It's the Re-Decade

Oddaja
15. 10. 2012 - 21.00

[surprisingly]: “Y’all not stuck in one style of music!

(Theo Parrish talking to Marcellus Pittman)

------------------------------------------------------------------------------------------

Gucci Mane - Plain Jane
Gunplay - Bogota
Lil Durk - Ls Anthem
Kendrick Lamar - Cartoons & Cereal
? - ? (forthcoming)
? - ? (forthcoming)
? - ? (forthcoming)
Juju & Jordash - Slow Train to Haifa
Craig Leon - Donkeys Bearing Cups
? - ? (forthcoming)
Oneohtrix Point Never - Sleep Dealer
James Ferraro - Fro Yo And Cellular Bits
? - ? (forthcoming)

------------------------------------------------------------------------------------------

''I.C.E. cold, nice to be old''

MF DOOM

 

facebook twitter rss

Prikaži Komentarje

Komentarji

super prehod Dino.. za v klub!!! glih poslušam in uživam :) LP Timo

Sori, stari, ampak tvoja analiza nasilnega rapa zgreši bistvo. "Problem" tu je pri nas izobraženih zahodnjakih, ki ne moremo sprejeti umetniške fikcije kot take, kot očitne laži ki si ne prizadeva biti kaj drugega kot laž. Zato ker Gucci Mane rapa tem, kakšen as je ker prodaja drogo ne pomeni da mora nujnbiti nekdo na drugi strani, ki to sporočilo jemlje 100% resno in verjame. Mi smo tisti, ki v naši ontološki preciznosti (hvala Platonu!) moramo na vsak način verjeti, da tak poslušalec obstaja, da se nam ni treba soočiti z dejstvom, da obstoj čiste fikcije, čiste laži, drugih kultur čisto nič ne moti. Just saying.

medtem ko bi se strinjam s teboj glede lazi, ki si ne prizadeva biti kaj drugega kot laz, enostavno ne morem mimo dejstva, da ta laz v dveh razlicnih kulturah zavzame bistveno drugacno podobo in povzroci bistveno drugacne posledice. trap z isto vsebino nikakor ne bi mogel nastati v sloveniji. cetudi gre za cisto laz, ta laz preko nebesednega sporoca torej veliko vec kot le besedilo in imidz; nebesedno sporoca nekaj, kar je integralen del te druzbe in kar je v trenutno zelo problematicno na druzbeni ravni zda. ujet v outsidersko perspektivo se strinjam, da je tezko soditi o tem in se v to niti ne mislim spuscati; vendar v oddaji sam sodim o popolnoma drugi stvari: razkrivam kanibalizem, ki poteka ze vec kot deset let in ki regionalne zvoke spreminja v okus tedna - crunk, bmore club, dubstep, kuduro, footwork, trap... in se naprej: trdim, da obstaja pescica producentov, ki se s krajo avtohtone glasbe denarno okorisca ze desetletje... drgac pa: tut jst ne verjamem vsega gucciju :) hvala obema za comment in poslusanje!

Tvoja glavna poanta je stvar neke čisto druge debate... saj ne razumem, kam pri vsem tem sodi ta very first world sounding koncept "4th world music", ki se tebi (če sem prav razumel) zdi čisto kul, meni pa sumljiv, oz. ne vidim bistvene razlike. Dejmo vse to enkrat predebatirati no :)

4th world music ni moj koncept, je mislim da pogruntavscina marka fisherja aka k-punka, ki jo je apliciral skoraj izkljucno na elektronsko glasbo in predpostavlja neko ''world music'' ozadje. 4th world music producenti bi po njegovem bili recimo angolski producenti, ki ob povecani dosegljivosti poceni tehnologije (software, internet, sintetizatorji in samplerji, ki v prejsnjih desetletjih niso bili na nekem obmocju prisotni) prevajajo svoje lokalne, tradicionalne vplive v elektronsko glasbo. primeri tega bi bili baile funk, kuduro, digi-dancehall, tribal guarachero, electro cumbia, shangaan electro, logobi, bubbling; medtem ko trap k tej grupaciji ne sodi, ceprav gre izvorno za neke vrste avtohtono glasbo dolocene regije v zda. 4th world music producent predstavlja torej kontinuiteto lokalnega zanra (ki ga posodablja in razvija), medtem ko pescica mashup producentov brez kritja - samo prek zvocnih oznacevalcev druge kulture - skusa pridobiti legitimnost za svojo glasbo. tako nekako

Saj vem da 4WM ni tvoj (sem mislil da je od Bananamana ali Marka Pritcharda), samo o njej sem slišal v FF in zato predvidevam, da si bolj ali manj za. Legitimnost pa je kocljiva zadeva, saj kot pravim, distinkcije, ki jo tukaj vidiš, ne zastopam. Trapperji nimajo "tradicije"? In pocenitev tehnologije na začetku osemdesetih je igrala bistveno vlogo pri houseu in rapu. Third world slums are very different from first world slums, kar a fortiori velja za v njih ustvarjeno glasbo. Sta si pa tudi zelo podobni. It's FF's job to figure out why and how, I'm just trying to keep you on your feet :))

zlo dobr izbor, RS bi lahko vrtel vec podobne glasbe

mislmda si izbral mal nereprezentativen komad od guccija, lah bi izbral kej z drumma boyem al pa lex lugerjem al pa vsaj dj dramo, to so res klasike, tud zelo prijetne za uho.
odlicna oddaja kljub temu - mogoce mi je zal samo, da ni veckrat take glasbe na studentu.

