Dvojna novica

Kulturna ali glasbena novica

Medtem ko se danes na otvoritvi Vilenice odpirajo razna vprašanja problemov srednjeevropskega literarnega prostora, projekt Atol odpira razstavo, ki raziskuje anatomijo sodobne družbe nadzora.

Avtorica Suzanne Treister je med leti 2009 in 2011 izdelala multidisciplinarno konstrukcijo, imenovano Hexen 2.0., ki s sredstvi likovne umetnosti, filozofije, literature, zgodovinske faktologije in nenazadnje mističnih interpretacij raznoraznih dogodkov, orisuje odnos med zgodovino vladnih programov nadzora in zgodovinami različnih kotra-kulturnih gibanj, ki skupaj, koherentno in kohezivno rišejo meje tehnologije, ki formira naša telesa.

Kako se institucionalne prakse vrisujejo v naša telesa, s kakšnimi sredstvi administracija mutira zavest in delovanje nas vseh? Ali sta znanje in suverenost ogrožena s pojavi domišljije, vojaške moči in kontradiktornimi znanstvenimi odkritji? Preko zlitja strogo faktičnih podatkov in mističnih praks Hexen 2.0. ponuja prostor za zamislitev različnih utopij in distopij prihodnosti. Kako le-ta izgleda, lahko preverite danes od 20. ure dalje v Aksiomi.

 

Kot rečeno, se je danes začel 30. festival Vilenica, v ospredju so indijska književnost, slovenski pesnik Milan Jesih in glavni nagrajenec Jachim Topol. Podeljena je bila tudi štipendija Srednjeevropske pobude, in sicer Ukrajinski avtorici Katarini Kalitko. O njegovem ustvarjanju in načinu dela smo spregovorili z glavnim nagrajencem, Jachimom Topolom.

*izjava se nahaja v posnetku

facebook twitter rss

Prikaži Komentarje

Komentiraj

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • [[nid:123]] - Insert a node content
  • Samodejen prelom odstavkov in vrstic.
  • Spletni in e-mail naslovi bodo samodejno pretvorjeni v povezavo.

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.