7. 2. 2014 – 10.30
Anonymous

»OUR BUSINESS IS BUSINESS«

Audio file

Ekipa Napihovanja je zopet tu. V redakcijo smo prejeli neuradni dokument v obliki osnutka, ki naj bi, glede na vsebino, pripadal Študentski organizaciji Univerze v Ljubljani. Dokument bi lahko bil izrednega pomena, saj govori o strateški reorganizaciji in bodočih usmeritvah Študentske organizacije. Zaenkrat še ni znano, ali je dokument že bil javno predstavljen in ali je okoli njegove vsebine že prišlo do kakšne javne razprave. Glede na zadnje trende vlaganja amandmajev in dopolnil obstaja velika verjetnost, da do tega ni prišlo.

Odločili smo se, da ta dokument objavimo iz razlogov, saj si študentska in tudi širša javnost v zadnjih nekaj dneh pogosto postavlja vprašanja o smotrih in namenskosti Študentske organizacije. Ali Študentska organizacija Univerze v Ljubljani še zasleduje smotre, zaradi katerih je bila ustanovljena? Najbolje bo, da si pogledamo, kaj pravi neuradni dokument z naslovom »Izstrelitev v prihodnost« in s podnaslovom »Vizija, misija in vrednote«. Takole gre vsebina:

Misija je tisto, kar najbolj definira vsako organizacijo in označuje tisto, po čemer se ta najbolj razlikuje od ostalih. Dobro definirana misija nalaga naloge in cilje v času in prostoru. Zato tisti, ki misije ne poznajo, nimajo v organizaciji kaj iskati. Tako velja tudi za našo Študentsko organizacijo.

Naša Misija je predvsem ustvarjati originalne tržne znamke, ki bi s svojo prodornostjo povezovale in osvajale študente vseh generacij in usmeritev. Zasledujemo optimizacijo študentskih storitev in širšega študentskega ekosistema z naborom orodij, ki jim prinašajo višjo učinkovitost, produktivnost in donosnost s čim manj investiranimi sredstvi in resursi.

Vsaka resna poslovna organizacija ima tudi svojo vizijo. Tako jo ima tudi naša. Pravilno izoblikovana vizija predstavlja sliko idealne bodočnosti in ciljev, s katerimi se morajo naši člani identificirati, da bi jih lahko uspešno uresničevali.

Naša organizacija mora srednje- in dolgoročno ohraniti vodilno vlogo na področju ponudbe študentskih storitev. Konkurenčno prednost in dodano vrednost bomo dosegali z inovativnim razvojem in pospeševanjem prepoznavnosti naših tržnih znamk in storitev. Na osnovi analize prednosti in slabosti bomo vseskozi ohranjali strateške povezave na domačem in tujih tržiščih ter dosegali sinergije v vseh razpoložljivih sektorjih mladinske ponudbe. Ker vemo, da so ljudje tista vprega evolucije, namenjamo tudi posebno skrb razvoju in učinkoviti implementaciji študentskih resursov.

Ustrezen dizajn temeljnih vrednot organizacije je ključen element naše organizacije tako pri vstopanju na trg študentskih storitev kot pri notranjem upravljanju študentskih virov in resursov. Vrednote, ki jih spodbujamo, so odličen kompas tako v mirnih kot vetrovnih oceanih. Vodijo naše aktivnosti in opisujejo način, s katerim delujemo v turbulentnih pogojih študentskega tržišča. Naše poglavitne vrednote so naslednje:

  1. ISKRENOST: Ne glede na to, da morajo nekateri v procesu rasti odigrati vlogo zemlje, vselej velja, da rastemo skupaj, saj smo vsi kot en organiziran organizem. Zaupanja in iskrenosti ne gojimo le zaradi njiju samih, ker bi to rodilo medsebojno sodelovanje in spoštovanje, temveč predvsem zato, ker je to učinkovito sredstvo za doseganje konkurenčne prednosti in tega, da smo najboljši na svojem področju.

  2. ODLIČNOST: Tudi ustvarjamo vselej skupaj. Verjamemo, da nam je pot do odličnosti na trgu študentskih storitev odprta le, če se bomo tja podali z dovolj trdnosti in volje. Cilje si zastavljamo sami in vselej tako, da zremo mimo vsega naprej. Nikakor ne spimo na lovorikah tradicije in prejšnjih generacij. Kar je bilo, je bilo, in česar ni več, pač ni. Odličnost šteje predvsem v prihodnosti. To počnemo tako, da nenehno izboljšujemo naše dobre namene ter venomer odkrivamo nove poti. Naš čut za inovativnost nikoli ne spi.

  3. TEAM je PRAVO VEZIVO: Skupaj smo več. Trdno povezani pa smo še bolj več, kot je to sploh mogoče. Veriga je naša skupna vez in vleka v prihodnost. Tako povezani bomo skupaj premagali vse zamisljive ovire in se povlekli v prihodnost.

  4. FLEKSIBILNOST: Skupaj razumemo bolje kot en sam. Vemo, da ni zagotovila, da veliki vselej premagajo majhne. Toda hitri, ki mislijo skupaj kot eden, lahko vselej premagajo počasne. Zato je naša zmagovalna miselnost tale: »Mislimo hitro!« Iz vsake situacije poskušamo narediti mojstrovino z mentalnimi resursi, ki so nam na voljo.

  5. ZNANJE: Ker vselej vemo, kam, in ker znamo, kako do tja.

  6. INOVATIVNOST: Imamo pogum za nezamisljive novosti.

  7. INTEGRITETA: Kar obljubimo, bomo tudi storili.

Lahko bi še nadaljevali z branjem tega osnutka, vendar se vse skupaj nadaljuje po precej podobnem kopitu. Čeprav obstaja verjetnost, da so nam ta osnutek zlobno podtaknili, imamo kljub temu občutek, da je vsako neujemanje tega osnutka s trenutnimi trendi upravljanja študentskega organiziranja povsem naključno.

 

Da ga ne fašete od zadaj, temveč od spredaj, je tudi tokrat poskrbelo Napihovanje.

Aktualno-politične oznake

Dodaj komentar

Komentiraj

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.