Kakšna je variantna rešitev Stolpniške soseske in kdo bo o njej odločal
 / 23. 2. 2024
Prepletenost kulture in gentrifikacije
 / 1. 11. 2023
Kdaj, za koga in za kakšno ceno.
 / 24. 10. 2023
Kje je varna soba?
 / 29. 8. 2023
Še več luksuznih stanovanj?
 / 31. 5. 2023
O Spomeniku izbrisanim v Parku izbrisanih
 / 22. 3. 2023
In proti muzejem.
 / 1. 2. 2023
osebnega zdravnika?
 / 16. 12. 2022
Kaj ljubljanske lučke so, kaj simbolizirajo, komu so namenjene?
 / 28. 11. 2022
Ljubljana Street Art Festival, Danilo Milovanović in grafiti
 / 30. 6. 2022
O zametkih, preobrazbi in heterogenih vizijah parade ponosa
 / 26. 6. 2022
Kako se oblikuje vsebina novega Centra Rog?
 / 19. 6. 2022
Festival odpornosti #soteskaopen
 / 2. 6. 2022
Kaj za vraga je sploh MGML?
 / 17. 3. 2022
Kratka praktična in birokratska zgodovina financiranja nevladne kulture
 / 26. 2. 2022
Strokovne komisije MOL na področju kulture
 / 11. 2. 2022
Izjava iniciative ŠtuDŠŠ ob prvi obeležitvi evikcije Avtonomne tovarne Rog
 / 21. 1. 2022
Pomisleki glede novega in spomini na staro
 / 21. 1. 2022
Plečnikov stadion ostaja Pečečnikov talec
 / 16. 11. 2021
Kontradikcije vpisa izbranih Plečnikovih del na seznam svetovne dediščine
 / 24. 10. 2021
Petra Varl: Prostor v dveh dejanjih (2021)
 / 30. 4. 2021
Je Plečnikov Bežigrajski stadion primerno zavarovan?
 / 20. 4. 2021
Naslovnica albuma naš dolgoročni plan je ... od kje so roke
Dva pristopa k razmisleku o zasebni lastnini: noise in indie
 / 11. 2. 2021
A je to mogoče? Šele drugi Zlati gol letos?
 / 29. 1. 2021
O Ignoru in Rogu
 / 27. 1. 2021
foto: Marija Sapunđija
Pogovor o prostoru, kjer človeku ni treba ničesar kupiti
 / 21. 1. 2021
Izjava Rogovcev po nasilnem napadu na AT Rog, ki je rezultiral v rušenju stavb
 / 20. 1. 2021
Bivanje v zaprtih študentskih domovih in negotova prihodnost Akademskega kolegija
 / 16. 1. 2021
MOL: Spremembe člena o spontanem uličnem nastopanju
 / 4. 11. 2020
Subscribe to
randomness