ČAK mal in preBERI tole!

Oddaja
20. 3. 2017 - 16.30

Metelkova mesto:

 

Jalla Jalla ob 20:00: Jalla's Grind Fest special: Grind Your Job Away: Halitosis, Karak, Septic Assault, Gulliver (grind bands from Hungary)

 

Channel Zero ob 22:00: DubLab: TMINTAFARI SOUND - Trije mladi ljubitelji reggaeja so se povezali leta 2012 z namenom širiti sporočilo in kulturo reggae glasbe, predvsem pa jo približati tako mlajši kot starejši publiki. In pri tem svojem poslanstvu so zelo uspešni. Po nekaj nastopih širom Slovenije so gostovali tudi na največjem tovrstnem dogodku pri nas, Overjam International reggae festivalu v letih 2013 - 2016.

 

Tovarna Rog: 11-obletnica, začetek 13 dni enajstdnevnega praznovanja

Med letom 2006 in 2017 se je beseda Rog že neštetokrat prevalila po ustih tistih, ki so aktivni del avtonomne tovarne in tistih, katerim ta predstavlja neprespane noči ali neuspele projekte. Ker pa so besede čudna reč in se spreminjajo s časom, ima danes beseda Rog s številnimi predavanji, delavnicami, koncerti, skupščinami, športnimi in umetniškimi prireditvami drugačen zven kot ob začetkih. Vse bolj postaja simbol neke drugačne Ljubljane, kakršne si mestne oblasti ne znajo zamisliti, kot tudi simbol upora in iskanja drugačnih družbenih odnosov.
Tudi letos bomo praznovali obletnico in odprli vrata, da pokažemo Rog tistim, ki nas ne poznate in tistim, ki iščete novo v že poznanem. Praznovanje bo potekalo 11 dni, s središčnim dogodkom v soboto 25.3., ko bodo odprti vsi prostori in bo v duhu pomladanskih piknikov zaživelo tudi dvorišče tovarne.
Ker pa smo se letos znašle v posebnih okoliščinah in prihodnosti Roga ne diktira le naše ustvarjalno delo, ampak tudi bitka z mestno občino, bomo prihodke od obletnice namenili kritju visokih sodnih stroškov, ki so doleteli našo skupnost. Ne bomo torej le zganjale nostalgije, ampak predvsem načrtovali, kako preživeti gentrifikacijo in vse več ljudem omogočiti uporabo Avtonomne Tovarne še naslednjih 11 let.
Cirkusarna NaokROG 16:00-18:00: Cirkus v Rogu, - Aerial movement lab (Dana Augustin). https://www.facebook.com/events/1447807985526762/
Fuzbal plac, 1. Nadstropje 19:00: Gibanje osvobaja: Taiji quan in Haki sak druženje
Modri kot 21:00 Mlade rime #116.

Berejo: Tanja Matijašević, Nika Devetak, Tim Kolšek, Sara Šoukal, Urh Mlakar, Luka Kürner

 

Glasba:

 

Viteška dvorana, Križanke ob 19:30: Koncertni atelje Društva Slovenskih skladateljev

