REFERENDUM O ZAKONU O IZGRADNJI, UPRAVLJANJU IN GOSPODARJENJU Z DRUGIM TIROM ŽELEZNIŠKE PROGE DIVAČA-KOPER

Mnenje, kolumna ali komentar
28. 8. 2017 - 0.00

Pravila za izrabo programskega časa v referendumski kampanji za zakonodajni referendum o Zakonu o izgradnji, upravljanju in gospodarjenju z drugim tirom železniške proge Divača-Koper (odZIUGDT) 24. 09. 2017

Ljubljana, 28. 8. 2017

Na podlagi 6. člena Zakona o volilni in referendumski kampanji - ZVRK (Ur. l. RS, št. 41/2007, 103/07, 11/11, 98/13, v nadaljevanju ZVRK), Zavod Radia Študent izdaja pravila za izrabo programskega časa, s katerimi opredeljuje pogoje, obseg in način oglaševanja v času referendumske kampanje v programu.

Ta pravila ne urejajo objavljanja dnevno aktualnih novic in poročil o dogajanju v času kampanje za zakonodajni referendum o o Zakonu o izgradnji, upravljanju in gospodarjenju z drugim tirom železniške proge Divača-Koper. Referendumske oddaje in prispevki bodo potekali skladno z načrtom, ki ga bo v skladu z načelom novinarske avtonomije in neodvisnosti ter kritično distanco do vseh virov moči (političnih, finančnih, ideoloških, verskih, ipd.) oblikovala Aktualno politična redakcija Radia Študent. Glede načina, obsega in vsebine novinarskih prispevkov, ki bodo ločeni s posebnim zvočnim znakom, bo Uredništvo odločalo samostojno in skladno z uredniško politiko Zavoda Radio Študent.

Pravila za izrabo programskega časa

Predstavitev mnenj v času referendumske kampanje o zakonodajnem referendumskem vprašanju je v programu Zavoda Radio Študent na voljo pod enakimi pogoji.

Pogoji in način objavljanja  oglasnih sporočil na Radiu Študent

Prijave in rezervacije programskega časa za predstavitvena mnenja sprejema marketing Radia Študent od 28. avgusta 2017 dalje. Organizatorji referendumskih kampanj ali pooblaščene agencije morajo stroške predstavitve posameznih mnenj poravnati najkasneje pet dni pred njeno realizacijo. V ceno ni vštet DDV.

V programu Radia Študent bodo naročeni režirani oglasi in brana obvestila za predstavitve povezane s kampanjo, ločena s posebnim zvočnim znakom. Radio Študent si pridržuje pravico, da odkloni snemanje oddaje in objavo branega obvestila, režiranega oglasa, ipd., če je to v nasprotju z njegovo programsko usmeritvijo in temeljno programsko zasnovo, ki promovira temeljne civilno-družbene vrednote, kot so dosledno uveljavljanje človekovih pravic, strpnost in spoštovanje različnosti.

1. Vsem organizatorjem volilne kampanje zagotavljamo enake pogoje za objavljanje volilnih oglasnih sporočil, branih obvestil in predstavitev.
2. Oglase kandidatov bomo objavljali v treh posebnih oglasnih blokih in sicer ob: 08.55, 14.55 in 17.55
3. V posameznem oglasnem bloku je lahko največ 5 oglasov.
4. Vrstni red oglasov v posameznem bloku bomo določili glede na čas plačila stroškov predvajanja oglasov.
5. Cena predvajanja oglasov je enotna za vse naročnike in za vse oglasne bloke ter znaša 2 evra za sekundo. V ceno ni vštet DDV.
6. Brana obvestila - do 30 besed, bomo objavljali v terminih nultih, prvih in drugih obvestil in sicer ob 08.30, 11.30 in 18.30
7. Cena branega obvestila je 30 evrov. V ceno ni vštet DDV.
8. Pogoj za predvajanje reklamnega sporočila ali branega obvestila je plačilo po predračunu. Naslednji dan po prejemu plačila po predračunu na transakcijski račun Zavoda Radia Študent je možen začetek predvajanja oglasa oziroma objava prvega branega obvestila.
9. Objavljanje referendumskih propagandnih sporočil se konča 24 ur pred dnevom glasovanja, ko nastopi volilni molk.

Zavod Radio Študent

Tomaž Zaniuk,
direktor

Jernej Kaluža,
odgovorni urednik

KONTAKT ZA NAROČILA:

Marketing Radia Študent
tel: 01/ 24 28 807
faks: 01/ 24 28 808
marketing@radiostudent.si

Aktualno-politične oznake: 

facebook twitter rss

Prikaži Komentarje

Komentiraj

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • [[nid:123]] - Insert a node content
  • Samodejen prelom odstavkov in vrstic.
  • Spletni in e-mail naslovi bodo samodejno pretvorjeni v povezavo.

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.