O edinstvenih projekcijah nemih filmov z živo glasbeno spremljavo
 / 17. 3. 2024
Pogovor s Petrom Žargijem o prihajajoči delavnici Glasba v sliki, posvečeni filmski glasbi
 / 11. 3. 2024
Opus Nevena Korde v Kinoteki
 / 5. 2. 2024
Slike iz življenja udarnika (Bato Čengić, 1972)
 / 6. 11. 2023
Katere premisleke o filmu in izkušnji kina odpira letošnja Jesenska filmska šola?
 / 25. 10. 2023
Kdo je odnesel zlato na Festivalu kratkega filma?
 / 23. 8. 2023
Družna recenzija Mone Lise in krvave lune (Ana Lily Amirpour, 2021)
 / 8. 5. 2023
László Krasznahorkai: Satanov tango (Beletrina, 2023)
 / 20. 4. 2023
Celovečerni eksperimentalni film Juša Premrova
 / 10. 2. 2023
Filmski cikel Zeitgeist: devetdeseta in rekanonizacija filmskega kanona.
 / 26. 1. 2023
O vsebinski plati 38. festivala LGBT filma
 / 28. 12. 2022
Resničnost in reprodukcija v filmih letošnje Animateke
 / 15. 12. 2022
Množica severov (Koji Yamamura, 2021)
 / 13. 12. 2022
Plastosi in še marsikaj drugega v Slovenski kinoteki
 / 8. 12. 2022
O spremljavah in partiturah, ki opremljajo nemi film
 / 3. 11. 2022
O dokumentarnem filmu Žica
 / 25. 10. 2022
O palestinskem filmu 200 metrov
 / 26. 9. 2022
Otvoritev nove sezone v Kinoteki in film Sarajevo safari Mirana Zupaniča
 / 12. 9. 2022
O retrospektivi filmov Márte Mészáros v Slovenski kinoteki
 / 17. 6. 2022
O festivalu V-F-X in retrospektivi Vladislava Kneževića
 / 30. 5. 2022
Heretični empirizem (Pier Paolo Pasolini, Slovenska Kinoteka, 2022)
 / 16. 5. 2022
Festival svobodne videoprodukcije
 / 19. 4. 2022
Kultna klasika kratkometražne filmske produkcije slovenskega zamejstva
 / 1. 4. 2022
Kaj je kinoteka? (Jurij Meden, Slovenska kinoteka, 2021)
 / 17. 1. 2022
37. edicija Festivala LGBT filma in izid slovenskega prevoda zbirke kratkih zgodb Ivána Monalise Oheda
 / 14. 12. 2021
Retrospektivi Abbasa Kiarostamija in Marka Reche v Slovenski kinoteki
 / 26. 10. 2021
Novice o stripu, Peter Kuper na spletnem obisku in feministični strip
 / 24. 10. 2021
O tretji javni projekciji slovenskega filma Ksana
 / 7. 10. 2021
O restavraciji in digitalizaciji filma in filma Nasvidenje v naslednji vojni
 / 15. 9. 2021
O letošnji izvedbi ljubljanskega Festivala kratkega filma (FeKK)
 / 20. 8. 2021
O Treskovem natečaju za najboljši videospot, malo pa tudi o domači videospotski produkciji nasploh
 / 6. 8. 2021
Subscribe to