Nadja Drakslar Petrač. klarinet
Andrej Petrač, violončelo
Tomaž Petrač, klavir
Program:
Blaženka Arnič Lemež: Duet za violončelo in klavir*
Nejc Bečan: Novo delo za trio*
Bojan Glavina: Bagatele za klarinet in klavir*
Uroš Rojko: Pet portretov za klarinet, violončelo in klavir
Marko Tajčević (prir. Alojz Srebotnjak): Sedem balkanskih plesov
*krstna izvedba
V povezovanju najnovejših stvaritev in že uveljavljenih del bodo priznani in izkušeni slovenski koncertanti ponudili v poslušanje skladbe šestih avtorjev. Koncert odpira noviteta Blaženke Arnič-Lemež (1947), ki je dejavna kot skladateljica in pedagoginja. Pri ustvarjanju išče navdih v različnih virih – od slovenske ljudske pesmi do tibetanskih polifonih struktur. Nejc Bečan (1984) je velik skladateljski talent pokazal že med študijem kompozicije, ko si je prislužil Prešernovo nagrado Univerze v Ljubljani. Poznamo ga tudi kot dirigenta revijskega orkestra Gimnazije Kranj in Policijskega pihalnega orkestra. Bojan Glavina (1961) je prepoznaven zlasti kot skladatelj, ki zna iskreno in domiselno nagovoriti tudi najmlajše poslušalce in interprete, ki jim je namenil večino svojega obsežnega in raznovrstnega opusa. Akademik Uroš Rojko (1954) je eden najvidnejših slovenskih ustvarjalcev in pedagogov, ki vzgaja nove generacije obetavnih slovenskih skladateljev. Skladba Pet portretov za klarinet, violončelo in klavir je eno njegovih prvih del. Nastalo je leta 1978 med Rojkovim študijem kompozicije. "Ko sem začel študirati, o obrti komponiranja nisem vedel nič, delal sem le po instinktu, čutil sem, da imam kaj povedati. Tu mi je Uroš Krek odprl vsa okna in vrata," so Rojkovi spomini na svojega tedanjega mentorja. "Pisanje glasbe v glavnem zahteva natančne tehnične priprave in razčlenitev različnih tehničnih možnosti. A vse to mora biti v službi enega samega cilja: izpovedovanja lastne notranjosti," je nekoč izjavil Alojz Srebotnjak (1931–2010). Poleg ekspresionističnih teženj je pri Srebotnjaku večkrat mogoče opaziti uporabo elementov ljudske glasbe. V avtorjevem opusu je tako več priredb del drugih avtorjev, med temi je tudi Sedem balkanskih plesov srbskega skladatelja Marka Tajčevića (1900–1984), ki so bili v prvotni verziji leta 1927 sicer napisani za klavir.

 

Prulček Bar od 20:00: Lipstick Stain

Sanja Jerenko - vokal
Tine Petelinšek - kitara
Sebastijan Kužner - bas
Jernej Koražija - bobni

Bend sestavljajo štirje člani. Njihovi začetki segajo v leto 2013, ko se je bend oblikoval predvsem z namenom preigravanja komadov iz Seattelske scene. Kmalu so začeli nastajati tudi avtorski komadi, zato se na njihovem repertoarju najdejo tako avtorski komadi, kot tudi priredbe bendov kot so Hole, The gits, L7, 7 year bitch, Nirvana, Ida Maria, Pearl jam, Skunk Anansie, Anouk in podobnih. Rock'n'grunge'n'garage'n'roll.

Brez vstopnine

 

Klub ZOO od 20:00: Jazz Ponedeljek: Balkan Zoo Ensemble!

Viktor Lipič-Lipa /klaviature
Pavle Miljenovič /kitara
Žarko Hajdarhodžič /flavta
Miroslav Lehpamer /bobni

Njihova glasba je fuzija različnih stilov s primesmi balkanskega melosa, kompleksnih ritmov, jazz harmonij in nepogrešljive improvizacije. Sestav Balkan Zoo Ensemble deluje od leta 2012, ko so tudi izdali svoj prvi studijski album "Milje".

Vstopnina: prispevek

 

Teater, gledališče in odrske deske:

 

MGL:

Veliki oder od 18:00: Trač ali Mnogo hrupa za nič, komedija

Le kaj je tisti nič, okoli katerega se v tej Shakespearovi komediji zganja toliko hrupa? Je to trušč bitk, o katerih govorijo vojaki? Kje pa, saj so vsi čisto presrečni, da so spet doma v Mesini. Je to ljubezen na prvi pogled, ki začara mladega vojaka Klavdija, ko ugleda prelestno Hero? Nikakor. Hero mu ljubezen prav odkrito in nežno vrača. Niti ni ta hrup odmev glasnega zbadanja med svojeglavo Beatrice in nad ljubeznijo vzvišenim Benediktom, kajti njuno sočno pričkanje dozori v strastno ljubezen. Nič, ki povzroča ves ta hrup, so govorice, ki jih seje mrki in zli Don Juan. Z obrekovanjem Hero skorajda uniči dekletovo poroko, saj ženin Klavdijo nasede njegovim podtikanjem, sredi poročnega obreda odvihra iz cerkve ter pusti presenečeno nevesto samo pred oltarjem. Medtem dobro merjeni trač, da jo Benedikt na skrivaj ljubi, omehča trmoglavo Beatrice. Benedikt sam pa je prav tako žrtev govoric, kajti zaradi njih je vse bolj prepričan, da so Beatricine bodice v resnici samo zamaskirane ljubezenske izjave …
Mnogo hrupa za nič je ena izmed najbolj slavnih Shakespearovih komedij, ki jo bodo to pot odeli v bolj muzikalno opravo komedijski libretist Gašper Tič, skladatelj Davor Herceg in režiser Jaka Ivanc. Čedni mladi vojaki in lepa dekleta, dve prepleteni ljubezenski zgodbi, ščepec zlohotnega obrekovanja, nekaj spretnih spletk in za nameček še ples v maskah ob živi godbi – vse to preko smeha vodi srečnemu koncu naproti.

