Šum teles
Dobili smo novo publikacijo za kritiko sodobne umetnosti z imenom ŠUM. Kot pravi Andrej Škufca, sourednik publikacije, se revija ne bo zavezala nobeni posamični vsebinski ali področni liniji, temveč se bo širokemu označevalcu sodobne umetnosti približala skozi recimo temu generacijsko perspektivo.
* IZJAVA SE NAHAJA V POSNETKU
Kot kaže, bo skušal ŠUM v domači tiskani umetnostno-kritiški diskurz, ki se bolj ali manj vzpostavlja le skozi razparcelirane in instantne dnevne recenzentske termine, uliti prepotrebno mlado in svežo kri, hkrati pa tudi zapolniti manko specializiranih publikacij za kritiko sodobne umetnosti.
Publikacijo sicer izdaja Društvo galerija Boks v sodelovanju z Moderno galerijo, kjer bo danes ob 18. uri tudi uradna predstavitev prve številke. Kot vsak soroden medij pa se ŠUM že ob samem začetku spopada s finančnimi težavami, saj trenutno še ni jasno, kako se bo publikacija financirala. Tudi zato bo periodika tako rekoč nomadska in neredna. Kakorkoli – se beremo!
Festival Mesto žensk, ki se v Ljubljani odvija že več kot teden dni, ne počiva. Famozni performativni kolektiv La Pocha Nostra, ki je v preteklih dneh vodil serijo delavnic o performativni umetnosti, drevi v Stari elektrarni uprizarja performans z naslovom Corpo Insurrecto 3.0: The Robo-Proletariat. Govori Dani d'Emilia, ena izmed sil La Pocho Nostra.
* IZJAVA SE NAHAJA V POSNETKU
Telo je teritorij, pravi La Pocha Nostra, transformirano kiborško telo pa stanje naše postmoderne subjektivitete. Kaj potemtakem v tem smislu pomeni termin robo-proletariat?
* IZJAVA SE NAHAJA V POSNETKU
Že včeraj smo poročali o incidentu v galeriji Alkatraz, kjer so neznanci predvčerajšnjim z razstave Socialdress Marije Mojce Pungerčar odnesli razstavne eksponate. Kot kaže, zgodba že dobiva epilog, danes je namreč odgovornost za nastali škandal prevzel Nadstandardni komite Rogovcev za pomoč pri gentrifikaciji Ljubljane, Slovenije in širše, ki je zapisal, da so z napadom želeli spodbuditi k razvoju podjetniškega duha in omogočiti umetnosti, da bi prispevala h gospodarski rasti, hkrati pa da bi tudi izgnali parazite, ki onemogočajo izgradnjo Centra sodobne umetnosti. Marija Mojca Pungerčar pa javno poziva, naj neznanci snamejo maske, vrnejo artefakte in jasno povedo svoje mnenje.
Scene na sceni pač.
Dodaj komentar
Komentiraj