Dvosmerni napovednik

Oddaja
20. 6. 2017 - 16.30

Metelkova:

A-Infoshop ob 19:00: mogoče bo veganska večerja
Jalla Jalla ob 21:00: Torkpedo-> Uncle Boonmee Who Can Recall His Past Lives (2010)

 

UP INDE, Koper ob 20:00: Avtonomni prostori kot laboratoriji nove družbenosti

Avtonomni prostori kot laboratoriji nove družbenosti: vednost in praksa proti oziroma onkraj diktature normalnosti
V INDE v goste ponovno prihaja Časopis za kritiko znanosti. Nocoj bojo v prostorih najmlajšega skvota v regiji skupaj razmišljali o avtonomnih prostorih in o njihovem pomenu za družbo nasploh. Dotaknili se bomo družbenih pogojev, v katerih avtonomni prostori nastanejo kot odgovor na realne potrebe neposrednega lokalnega okolja. Ena od teh potreb je tudi nastajanje nove vednosti, ki ni neposredno povezana z ozkimi profitnimi interesi, kar je v času, ko je ta bolj in bolj izrivana iz univerze in drugod, neprecenljivega pomena. Ključno pa je njihova vloga tudi v tem, da delujejo kot politična vozlišča, ki tudi v času zaostrovanja družbenih napetosti ter pohoda ideologij sovraštva in individualne koristi zmorejo ohranjati vrednote antirasizma, antiseksizma in antifašizma kot živi del vsakdanjega antiavtoritarnega gibanjskega političnega organiziranja. Z uredniki in urednicami ČKZ bomo spregovorili tudi o aktualnih pritiskih na avtonomne prostore na Obali.

Z vami bodo odgovorna urednica revije Danijela Tamše, urednik številke Metelkova Andrej Pavlišič, urednica številke Anarhizem: onkraj obstoječega Tjaša Pureber in član uredništva Mitja Velikonja.
Časopis za kritiko znanosti, domišljijo in novo antropologijo je uveljavljena družboslovna in humanistična znanstvena revija, ki jo je v času študentskih nemirov v začetku sedemdesetih let ustanovila skupina radikalnih študentov in mlajših intelektualcev z namenom, da odprejo teoretski forum, kjer bo lahko nastopala tista znanost, ki se hoče oblikovati v toku refleksije najaktualnejših družbenih gibanj. Revija je danes zavezana kritični obravnavi radikalnih pristopov in teorij družbenih gibanj in alternativnih političnih praks, socialno-ekoloških vprašanj, kulturnih študij in študij spola, znanstveno-tehnoloških sprememb, medijskih in komunikacijskih teorij, rizičnih tehnologij, socialno-pedagoških tem, marginalnosti, odvisnosti, hendikepiranosti itd., ki so jih obravnavali domači in tuji avtorji različnih strok.

 

Glasba izven:

 

Prulček Bar ob 20:00: Je Boime

Skupina je začela z delovanjem 2015, čeprav so člani stari mački in so posamično (ali skupaj) delovali na več projektih. Nenad Koković je igral v skupinah Kakice, Bolš Teatr, Šukar, Koko & mandovi, Milan Bijeljac v skupinah Vali, Baksuzi, Koko&mandovi, v več bandih sta igrala tudi Mladen in Jure (Zaklonišče prepeva...)

Pesmi so avtorske in izhajajo iz izročila New Wave glasbe 80ih prejšnjega stoletja. Seveda, zadeve so prilagojene današnjim časom, besedila so pa v srbskem jeziku. Ob poslušanju pesmi ima človek občutek, da jih pozna od nekdaj, a gre vseeno za čisto sveže komade.

Jure Matoh: Tolkala, bobnji
Mladen Bijeljac: bas, vokal
Milan Bijeljac: kitares, vokal
Nenad Kokovich: glas, kitar

Brez vstopnine

 

Hostel Celica ob 21:00: Sozvočja sveta – JazzOud Quartet - East meets West

Lado Jakša - saksofon, klarinet, klaviature

Boris Šinigoj - arabska lutnja - oud

Tomaž Šinigoj - violina

Miha Šinigoj - kontrabas in violončelo

Improvizirana avtorska glasba v trenutno nadvse aktualnem dialogu med evropskim jazzom in orientalskim izročilom.

