Po OFF-u

Kulturna ali glasbena novica
25. 5. 2015 - 15.10

Jean-Paul Marat je verjetno najbolj znan po svojem portretu, ki ga je naredil Jacques-Louis David, Smrt Marata. Portret prikazuje mrtvega Marata v kadi, z glavo vznak in z listkom papirja v roki. Tako se je zaključilo življenje enega izmed bolj radikalnih glasnikov francoske revolucije, ki ga je leta 1973 zabodel Charlotte Corday. Jana Krmelja, študenta AGRFT, pa v uprizoritvenem projektu Marat: Po, podnaslovljenem Kolaž revolucijskih motivov, zanima stanje "po". "Revolucija se je zgodila in pustila akterje v skrajni intimi, izčrpane, odprte, prazne," piše v besedilu k uprizoritvi. O stanju "po" in izbiri figure Marata - Jan Krmelj.

* Izjava se nahaja v posnetku

 

Kot kaže, se Marat: Po umešča med binarizme intimnega in javnega, političnega in gledališkega, s tem, da so razmerja obrnjena. Gledališki dogodek naj bi tako uprizarjal in vase zgubal stanje po javnem in po političnem. Kot pravi Krmelj, ga gledališče kot političen dogodek zanima natanko v smislu proizvajanja določenih stanj, brez zunanje reference.

 

* Izjava se nahaja v posnetku

Temu je sledil tudi sam proces ustvarjanja, temelječ na postdramski gledališki uprizoritveni arhitekturi.

* Izjava se nahaja v posnetku

Marat: PO se drevi ob osmih premierno uprizarja na odru MGL.

Avtorji: 
Kraj dogajanja: 

facebook twitter rss

Prikaži Komentarje

Komentarji

Po mojem ga je bolj zabodlA Charlotte Corday :).

Komentiraj

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • [[nid:123]] - Insert a node content
  • Samodejen prelom odstavkov in vrstic.
  • Spletni in e-mail naslovi bodo samodejno pretvorjeni v povezavo.

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.

randomness