Pogovor o 26. ediciji Festivala dokumentarnega filma
 / 18. 3. 2024
Ima moški pogled sivo mreno?
 / 15. 1. 2024
Kaj nas je najbolj navdušilo ali razočaralo?
 / 18. 12. 2023
O pripovedovalcih filma
 / 20. 11. 2023
Pogovor z Matevžem Vrešem
 / 9. 11. 2023
Pregled posnetkov vojne iz Ukrajine
 / 30. 10. 2023
Poletite v Barbie filmsko vesolje!
 / 21. 8. 2023
Eksperimentalni film
 / 15. 5. 2023
Pogovor o Deleuzovih knjigah o filmu
 / 17. 4. 2023
Pogovor o festivalu dokumentarnega filma
 / 20. 3. 2023
Zakaj se ob filmih Eme Kugler počutimo tako nenavadno?
 / 20. 2. 2023
Pogovor o letošnjem Festivalu LGBT Filma v Ljubljani
 / 21. 12. 2022
Kaj smo gledali letos?
 / 19. 12. 2022
O povezavi body horrorja z arhitekturo in tehnologijo
 / 21. 11. 2022
Trije modeli debatirajo o videnem na FSF-ju
 / 10. 11. 2022
Pogovor o jubilejni številki Ekrana
 / 17. 10. 2022
Motrenje letošnje edicije Festivala kratkega filma
 / 22. 8. 2022
Motrenje mladinskega filma
 / 20. 6. 2022
Heretični empirizem (Pier Paolo Pasolini, Slovenska Kinoteka, 2022)
 / 16. 5. 2022
Digitalna podoba in globalni kapitalizem: tehnologija, politika, upor (Nina Cvar, Založba Sophia, 2021)
 / 18. 4. 2022
Film noir in zajeb ameriškega sna
 / 21. 3. 2022
Ali obstaja tudi bogata podoba?
 / 21. 2. 2022
Kaj je kinoteka? (Jurij Meden, Slovenska kinoteka, 2021)
 / 17. 1. 2022
Nazaj v kinodvorane, nazaj na veliko platno!
 / 20. 12. 2021
Kako rad ima Netflix denar od ena do deset?
 / 15. 11. 2021
Wes Anderson's Symbolic Storyworld (Warren Buckland, Bloomsbury Academic, 2019)
 / 18. 10. 2021
Vrnitev v kina, poletje in marsikaj
 / 21. 6. 2021
Sovjetski in ruski ZF film v vesolju z Natalijo Majsovo
 / 17. 5. 2021
Karagarga, Netflix in novi val spletnega piratstva
 / 19. 4. 2021
Discorrelated Images (Shane Denson, Duke University Press, 2020)
 / 15. 3. 2021
Filmske upodobitve in #MeToo
 / 15. 2. 2021
Subscribe to