Sledil bo Celični etno jam

Brez vstopnine

 

Teater, gledališče, odrske deske in še mnogo drugega...:

 

MGL:

mala scena ob 17:00: Bella Figura, komedija

"Bella figura" je izraz, sposojen iz italijanščine. Imenitno se prilega protagonistom nove igre Yasmine Reza in natančno označuje način življenja določenega sloja današnjih ljudi srednjih let. Vodilo teh ljudi je pokazati se v najlepši in najboljši luči v vseh pogledih. Navzven je vse bleščeče: vsi so lepi, skrbno negovani in omikani, oblečeni v najboljše blagovne znamke, prevažajo se v najboljših avtomobilih, obiskujejo najimenitnejše restavracije, potujejo v najbolj mondene kraje, poslovno so uspešni, živijo v popolnih zakonih, vzorno skrbijo za otroke in ostarele starše … Kaj vse pa se skriva pod tem okrasjem?

Srečanje petih protagonistov na parkirišču pred restavracijo po začetnem vljudnostnem kramljanju razkrije neko popolnoma drugačno sliko. Yasmina Reza v izbrušenih dialogih in s precejšnjo mero humorja postopno in skorajda neopazno razkriva nekatere prav bizarne podrobnosti. Poslovni uspehi se lahko sesujejo kot hišica iz kart, ljubezenske zveze ne preživijo niti najmanjše preizkušnje, ostareli ljudje so vsem odveč … Dramski junaki Yasmine Reza pričnejo večer kot izrazito vljudni in ljubeznivi, v najkrajšem možnem času pa razkažejo svojo nestrpnost do drugačnih, kopico predsodkov glede tujcev in revnih, celo vrsto fobij in prav presenetljivo dozo egoizma.

Ljudje, ki se srečajo v nobel restavraciji, so navidez uspešni, vendar se iz replike v repliko razkriva in stopnjuje njihova brezperspektivnost. Zato so pasivno – ali pa odkrito – agresivni. So v paniki in tesnobni, raje bi bili nekje drugje, ali pa tam, kjer so, samo s kom drugim. Reza nam prikaže izsek družbe, v kateri so vsi nezadovoljni. Če ne štejemo Yvonne, so vsi v krizi srednjih let ali tik pred njo, vsi se zavedajo, da jih življenje ne izpolnjuje, zato so njihove replike najprej zadeto neprimerne in očitajoče, morda zaradi pristajanja na etiketo tudi stišane, potem pa zadeto neposredne; svojega nezadovoljstva, razen kratkoročno in farmakološko, ne morejo prikrivati. S tem, kar se je zgodilo, bodo morali živeti naprej. Sam naslov igre sugerira, da gre udeležencem za "bello figuro", za učinek na druge, za vtis uspešnosti in noblese, verjetno tudi premožnosti. Vendar za kaj takega niso v pravem razpoloženju.

Studio ob 20:00: Kinderland

Liliana Corobca se je rodila leta 1975 v kraju Săseni (Călăraşi) v Moldaviji. Po študiju na Fakulteti za filologijo Moldavske državne univerze v Kišinjovu je leta 2001 doktorirala iz humanistike na Univerzi v Bukarešti. Kot avtorica in urednica se je ukvarjala z medvojnim romunskim romanom, protikomunističnim izseljenskim gibanjem in komunistično cenzuro. Napisala je romane Negrissimo (2003, moldavska in romunska nagrada za najboljši knjižni prvenec), Un an în Paradis (Leto v raju, 2005) in Kinderland (2013). Za odlomek iz Kinderlanda je leta 2014 prejela kristal Vilenice, leto kasneje pa je tej ugledni mednarodni nagradi sledila slovenska izdaja romana, ki je v prevodu Aleša Mustra izšla pri založbi Modrijan. Tako je Liliana Corobca postala znana tudi med slovenskimi bralci.

Moldavija, ki leži med Romunijo in Ukrajino, velja za najrevnejšo evropsko državo. Njeni prebivalci množično zapuščajo svoje domove in odhajajo v tujino za boljšim zaslužkom, doma pa ostajajo njihovi otroci, ki odraščajo prepuščeni sorodnikom, sosedom in samim sebi. Z romanom Kinderland, ki je postavljen na moldavsko podeželje in govori o treh prav takšnih otrocih, je Liliana Corobca vznemirljivo popisala ta pereči problem moldavske družbe. Pripovedovalka zgodbe, dvanajstletna Cristina, mora postati mama sebi in bratoma, potem ko sta starša odšla s trebuhom za kruhom v tujino.

