Chilli Space 12

Recenzija dogodka
12. 5. 2016 - 17.30

11. 5. 2016; K4, Ljubljana

 

Oblačen in zaspan sredin večer v klubu K4 se je po manjših tehničnih zapletih in posledični zamudi začel z nekakšnim predogledom letošnje, že dvanajste začilirano vesoljske kompilacije Chilli Space. Morda najopaznejša izdaja domače elektronske scene s svojo nezanemarljivo kilometrino vsako leto znova ponuja razgiban izbor elektronskih produkcij, ki se praviloma zadržujejo v downtempo vodah z različnimi odtenki techna vse od umirjenih dubovskih ritmov pa do podrobno teksturiranih, očitneje plesnih momentov. Ti različni odtenki so se v premišljeno stopnjevanem večeru prikazali tudi v posameznih nastopih, skozi katere se je vsak s svojo interpretacijo monolitnih ritmičnih temeljev predstavil vedno obsežnejši publiki.

Večer je otvoril duo Timequake, ki je minimalistične dubovske ritme pestril s skromnimi deviacijami in previdnimi progresijami. Te so sicer na trenutke delovale nekam antiklimaktično, dozdevoma usmerjene k vsesplošni, v ustaljenih formah udobno umeščeni monotonosti, ki je skozi cel večer ohranjala morda preveč rigiden sistem, sicer mestoma pršen skozi občasne eksperimentalne težnje in dobrodošle plesne frustracije, a kljub temu dozdevoma omejen z očitnim stremenjem k funkcionalnosti, morda prav zaradi klubskega konteksta K4. V njem se je nekoliko bolj odločno znašel Nitz, ki je z vedno tršimi zvoki vse skupaj vodil stran od ambientalnosti ter se pri tem živahno poigraval s produkcijskimi detajli. Iz začetnih vtisov nekakšnega privatnega žura se je večer postopoma razživljal in zbrala se je sploh za sredin delovni termin pravzaprav lepa množica ljudi, ki se je v pasivnem eskapizmu izgubljala v detajliranih zvočnih krajinah.

Za Nitzem sta nastopila še Wichiwaka & Stashman, ob katerima se je očitneje vzpostavilo tudi plesišče, ki ga je nato dodobra izkoristil tudi kolektiv Chilli Space veteranov, Space Orchestra. Ti so s svojim sicer nekoliko zadržanim minimalističnim technom zbrano množico dodobra razgibali, a se veliko prehitro poslovili od vidno navdušene publike, kar jasno kaže na problematiko nenavadno zastavljenega koncepta, ki se nekako omejuje s kompromisom med klubsko in koncertno logiko. Predvsem v primerjavi z lanskim predstavitvenim žurom v spodnjem prostoru Kina Šiška je bila dovolj očitna preusmeritev iz tamkajšnjih veliko drznejših in razgibanih raziskovanj k bolj osredotočenim progresijam. S premikom v dejanski klubski kontekst glasba morda res pride do večjega učinka, a se je pri tem očitno prisiljena nekoliko prilagoditi. To iskanje kompromisa med plesnostjo in drznostjo se tu nedvomno kaže kot problematično, saj se obenem tudi zaradi umirjene in ne le striktno plesno funkcionalne narave glasbe kolektiva Chilli Space njena umestitev v živ kontekst lahko zdi nerodna. Posledično se skuša previdno prilagoditi, kar se na en način zdi popolnoma logično in strateško, a obenem lahko vodi k difuziji nekakšnega lastnega sloga oziroma glasu in zaviranju razvoja glasbe.

Po zaključku vseh živih nastopov se je množica preselila pred manjši oder, kjer so Dojaja, Nitz in Stashman s selekcijo minimalističnega techna večer nadaljevali skoraj do četrte zjutraj. Pri vsem skupaj se kljub nekoliko skromno zastavljenemu večeru, v katerem je nedvomno umanjkala drzna svežina Christiana Kroupe, zdi, da je bilo stanje domače elektronske scene dobro prikazano, čeprav se je priložnost zdela nekoliko neizkoriščena. Če se je lani zaradi zafrustrirane plesnosti zdelo, da je svojstven zvok kolektiva Chilli Space primeren tudi za utelešenje na večjem klubskem dogodku, je ta v praksi zaradi nerodne konceptualne kompromisnosti ter ozko zastavljenih in preredko prevprašanih smernic kljub očitnemu potencialu po svoje še vedno frustrirajoč. Klubski kontekst se sicer vsekakor zdi primeren in po glasni množici sodeč na sceni obstaja tudi interes, ki bi dogodek v prihodnje lahko bolje razvil, a zaenkrat deluje predvsem kot še en kazatelj stanja domače scene in njene širše problematike.

 

facebook twitter rss

Prikaži Komentarje

Komentarji

Recenzentu predlagam aktivnejši "eskapizem" v razumevanje zvočne estetike Chilli space zgodbe ter v prihodnje nekoliko več kritične samorefleksije ob pisanju pretencioznih sestavkov, kjer se trudi očitno pomanjkljivo ter pristransko (ne)poznavanje širšega okvira elektronske glasbene scene pri nas prefinjeno, a neposrečeno prikriti z grandioznim besediščem.

Meni se zdi primerno napisana recenzija. Me pa zanima širši okvir sodobne elektronske scene pri nas. Prosim, razloži, deus ex machina. A naj bo ta tvoj zapis nepristranski, prosim tudi za to.

Le čevlje sodi naj kopitar.

"Pri vsem skupaj se kljub nekoliko skromno zastavljenemu večeru" ne vem če bi lahko ponujemu programu rekel skromen.

!nekoliko! skromno zastavljen večer...je bil v očeh recenzenta nekoliko skromen pomoje zato ker so mel usi sam ene 40 minut dolge sete bl po neki showcase/koncertni logiki... in zato ker ni blo niti kroupe niti ko0-a k bi mogu met DJ set..

izsek iz avtorjeve recenzije Chilli Space 11
"Te so sicer delovale nekam antiklimaktično in usmerjeno k vsesplošni monotonosti, ki je cel večer pronicala skozi občasne eksperimentalne težnje in posledične plesne frustracije."

izsek iz avtorjeve recenzije Chilli Space 12
". Te so sicer na trenutke delovale nekam antiklimaktično, dozdevoma usmerjene k vsesplošni, v ustaljenih formah udobno umeščeni monotonosti, ki je skozi cel večer ohranjala morda preveč rigiden sistem, sicer mestoma pršen skozi občasne eksperimentalne težnje in dobrodošle plesne frustracije"

haha. generator

hahah

Best review generator ever.

vljudne besede za skrajno dolgočasno kompilacijo, next please.

lol mogoče je pa autor hotu subtilno namignt da se zarad hermetično varne stagnatiunosti chillispejsoucou ni prou dost spremenil od lani kar je itak pomoje nenapisana poanta te recenzije. pol ubistvu po svoje čist na mestu ta kopipejst ehehe

Direktn kopipejt bi nakazvou lih to ja. Kar bi bla tut huda finta. Tku p je jasn d gre sam za lejzi rivju vrajting. Sowwie

Komentiraj

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • [[nid:123]] - Insert a node content
  • Samodejen prelom odstavkov in vrstic.
  • Spletni in e-mail naslovi bodo samodejno pretvorjeni v povezavo.

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.

randomness