se strinjam in dodajam, da je bilo namenoma. bom vrtel vec trapa v ffwd! :)

se strinjam iz nectarjem mogu bi dat drumma boja al pa zaytovena. od novih produssserjev si pa največ pozornosti trenutno zasluži young chop

Izraz "fourth world music" je starejši od Marka Fisherja. Ge za neke vrste "fake" etno, v začetku osemdesetih je svojo glasbo (Possible Musics) tako poimenoval Jon Hassell, že pred njim pa so - sicer ne pod to oznako - to počeli v sedemdesetih Can (Ethnical Forgery Series) in še pred tem konec šestdesetih Holger Czukay (Canaxis 5).

"Ethnological" (ne "Ethnical") Forgery Series od Canov pravzaprav. Sicer pa sem šel počekirat kaj dogaja temu Fisherju in vidim da je sestavil en zelo dober in reprezentativen mix pretežno starega in tudi mal novejšega "fourth worlda" : http://pontone.pl/k-punk-presents-return-to-the-fourth-world/

@zec: kul, thx, sem zgooglal hassella ze prej, in se mi je zdelo, da je bil fisher navdihnjen s to etnoforgery zadevo. na the wire predavanjih z reynoldsom, kode9, muggsom in fisherjem so ta koncept uokvirili tako, kot sem napisal. v tem primeru bi slo za inovativen pristop k resevanju problema t.i. ''globalne ghettotech'' glasbe; po ogledu njegovega tracklista pa vidim, da gre se zmeraj za etnoforgery... kar me v bistvu v oddaji FFWD niti ne zanima toliko.

@nectar: young chop je okej producent, ne bi ga pa zaenkrat postavljal ob bok zaytovenu, lugerju, mike willu, hit-boyu, drumma boyu. bom enkrat nardil dj grafite o obetavnih mladih hip hop producentih, ne samo trapa.

@loris, nectar: a se vama da sestavt en best of trap listo? recimo 10 mixtapeov in 10 komadov

@timo: kako je na turneji, brother?! :)

Oddaje nisem poslušal, v debato sem padel prek komentarjev, me je povleklo ko sem videl da se omenja izraz "fourth world". Me pa zanima kako in kaj tako da grem poslušat, hvala !

@dino:

meni je super, uživam, je fajn ta turneja da malo spoznaš mladinske klube po sloveniji, pa seveda ljudi, ki so do zdaj vedno presenetili, pa tudi kaka pozitivna kritika je padla. če bo tako naprej, bomba! moji "partnerji" čao portorož so pa itak face in se zelo dobro razumemo, tako da, je vedno zanimivo in res, moram povdarit -> polno energije.

yes, brother, hvala in uživaj, se vidimo! :)

fino, me veseli, mi je kar umanjkal kaksen report s prizorisc klubskega maratona! se vidimo v menzi pri koritu! :) lp

shit, te tipi izdajajo tok materiala, da bi blo 10 najljubsih mixtapeov tko kot da bi pljunu v morje. Lahko ti pa napisem svojih 10 najljubsih od guccija:
- gucci 2 times (tle gor je res morje hitov imo)
- the return of mr. zone 6 (to je proper plata in je izsla na warnerju)
- trap tacular
- burrrprint 2 (tle gor je everybody looking, nor videospot)
- classics pt. 2 (my kitchen)
- wilt chamberlain vol. 1 (ubistvu je cel wilt chamberlain series res dober)
- streets is watchin 2 (ft. oj da juiceman)
- the burrprint: the movie 3-d
- writing on the wall (2)
- ferrari boyz (FLOCKA)
- chickentalk
- cold war series guccimerica (cel cold war series je hud)

thanks, will listen :) mixtape je out, bussin' juugs! tuki je se en relevanten intervju z njim, za vse, ki jih zanima: tinyurl.com/guccimaneinterview . sicer pa v podobni maniri priporocam tut njegovega frenda young scooterja (res je hud), za popestritev pa drill rap: king louie, lil reese, lil durk, skratka chicago new school. kot zanimivost dodajam se en grime freestyle (zgoraj), ch check it!
btw loris tvoj seznam se cakamo ;)

morm rect, da mi je young scooter res bedn in da ratam kr mal zivcn k ga slism repat. je pa carski intervju, zlo sm uzivu ob ogledu!

morm rect, da mi je young scooter res bedn in da ratam kr mal zivcn k ga slism repat. je pa carski intervju, zlo sm uzivu ob ogledu!

