Ilustracija po Frankfurtu
Četudi ponedeljki v kulturnih zavodih navadno niso namenjeni otvoritvam, danes začenjamo z vsaj dvema.
V Kinu Šiška se je dopoldne pričel V. Bienale neodvisnih, ki raziskuje in osvetljuje kontekste ter področja rabe sodobne ilustracije. Pomoč v organizaciji mu ponuja društvo Tretaroka, za programsko vodenje festivala skrbi Saša Kerkoš, bienale pa je namenjen tudi direktni podpori in promociji ilustatorjem. Kot smo prebrali, pa je čas za redefinicijo pojma ilustrator, saj ta že zdavnaj ni usmerjen zgolj v ročno risbo ali v grafično oblikovanje. Vodja projekta Barbara Poček se spominja premislekov 1. bienala in jih povezuje z današnjo orientacijo v slovenskem prostoru:
*Izjava se nahaja v posnetku oddaje.
Otvoritev pregledne razstave se prične ob 20.uri v Kinu Šiška, ob 18.uri, torej nekoliko prej, pa lahko prisluhnete 15 minutnim pogovorom z ustvarjalci, ki jih je bilo v zadnjih dveh letih mogoče zaslediti tudi izven Slovenije. Med predstavljenimi projekti bo tudi finska vizualna poezija, kot pravi Poček, z zelo različnimi pristopi. V naslednjih dneh se nam obeta še delavnica Hrupopis z zasedbo Theremidi Orchestra, ki bo izdelavo inšturumentov nadgradila še z skupinsko oblikovanim asociativnim vizualnim zapisom. Med drugim Poček poudarja tudi izdajo knjige novega sklopa Endless Edition, ki jo prinaša online soustvarjanje med Ljubljano in New Yorkom.
V Konzorciju Mladinske knjige se je danes pričela prodajna razstava ali sejem knjig Frankfurt po Frankfurtu. Tokrat Mladinska knjiga sodeluje z Gospodarsko zbornico Slovenije, njun namen pa je med drugim povečati branost strokovnih knjig s področja gospodarstva, ekomonije in politike med gospodarstveniki samimi. Poklepetali smo z vodjo knjigarne Konzorcij Bojano Zarnik, ki pravi, da so pozornost podjetnikov pridobili ravno preko sodelovanja z omenjeno zbornico. Vprašali smo jo, kako so bile knjige izbrane. Kot namreč vemo, je poleg selektorjev Konzorcija pomoč pri izbiri ponudila tudi Gospodarska Zbornica.
*Izjava se nahaj v posnetku oddaje.
Gospa Zarnik nam je še povedala, da se v podjetjih manjša budžet, namenjen nakupu knjig, medtem ko zanimanje za njihov nakup med posamezniki ne upada.
Dodaj komentar
Komentiraj