Odrska priredba romana, ki jo je po romanu Liliane Corobca napisal Andrej Jaklič, stavi na igriv in odrsko poraben dogajalni okvir. V življenje Cristine in njenih bratcev, osemletnega Dana in štiriletnega Marcela, namreč vstopamo skozi igro iz naslova romana, ki v gledališkem kontekstu dobi povsem nove razsežnosti. "Mislila sem, da Kinder pomeni ›jajce‹," razmišlja sestra in "mama" Cristina. "Potem nam je neki otrok iz tujine povedal, da pomeni ›otrok‹, in nas naučil igrico Kinderland, v kateri imajo otroci vloge starejših." Dramatizacija sledi toku romana, vendar njegova poglavja zgošča in prepleta, jih prevaja v dialog in prilagaja pravilom igre v igri. Na ta način vzpostavi zanimivo odrsko zgodbo o treh otrocih, ki v vlogah odraslih delijo vsakdanje radosti in skrbi, skrbijo drug za drugega, premoščajo pasti odraščanja in hrepenijo po vrnitvi svojih staršev.

 

Veliki oder LGL ob 18:00: Groznovilca, predstava za otroke

Groznovilca v nasprotju z večino dobrih mitoloških in pravljičnih likov poskrbi za vrsto prebrisanih dogodivščin. Simpatično poredna junakinja živi nekje daleč in v gozd prileti v čajniku z balonom. Čarobna mivka, ki jo Groznovilca podtakne živ

Groznovilca v nasprotju z ino dobrih mitoloških in pravljičnih likov poskrbi za vrsto prebrisanih dogodivščin. Simpatično poredna junakinja živi nekje daleč in v gozd prileti v čajniku z balonom. Čarobna mivka, ki jo Groznovilca podtakne živalim, povzroči same težave in trmasto preganjanje ježa, ki naj bi dobil steklino, ponuja prav dovolj prismuknjene potegavščine za razvijanje številnih zapletov. Groznovilčini nasprotniki so pestra in nenavadna druščina živali: Polž, Jež, Sova, Veverica, Medved in drugi liki, ki pa kljub vsemu na koncu postanejo njeni prijatelji.
Uprizoritev Groznovilca je sestavljena iz različnih besedil avtorice Jane Bauer in je kot dramatizacija pri nas doživela krstno izvedbo. Z otrokom se bo srečala v njegovem svetu, odraslega pa povabila, da ga skuša (ponovno) razumeti. Bistvena uprizoritvena elementa sta vizualna in zvočna podoba, ki spaja videomaterial, igralce in lutke. Prepletajo se projekcije, hitra menjava prizorišč in preigravanje z dimenzijami. Uprizoritev je režiral Matjaž Farič, uveljavljen slovenski koreograf, ki v zadnjih letih v tandemu z dramaturginjo Stašo Bračič redno ustvarja tudi za otroško in mladinsko občinstvo (Škrat Kuzma, Guliverjeva potovanja).
Groznovilca v Hudi hosti pisateljice Jane Bauer velja za mladinsko knjižno uspešnico. Bila je nominirana za nagradi ernica in desetnica; prejela je tudi znak zlata hruška (znak kakovosti otroških in mladinskih knjig). Leta 2013 je pod naslovom Strašna vila u Groznoj šumi izšla pri zagrebški založbi Algoritam, kjer se je uvrstila na Listo dobrih knjiga 2013. Trenutno se prevaja v islandski, litvanski in poljski jezik.

Vstopnina: 5.00 €

 

Šentjakobsko gledališče ob 19:30: Dekameron

Režija: Primož Ekart

Verjetno vsem znane zgodbe, postavljene v čas kuge, ko so ljudje potisnjeni na rob. V tej skrajni življenjski situaciji je najti razvratne ljudi, ki jim je popolnoma vseeno, kako razuzdano živijo. Najti je tudi take, ki zdravo živijo in jejo zdravo hrano in se izogibajo ljudi. Kakršenkoli že je njihov življenski slog, pa je vsak mnenja, da ga bo rešila le njegova teorija. Mar ne bi tudi danes radi na podoben način preživeli krizo, ki je sicer druge vrste?

