SVAŠTARNICA

Recenzija izdelka
18. 2. 2015 - 9.15

Eden od eminentnejših londonskih klasičnih dirigentov Simon Rattle, je v preteklem tednu sprožil diskusijo o tem, da London nujno potrebuje novo koncertno dvorano, ki bi bila za razliko od že obstoječih bistveno bolj primerna za nastope domačih in gostujočih orkestrov. Predlog o izgradnji nove dvorane, ki ga je Rattle oblikoval na podlagi nezadovoljive akustike v koncertnih dvoranah Barbican, Royal Festival Hall in Southbank, je bil po tednu dni zavržen. Opozicija se je namreč sklicevala na to, da pri navzočnem občinstvu sam akustični dejavnik ne igra odločilne vloge in da je pri spremljanju orkestra ključna osredotočenost občinstva na ritme, melodije in harmonije. Tako se tudi avtorji nedavnih recenzij nastopa berlinskega filharmoničnega orkestra pod vodstvom dirigenta Simona Rattla, ki se je odvili prav v koncertni dvorani Barbican, niso ozirali na pomanjkljivo akustiko temveč na odlično predstavo, kar je po mnenju kritikov tisto, kar nenazadnje največ šteje.

V Londonu nekoliko več obeta tekoči projekt historičnega studia Abbey Road, ki bo z multimilijonsko investicijo direktorja Universal Music Luciena Graingea užival poseben status svetovnega superiornega snemalnega studia. V slednjem, ki je tehnično povsem prenovljen in se ponaša s sistemom z Dolby Atmos, naj bi od zdaj naprej snemali pretežno pop izvajalce in filmsko glasbo.

Še preden se je dobro začelo glasbeno leto 2015, se je pojavila cela poplava lestvic najboljših albumov v tem letu. Tako je med drugimi tudi britanski spletni portal Telegraph nanizal pet najprodornejših  nedavno izdanih country plošč kantavtoric Annie Keating, Angaleena Presley, Rhiannon Giddens, Amelia Curran in zasedbe The Punch Brothers

https://www.youtube.com/watch?v=xoXO5DLHilc

V polju elektronske glasbe se srečujemo tudi s pred kratkim izdano ploščo Cetology elektronskega aranžerja, ki ga poznamo pod psevdonimom Marreck.

Z novim singlom "Will To Believe", ki mu lahko prisluhnemo tudi na SoundCloudu, nas pozdravlja elektro-pop izvajalec Clarance Clarity, s katerim sporoča o izidu prvenca "No Now", ki bo izšel v začetku naslednjega meseca.

https://soundcloud.com/clarence-clarity/will-to-believe

Na izdajo tretjega albuma se pripravlja  ameriška indie-tronska zasedba Passion Pit, ki je sledilcem že vrgla kost z videom za skladbo "Lifted Up (1985)".
https://www.youtube.com/watch?v=YeINWQDg7zg

Pod okriljem lastne založbe Pling Recordings je Alex Burey nedadvno izdal dvojni EP »Inside World«, ki je slišati kot nekakšna mešanica korovskih vokalnih harmonij, ki jih para žameten moški vokal. Vokalni prepleti slonijo na sintetični zvočni atmosferi, ki jo postopoma dopolnjujejo intervencije noisa in zven akustične kitare.  Skladbam z njegovega prvega EP-ja »Dome Creed«, »Amen«, »Inside World« in »The Intimidator«lahko prisluhnemo tudi na SoundCloudu.
https://soundcloud.com/alexburey/sets/alex-burey-inside-world-ep

V zvezi z dogajanji na domačih tleh velja omeniti tudi skoraj spregledano spletno objavo posnetkov Sama Kutina. V njih si lahko ogledamo, kako je v minulega decembra v Salonu za ENO glasbo odigral kratko improvizacijo na zvočila in kompozicijo z naslovom Glasba za žabe, ukulele in smeti, pri čemer je uporabil doma izdelana glasbila.

https://www.youtube.com/watch?v=ysMVX0BEL7I

https://www.youtube.com/watch?v=eqZ-ak2in60

Kam?

Jazz jam: Bruno Mičetič band & Joe Kaplovic @ Bar Prulček

Chilli Space infuzija (Space Orchestra, Timequake, Wichiwaka, Stashman, Kroupa Kristjan idr.) @ Kino Šiška

Rage Against Machine & Red Hot Chili Pepers Tribute @ Jazz klub Satchmo

facebook twitter rss

Prikaži Komentarje

Komentiraj

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • [[nid:123]] - Insert a node content
  • Samodejen prelom odstavkov in vrstic.
  • Spletni in e-mail naslovi bodo samodejno pretvorjeni v povezavo.

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.