O 18. Slovenski marketinški konferenci: S pogumom!

O 18. Slovenski marketinški konferenci: S pogumom!

Okrogla miza, intervju ali pogovor
16. 5. 2013 - 18:00

Na Slovenski marketinški konferenci (SMK) bomo zato letos govorili o pogumu.

Spremembe so neizobigne, zato ga bo potreboval vsakdo, pa naj upravlja še tako majhen marketinški proračun in ima še tako omejen dostop do najvišjih ravni odločanja.

Če se bomo nalezli te miselnosti, bomo kot tržniki, komunikatorji, svetovalci lažje pomagali, recimo, majhnemu podjetju iz majhne, nepomembne države, da postane globalni igralec. Lažje bomo sogovorniki vodstvu lokalnega blue chipa, da postane regionalni, in zakaj ne, globalni blue chip. Lažje bomo vplivali na drugačne odnose in zaupanje, saj moramo vendar držati skupaj, če želimo osvajati doslej nedoseženo. Bolj bomo dojemljivi za izlet v neznano, kakor včasih vidimo izkoriščanje novih tehnologij v trženju. Prej bomo osvojili vodstveno držo in premočrtnost, ki ju potrebujemo, da svojo drznost uveljavimo navznoter, v lastni organizaciji, in navzven, na trgu.

Ali je to težko? Da. Je nemogoče? Nikakor, dokazujejo mnoga podjetja, ki jim je uspelo narediti preboj. Povabili smo jih na letošnjo Slovensko marketinško konferenco, da boste lahko iz prve roke slišali njihove zgodbe. Videli boste, da jim je skupna ena lastnost... pogum! Naj postanejo navdih za vaš pogum - niti ni bistveno, ali boste po koncu Slovenske marketinške konference delali »samo« drugačne predstavitve ali pa se napotili na vrh Mount Everesta.

Previdnost je že vrednota, zdaj mora vrednota nas vseh postati še pogum.
Samo še eno vprašanje, preden končam: si upamo?

Medeja Lončar, predsednica programskega sveta

facebook twitter rss

Prikaži Komentarje

Komentiraj

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Spletni in e-mail naslovi bodo samodejno pretvorjeni v povezavo.
  • Samodejen prelom odstavkov in vrstic.

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.

randomness