Retrofuturistični zvok Omarja Souleymana
V ospredju oddaje je tokrat novi album sirskega pevca Omarja Souleymana, v domovini legendarnega izvajalca na svatbah, ki je pred leti obnorel še zahodni svet s svojo retro različico zvenečo arabske priljubljene zvrsti dabke. Nov album Wenu Wenu prinaša kar nekaj sprememb: kot prvo, album je nastal posebej za zahodni trg, kot drugo, produciral ga je nihče drug kot Kieren Hebden (FourTet). Slednji je malce (pa ne preveč) ukrotil razkuštrano produkcijo, znano s prejšnjih albumov, ki so pa itak bile kompilacije že obstoječih, večinoma na kasetah objavljenih posnetkov. Poleg Souleymana vrtimo še nekaj indijske in malijske (tuareške) godbe, za zaključek pa dve glasbenici: bolj tradicionalna malgaška Lala Njava (znana iz na Drugi godbi slišanega družinskega benda Njava) in bolj eksperimentalna vietnamska inštrumentalistka in pevka Van-Anh Vanessa Vo.
SEZNAM SKLADB ZA ODDAJO GLOBALUNA 27. 10. 2013
Omar Souleyman: Wenu Wenu (Ribbon Music, 2013)/ 2. Ya Yumma (4'29'')
Omar Souleyman: Wenu Wenu (Ribbon Music, 2013)/ 1. Wenu Wenu (7'00'')
Omar Souleyman: Jazeera Nights (Sublime Frequencies, 2010)/ 2. Ala Il Hanash Madgouga (The Bedouin Tattoo) (5'00'')
Omar Souleyman: Wenu Wenu (Ribbon Music, 2013)/ 6. Mawal Jamar (4'19'')
Bollywood Steel Guitar (Sublime Frequencies, 2008)/ 6. Kazi Aniruddha – O Haseena (3'14'')
Le Festival Au Désert (2003)/ 9. Tinariwen – Aldachan Manin (3'39'')
Tamikrest: Chatma (Glitterbeat Records, 2013)/ 4. Achaka Achail Aynaian Daghchilan (4'11'')
Lala Njava – Mosera (2'50'')
Van-Anh Vanessa Vo – Three-Mountain Pass (9'47'')
Dodaj komentar
Komentiraj