ASCYTH

Oddaja

ASCYTH, mlad blejsko-ljubljanski producent, vokalist, član ekipe Nimaš izbire in sopotnik kolektiva a s e b e n ter otrok interneta, je relativno novo ime na lokalni sceni. Na naši frekvenci smo ga spoznali skozi remiks njegovega in fallwinterjevega komada Lovilec sanj, pod katerega se je podpisal Fujita Pinnacle. Njegova zabavna hyper-metalcore produkcija BiPodNano3G, ki se neposredno zajebava iz nevednosti RŠ sodelavcev, je bila vključena na kompilacijo ISKRA DELTA: Onboarding Soundscapes, pred kratkim pa je z Gabijem98 predstavil komad ybother, ki sta ga ponovno koproducirala s fallwinterjem.

Njegova estetika, ki bi jo lahko opisali kot nekakšen fantazijsko-kibernetski emo, vključuje različne postinternetne žanre, od skandinavskega cloudrapa in aktualnih variant hyperpopa do dekonstruirane elektronike in ambientalnih glasb, navdihuje pa se tudi pri gejmerski kulturi, igricah, kot sta Guitar Hero 6 in Dark Souls 3, in spletni kulturi kot tudi lepotah Alp in domačega Bleda.

Za DJ Afterparty je ASCYTH pripravil miks, v katerem se je oddalil od klasičnih paradigem didžejanja, saj niti ne zna uporabljati Traktor kontrolerja ali delati klasičnih prehodov. Avtorske produkcije je uporabil za kreacijo njemu specifične zvočne izkušnje, kot nekakšen gejmerski »walkthrough« po svojem notranjem svetu ali fiktiven radijski program z napovedovalcem, absurdnimi komentarji, karaoke petjem in osebnimi izpovedmi. Pravi, da gre za nek »zdravilen izbruh energije, ki se je akumulirala v njem«, nekakšno »evolucijo iz zlomljenega človeka v ASCYTHA«. Od atmosferičnih zvočnih pokrajin nas vodi v smeri bolj energičnih žanrov, mini remiksom in muzikam idolov, kot sta Whitearmor in Mechatok.

Vse to zaobjema digitalna podoba vizualne umetnice Neže Knez, za katero ASCYTH pravi, da je bilo delo z njo kot nekakšna povratna zanka, ki je navdihnila formo miksa. Podoba po njegovih besedah upodablja nekakšno življenjsko energijo, ki jo je sam v zadnjem letu pridobil skozi podporo najbližjih ter vseh kolegic in kolegov iz kiberprostora. 

>> Priklopite se v četrtek ob 10.10!

 

facebook twitter rss

Prazen radio ne stoji pokonci! Podpri RŠ in omogoči produkcijo alternativnih, kritičnih in neodvisnih vsebin.

Prikaži Komentarje

Komentarji

"Njegova zabavna hyper-metalcore produkcija BiPodNano3G, ki se neposredno zajebava iz nevednosti RŠ špikerjev..."

Jaša in Blaž, en zelo kratek search razkrije kje leži nevednost. hint - v glasbeni redakciji. LOL
https://radiostudent.si/glasba/sva%C5%A1tarnica/sva%C5%A1ta-vodi-ljudstvo

kr neki

cringeeeeee

jaaaaa

"Much like guilty pleasure cringe is an outdated postmodern category that harkens back to a time when, in the eyes of certain music fans at least, still existed an explicit demarcation line betwen real, artistic, traditionalist, true music and fake, sellout, saccharine, artistically questionable music. Instead of functioning as a music signifier, it alludes to the speaker's inner insecurities in terms of how to cope with and reflect on contemporary culture, which has become ever harder to grasp and come in terms with."

- Cringe Is The New Punk, Chad Burroughs, 2019

cringe is the old cringe, no punk here, just cringe

model ne zna miksat pač = cringe

Komentiraj

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • [[nid:123]] - Insert a node content
  • Samodejen prelom odstavkov in vrstic.
  • Spletni in e-mail naslovi bodo samodejno pretvorjeni v povezavo.

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.