Ne le selfi, avtoportret!

Kulturna ali glasbena novica
4. 1. 2018 - 15.10

Božični ujmi še ni videti konca in praznični prah se še kar noče uležati, božični hajp pa se nadaljuje s Koridorjevo božično edicijo ŠOK filmskega kviza. Vnaprej prijavljene ekipe se bodo pomerile v poznavanju božičnih filmov, pa naj bodo to klasike, underground božični filmi, kultni praznični ali preprosto komercialno nahajpani celovečerci. Spopad ekip bo potekal v Slovenski kinoteki ob 17. uri.

Na drugi strani Ljubljane pa GalerijaGallery tokrat vabi na drugi del razstave Avtoportret 1:1 avtorja Viktorja Bernika, ki je znan tudi kot vodja GalerijaGallery. Več o sebi in svojem sistemu dela nam je zaupal avtor razstave.

*Izjava

Avtoportret je motiv, ki je v preteklosti predstavljal dobesedno upodobitev umetnika samega. Seveda je takšna definicija že dolgo časa nazaj zgorela na grmadi likovne teorije, avtoportreti umetnikov pa so sedaj predvsem predstavitve njihovega zanimanja v umetnosti, njihovih smernic in njihovega umetniškega polja. Zanimalo nas je, kaj je srž Bernikovega opusa in ali se lahko z njegovim slikarstvom spopademo, kot zagotavlja napoved, ena na ena v intimi male galerije. Nadaljuje Viktor Bernik.

*Izjava

Slikar po navadi nima neposrednega stik z občudovalci njegovih del. Bernik v nadaljevanju pojasnjuje svoje pojmovanje slikarstva kot kulturnega medija.

*Izjava

Prvi del razstave je potekal že 21. decembra prejšnje leto, tokrat pa si razstavo lahko ogledate danes ali jutri med 16. in 18. uro v prostorih GalerijaGallery.

Avtorji: 
Institucije: 
Kraj dogajanja: 

facebook twitter rss

 

Podprite kakovostne radijske vsebine tudi v koronski dobi, kliknite na

 

Prikaži Komentarje

Komentarji

ja tale slikica je pa kar zanimiva. zelo dobra izbira. bravo.

namreč Van Gogh je bil nizozemec. slikar. ki si je enkrat odrezal eno uho. in potem kasneje tudi umrl. imeli so ga za psihično neuravnovešega in motenega. ergo.
ampak hej, še danes na nizozemskem kot globalno gledano služijo res ogromne denarce na račun dediščine slikarstva in talenta tega človeka.
tako kot z Rimboud-jem.
ampak zanimivo se mi je zdelo, pred leti sem šla pogledat samo eno predstavo v Amsterdamu, nek festivalček je bil, mislila sem, da bo prebavljivo. in šla sem pogledat v angleščini narejeno predstavo o Van Goghu, če se ne motim so jo morda delali prav norvežani - ne bi vedela ... in ko sem gledala to predstavo, najprej seveda nisem vedela če ne bi kar vmes vstala in šla ven, da ne bi zapravljala mojega časa. ampak klinc nisem bila sama in sem ostala do konca.
gnus ki se je v meni nabral ob gledanju te predstave je bil takšen, da na koncu sem rekla, da je to zadnja predstava ki sem jo videla v AM. namreč zdelo se mi je skrajno nespoštljivo Van Gogha slikat kot idiota, izmečka družba, neuravnovešega psihološko motenega kretena - ki hej, je celi Nizozemski naredil velik biznis za vse nadaljne rodove.
in da ne boste mislili da je z Muzejem Ane Frank v središču amsterdama, kaj drugače.
jok.
biznis biznis biznis.
al kurbice al mal travice al pa Van Gogh Rimboud pa Ana Frank.
vse je to isto sranje. drugo pakovanje.

nagradno vprašanje se glasi: imate sedaj razvito digitalno marketinško strategijo za RŠ?
...
hm. trikrat lahko ugibam.
NE.

torej. poglejmo. če bo GDPR vstopil v veljavo ... tam maja 2018.. in je sploh veliko vprašanje kakšen šift bo to uspelo narediti platformam kot so Facebook, Gmail, Yahoo, Linkedln ... če omenimo le nekatere ... potem morate pocuzat njihov marketinški know-how...
če vprašate mene...
al pa še vedno živite v utopiji varne kode...
glede na to, da ste dosegljivi le prek sledilnih mrež ...in ne Firefoxa--- pomeni, da ste se že nekaj naučili. zdej, kje so kukiji na RŠu? vsi jih namreč že imajo.

GDPR bo namreč določil zelo natančne opredelitve, kaj morajo kukiji povedat obiskovalci ko nabaci JA ali NE. do takrat lahko mal eksperimentirate, da se vživite v vlogo sledilcev.
na primer: kopičite v bazo IP naslove, potem pa bodte mal detektivi, pa počekirajte kakšni so profili tek vaših sledilcev, predvsem pa kakšni so njihovi poklicni profili in zakaj za lisico oni obiskujejo vašo stran.

logika ki danes velja na internetu, je namreč samo ena: KRADI ČE LE LAHKO, LAŽI ČE LE LAHKO IN VOHUNI ZA DRUGIMI ČE LE LAHKO; KRADI KOPIRAJ IN VSEBINE NE PRODUCIRAJ.

mislim, da je kristalno jasno, da vi na tem RŠ portalu za male parice proizvajate veliko vsebine. če hočete cel lajf delati prostovoljno delo - potem ne spremenite ničesar. drugi bodo pokradli in vi boste še vedno lahko pest v zrak tiščali.

zdej če pa razvijete ob tem strategijo - lahko vsaj v nečem profitirate. mogoče tudi v tem, da skužite mind-set tistih ki to počnejo že desetletja.
MIND TRAP game.
a? kužite?

to poteka s svetlobno hitrostjo fantje. večina ljudi je v tem poslu že res dolgo in treba bo malo nadoknaditi zadevice.
no, če vprašate mene pač.

Komentiraj

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • [[nid:123]] - Insert a node content
  • Samodejen prelom odstavkov in vrstic.
  • Spletni in e-mail naslovi bodo samodejno pretvorjeni v povezavo.

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.