Ob tem nam avtor ponuja še eno možnost. Pripovedujmo si zabavne in šaljive zgodbe, začinjene z lažjo, razvratom in nasiljem, ki mu modreci s spretnim besedičenjem znajo uiti. Zbere se namreč sedem lepih in mladih deklet ter trije postavni možje in si v desetih dneh pripovedujejo vsak dan nove zgodbe v lepem in prijetnem okolju, daleč stran od kužnega ozračja. Nekatere od njih bodo pred nami zaživele v novi odrski postavitvi, ki bo na osnovi scenarijev za priljubljeno, še "črno-belo" TV nadaljevanko izpod peresa Saše Vuge, nastala pod vodstvom igralca in režiserja Primoža Ekarta, ki s Šentjakobskim gledališčem sodeluje prvič.

Vstopnina: Od 5 EUR dalje

 

Cankarjev dom, Dvorana Duše Počkaj ob 19:30: Wiliam Shakespeare: Macbeth

Zaradi bolezni v ansamblu je bila premiera prestavljena.

Režija: Dorian Šilec Petek

Igrajo: Matej Zemljič, Eva Stražar, Živa Selan, Dominik Vodopive
Scenografija: Nina Rojc
Kostumografija: Tina Bonča

... in k vragu z njim, ki prvi krikne: "Stoj, dovolj!"

Macbeth, V, 5.

"... toda vrhunec kongresa, dan pred njegovim zaključkom, naj bi bilo Borgesovo predavanje. Največja dvorana v Hiltonu je bila že uro pred napovedanim časom polna do zadnjega kotička. Samo prve štiri vrste stolov so bile prazne. Šolski otroci so pazili, da nanje ne bi sedel kdo nepoklican. Toda uradnih gostov očitno ni bilo, ker so nazadnje v te vrste posedli otroke. Dva človeka sta pripeljala Borgesa. Držala sta ga pod roko in hodili so zelo počasi. Za hip se mi je zazdelo, da peljeta leseno figuro. Končno sta ga postavila na podij pred mikrofonom. Dvorana je vstala in ovacije so trajale več minut. Borges se ni niti premaknil. Končno je ploskanje potihnilo in Borges je začel premikati ustnice. Iz zvočnikov je prihajal šum. Iz tega monotonega šuma je bilo moč razbrati eno samo besedo, ki se je vračala in vračala kot vedno enaki klici z oddaljene ladje, ki jih morje kar naprej duši: Shakespeare, Shakespeare, Shakespeare ...

Mikrofon je bil postavljen previsoko. Toda nihče v dvorani ni imel poguma, da bi pristopil in znižal mikrofon pred starim slepim pisateljem. Borges je govoril eno uro in vsem tem času je do poslušalcev prišla ena sama beseda, ki se je ponavljala - Shakespeare. V tej uri ni nihče vstal, nihče odšel iz dvorane. Šele ko je Borges končal so vsi vstali in zdelo se je, da se stoječe ovacije ne bo nikdar končale.

Borgesovo predavanje je imelo naslov: Shakespearova uganka. Kot Govornik v Stolih je bil poklican, da razreši uganko. In kot Govornik, ki lahko iz grla spravi samo nerazumljive zvoke, je Borges razrešil uganko: Shakespeare, Shakespeare, Shakespeare ... "

brezplačne vstopnice

 

Slovensko mladinsko gledališče ob 20:00: Bon voyage

Monopredstava Alekseja Mironova

BON VOYAGE

Aleksej Mironov je umetnik, ki zna v občinstvu zbuditi kar najširši spekter čustev, od neukrotljivega krohota do otožne zamišljenosti. Njegov Bon voyage, ganljiva in smešna predstava o slehernem med nami, osuplja s svojo naivnostjo in presenetljivimi humornimi preobrati. Nenehne improvizacije, vedno novi poudarki in odpiranje nepričakovanih smeri so žlahtna kombinacija, zaradi katere je vsakič drugačno, vedno pa posebno doživetje.