haha, fair enough :)

js se morm kr strinjat z nectarjem, res hud intervju, young scooter mi je pa isto mal zamoril nov mixtape (ne sicer tok k t-pain na enem komadu, tist je res grozn). drugac mi je pa carski mixtape trap god, rolly up pomojem najboljsi komad

omenu bi se da je ucer izsel tud nov chief keefov spot za zlo carski komad love sosa: youtube.com/watch?v=YWyHZNBz6FE&feature=plcp

ce se vrnem h gucciju, se en kul link: pigeonsandplanes.com/2012/10/15-essential-gucci-mane-songs.html/15
modeli res izdajajo tok materiala da je tezko sledit, ampak hkrati je hudo k vsak teden najdes ksn "nov" hud komad

recimo da moj top 10 gucci komadov trenutno (ni v nekem vrstnem redu):

- normal
- hurry
- my kitchen
- 24 hours
- tragedy
- this is what i do (ft. flocka, juiceman)
- first day out
- what it's gonna be
- super cocky
- mouth full of golds (ft. birdman)

leepa, hvala obema! lp

sej gud da se rola trap ampak mislm da ste si ga uzel na napačn način ker trap je bl joke za zarolat in ni neka quality muska po defaultu... sploh pa k je tok boljšega trapa od guccija ki ga pozna usak črnc k hod na ameriške veselice
lp

ne strinjam se z nicemer, kar si napisal; me pa zanima, kateri mixtapi so po tvojem mnenju najboljsi v trapu, torej - shoot

Noben rap ni kvalitetna musika by default. Haters bojo rekli, da rap sploh ni musika, by default or otherwise. Catch ni v tem, oz. mal bolj jasno se boš moral izraziti. And please do, meni je tale comment nit da shit.

LOL !

Če so mladi hip hop nadobudni producenti Hitboy, Drumma Boy, Lex Luxer in Zaytoven potlej potem je, po Nasovo, žanr res mrtev ;)

prosim, ce si preberes zgoraj napisano, preden komentiras na slepo, kdorkoli ze si. govoril smo o trap producentih in podobno, nadebudne hip hop producente sem pa omenil sam v okviru moznosti oddaje dj grafiti, da bi mlade trap producente sirse umestil v sodobni hip hop. ce te zanima moj osebni seznam nadebudnih mladih hip hop producentov, pa ti jih lahko kar nastejem: mike will, tone beats, harry fraud, dj kenn, fki, doe pesci, tree (no, on ni tako rosno mlad). kar pa v letu 2012 pravi nas, mi je pa prav malo mar :) lp

"Grillz" so zobje.

Trap ni predstavil nobene nove tematike (drogeraški in socialni komentarji segajo že tam v osemdeseta, "White Lines" npr) niti ni kvalitetno na nivoju preteklih del s tega področja.

V najboljšem primeru mu lahko priznamo komično vrednost in specifičen zvok, (ki zveni hudo monoton).

Luxerjevih beatov ne ločim med sabo, Hitboyev "Clique" je kar hudo nadležen komad (enako za Niggaz in Paris), na maad city je najboljši beat tista old school hard drums skrečerija čez katero rapa MC Eiht, ...

Dino.

"young chop je okej producent, ne bi ga pa zaenkrat postavljal ob bok zaytovenu, lugerju, mike willu, hit-boyu, drumma boyu. bom enkrat nardil dj grafite o obetavnih mladih hip hop producentih, ne samo trapa.

Dotični stavek mi namiguje (kar si posledično potrdil z omenitvijo mike willa v zadnji objavi), da smatraš nekatere od naštetih za obetavne mlade hip hop producente in to je nekaj s čimer se ne strinjam.

Je pa tole precej na pamet tekst, ker nisem dal veliko čez od dotičnih ljudi, edino glede Harryja lahko rečem, da bi bil hvaležen, če bi se nehal reklamirat na začetku vsakega komada in da mi je bil Curren$y boljši na Skijeve beate. Ga pa prefereriram pred Hitboyem in Lexom.

Big KRIT, Blockbeattaz, J.U.S.T.I.C.E. League, 40, Bo1da, T-Minue, THC, Jamie XX, Sounwave ? Možno, da so eni že starešine.

se enkrat te naprosam, da preden komentiras, dejansko prisluhnes oddaji, kjer tudi sam povem, da tematika trapa ni nic novega. v oddaji ni niti ene primerjave s preteklimi rap obdobji, ker ni potrebe po tem. kar pa definitivno najdes v oddaji, je svarilo pred komicnim dojemanjem zanra, ki ga zastopas. kaj je tako komicnega v zgodnjem trapu, mi ni cisto jasno. da ti je zadeva vecinoma monotona, pa lahko pripisem samo temu, da se je ocitno se nisi naucil poslusati.

OK, LOL, vidim da trollas :) to so producenti z drakeovega albuma. heh. no, lep vecer do naslednje oddaje, i'm officially out of this thread

Komentiraj

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • [[nid:123]] - Insert a node content
  • Samodejen prelom odstavkov in vrstic.
  • Spletni in e-mail naslovi bodo samodejno pretvorjeni v povezavo.

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.