Vstopnina: 9 EUR / 6 EUR (dijaki, študentje, upokojenci)

 

Jazz club Gajo na vrtu DSP od 21:00: 10kin Comedy Jam pri Gajotu #27, stand up komedija

 

Galerija Equrna od 20:00: Diplomska razstava Ava009

Likovna razstava

AVA-Akademija za vizualne umetnosti se v Galeriji Equrna predstavlja z diplomsko razstavo AVA009. Diplomanti, ki so v letošnjem študijskem letu uspešno zaključili študij vizualnih umetnosti ter postavili svoja dela na ogled so:

Evelina Hägglund, Špela Jager, Lukáš Kovalčik, Vedran Milatović, Val Mitrović, Nikolaj Mulej, Nina Oblak, Una Larisa Pečovnik, Gregor Rozman, Paula Užičanin, Vito Veselinović.

Sedma generacija diplomantov AVA se predstavlja z raznolikimi deli: Evelina Hägglund se predstavlja z objekti: V snu ne govoriš najinega jezika, kjer z objekti, verbalnemu, jeziku podaja vizualno, otipljivo podobo; Špela Jager s svojo video instalacijo Vibracije raziskuje pojave energij ter njihovo delovanje in vpliv na okolje; Lukáš Kovalčik s kratkim filmom Karmen orisuje poderjen položaj ženske v današnji sodobni družbi. Vedran Milatović z delom Zatočišče, ki je dodelana filmska predloga, obravnava razdvojenost med človekovo dušo in totalitarizmom; Val Mitrović z objekti Špageti kot medij s humorjem nadgrajuje zgodovino umetniške tehnike in materiale s špageti; Nikolaj Mulej z avdio-vizualnim projektom Sochi 91 - neuresničena utopija sledi estetskim in konceptualnim idejam internetne umetnosti "vaporwave" Nina Oblak s Kazenskim kotom razstavlja objekte, kjer nevidnemu poda podobo oziroma nevidno materializira v formo objekta; Una Larisa Pečovnik z avdiovizualnim delom Minute raziskuje odnos med celoto in njenimi deli znotraj tehnike kolaža, zlasti videa in avdia; Gregor Rozman, se osredotoča na kritično analizo delovanja spektakla v digitalnem kapitalizmu z instalacijo Delavec, njegova žena in stroji; Paula Užičanin se s kratkim filmom (D)evolution of the Fuck Machine sprehaja med gledališčem in filmom, ter raziskuje družbeno dojemanje spolnosti; Vito Veselinović pa se predstavlja z objekti Lajk, kjer raziskuje vdor multimedije v naše vsakdanje življenje.

Razstava bo na ogled od 20.6.-14.7.2017, vsak dan od ponedeljka do petka med 12. in 19. uro.

Brez vstopnine

Trubarjeva hiša literature ob 17:00: Kaj je Cerkev? (okrogla miza)

Tokratno Trubarjevo omizje si bo zastavilo sledeča podvprašanja:

Kaj je bistveno pri Cerkvi?

Kaj je njena vloga v današnjem svetu?

Kdo sestavlja Cerkev?

 

KOŽ ob 18:00: Dr. Sanja Rozman : Kaj je ljubezen?, predavanje

Ko govorimo o ljubezni, imamo v mislih zaljubljenost, navezanost, poželenje, seks, partnerstvo, zakon, prijateljstvo, starševsko ljubezen, celo odnos do boga ali transcendentnega. Pa ima zadeva tudi temno plat: v imenu ljubezni se vara, ubija, zapušča otroke, upravičuje ljubosumje, posesivnost in nasilje v družini. Nekateri ljudje so v imenu ljubezni samouničevalni in se podajajo v skrajno nevarne podvige reševanja. In vsi ti menijo, da ljubijo. Šele takrat, ko v ljubezenskem odnosu naletimo na nesporazume in se začnemo prepirati, presenečeno ugotovimo, da si druga stran predstavlja odnos povsem drugače.

Predavanje organizira Društvo "UP" v okviru Šole življenjskih veščin. Predavanja sofinancirata MOL – Urad za preprečevanje zasvojenosti in FIHO.

Brez vstopnine

 

Bežeče sličice:

 

Slovenska kinoteka:

19:00 Festival migrantskega filma: Ob svetovnem dnevu beguncev

Bežno srečanje (Ships Passing in the Night), Elisabeth Zwimpfer, Nemčija, 2016, digitalni format, barvni, 12', ap, svp
Malaika živi v Evropi, Pombalo v Afriki. Ona zbira naplavljene predmete, on lovi ribe. Ko mreže ostanejo prazne, ker so njegove vode izropale velike evropske ribiške ladje, se odpravi v Evropo. Po težkem potovanju na obali Evrope sreča Malaiko. A srečanje je bežno, ker ga oblasti pridržijo in prisilno deportirajo.
Na zvezi iz taborišča: glasovi z otoka Manus (Nowhere line: Voices from Manus Island), Lukas Schrank, VB, 2015, digitalni format, barvni, 16′, ap, svp
Prosilca za azil, pridržana v avstralskem taborišču na otoku Manus, pripovedujeta o nevarnih poteh, po katerih sta prišla na otok, in spominih na krvav dogodek iz leta 2014. Film o posledicah krute avstralske protibegunske politike, film o izginuli človečnosti.
Neobrezane (Uncut), Emanuela Zuccalà, Simona Ghizzoni, Italija, 2016, digitalni format, čb/barvni, 20', ap, svp
Film, ki preiskuje obrezovanje žensk, govori o tem, kako se ženske v treh afriških državah – v Somalilandu, Keniji in Etiopiji – združujejo, da bi odpravile to škodljivo prakso, pri čemer za pogum, da v močno patriarhalnih družbah spregovorijo, velikokrat plačajo visoko ceno. Gre za skupinsko zgodbo, v kateri so združene zgodbe o bolečini, težkem boju za pravice žensk, uspehu in opolnomočenju. Film o tihem nasilju nad ženskami in enemu izmed zelo krutih vzrokov preganjanja, poniževanja in nasilja.
Prepovedana telesa (Les corps interdits), Jérémie Reichenbach, Francija, 2016, digitalni format, čb, 13', ap, svp
Begunci, ki so na poti v Calais tvegali življenja, govorijo o nasilju tamkajšnjih razmer. Njihovi glasovi se prekrivajo s podobami »džungle« in zaporniške arhitekture novega taborišča. Projekcijam sledi pogovor z avtorjem filma Prepovedana telesa.
Vstop prost.

21:00 D-day: dan za dokumentarec

Pariz, premični praznik – film v 18 valovih (Paris est une Fête - Un film en 18 vagues), Sylvain George, Francija, 2017, DCP, 4:3, čb, 95', svp

Filmska pesem v 18 valovih, prav toliko sekvenc, ki opisujejo Pariz in njegova urbana območja, po katerih hodi »osamljeni mladoletni tujec«, atentati, bele vrtnice, izjemno stanje, modra-bela-rdeča, Atlantik in vožnje čezenj, ognjeniki, beatbox, upor, jeza, državno nasilje, revolucionarni napev, tišina in radost … samo radost.
Program smo pripravili v sodelovanju z Društvom za širjenje filmske kulture KINO!

 

Kinodvor:

18:30 Spomini na ljubezen (Mal de pierres), Nicole Garcia, Francija / Belgija, 2016, DCP, 121'

Zgodba o čutni in neukrotljivi mladi ženski, ki v zadušljivem ozračju petdesetih let minulega stoletja išče popolno ljubezen.

20:30 Molk (Silence), Martin Scorsese, ZDA / Tajvan / Mehika, 2016, DCP, 161'

Eden najbolj osebnih filmov Martina Scorseseja, epska, napeta, a tudi kontemplativna zgodovinska drama, ki sprašuje, zakaj Bog molči, ko človek trpi, in kje tiči jedro tiste prave, globoko nesebične vere.

Kinodvorišče ob 21:30:

Glasba je časovna umetnost 2, LP film Buldožer - Pljuni istini u oči, Varja Močnik, Slovenija, 2017, DCP, 52'

Razprodano!

V dokumentarcu Varje Močnik člani skupine Buldožer, njihovi prijatelji in oboževalci obujajo spomine. Njihova pričevanja se prepletajo s fiktivnimi prizori, slikovnim materialom s plošče, arhivskim gradivom in animacijami. Vse skupaj ustvarja svež in surrealističen film, ne samo o legendarnem albumu, ampak tudi o aktualni družbi in času.

 

Komuna:

18:00 Churchill, Jonathan Teplitzky, Velika Britanija, zgodovinska vojna drama

20:00 Spomini na ljubezen (From the Land of the Moon), Nicole Garcia, Francija / Belgija, romantična drama

facebook twitter rss

Prikaži Komentarje

Komentiraj

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • [[nid:123]] - Insert a node content
  • Samodejen prelom odstavkov in vrstic.
  • Spletni in e-mail naslovi bodo samodejno pretvorjeni v povezavo.

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.