 

Slovensko mladinsko gledališče ob 18:00: F. M. Dostojevski - Diego de Brea: ZLOČIN IN KAZEN

Režija: Diego de Brea

Prevod romana: Marjan Poljanec

Igrajo: Matija Vastl, Sandi Pavlin k. g., Romana Šalehar, Olga Grad k. g., Olga Kacjan k. g./Draga Potočnjak, Daša Doberšek, Željko Hrs, Marinka Štern k. g., Boris Kos, Uroš Maček, Ivan Godnič, Dario Varga 

Subtilna inscenacija znamenitega romana na oder prenese ves njegov kompleksni kozmos. Režijsko je zasnovana z vidika Raskolnikova in gledalcu tako omogoča kar najbolj neposreden vpogled v njegovo dušo. Spregovori o strahu, bojazni in zaskrbljenosti, begu, bolečini zaradi odsotnega očeta, izzivanju življenja, ki se naposled klavrno konča v najglobljem blodnjaku krivde in trpljenja.

 

SNG Drama:

Veliki oder ob 19:30: Faust

Avtorska interpretacija velike klasične dramske pesnitve

Režiser Tomaž Pandur se ponovno sooča z enim največjih evropskih mitov. Čeprav Faustova zgodba temelji na srednjeveški legendi o človeku, ki je prodal dušo hudiču, pravzaprav govori o občutkih odtujenosti sodobnega človeka in o njegovi potrebi po razumevanju sebe in sveta v širšem kontekstu univerzuma.
Pandur z alkemičnim procesom preobraža Faustovo legendo v intelektualno in emocionalno atmosfero našega časa in konstruira svojo lastno poezijo in resnico. Ob večnem boju proti vseprisotnemu zlu poudari neskončno hrepenenje po vsem, kar nam je nedostopno ali nedosegljivo: po družini, ljubezni, mladosti, lepoti.
Vstop v območje magije, v pokrajine kozmičnih sfer, Faustu za trenutek omogoči doživetje in dopolnitev, ljubezen, oblast in moč, a s krvjo podpisana pogodba z Mefistom, ali s samim seboj, ga na koncu vrne v njegovo samoto, starost in minljivost življenja.

mala drama ob 20:00: Pomona

"Vse zlo je resnično."

Pomona je naslov nove britanske drame iz leta 2014, katere dogajanje je postavljeno v podzemlje, na temno margino družbe. Pomona je mitično nadrealna vizija družbe, ki jo eden najzanimivejših mladih dramatikov Alistair McDowall izpisuje v žanru trilerja.
Mlado dekle Ollie išče pogrešano sestro dvojčico in se ujame v sosledje dogodkov, ki jo potegnejo v skrivno betonsko osrčje mesta, imenovano Pomona. V podzemnem prostoru sodobnega mesta se končajo vse poti in iz njega izvirajo mnoge more. Poigravanje z idejo, da sredi mest, v danem primeru Manchestra, obstajajo skrivni svetovi, je pogosta znanstveno-fantastična tematika, ki pa jo McDowall razvija z vpeljavo igre vlog na podlagi srhljivih zgodb ameriškega avtorja H. P. Lovecrafta (1890−1937), znanega tudi kot "očeta sodobne srhljivke".

McDowall ustvarja svet, ki ne bi deloval tako dobro v nobenem drugem mediju kot v gledališču. V dramsko strukturo vpleta orodja, ki raziskujejo in poudarjajo gledališko specifiko. Pomona ima zelo samosvoj ritem, formo in potrebno igralsko dinamiko, ki so redkost v britanski dramatiki in dobrodošel izziv ustvarjalcem. Prav ta izvirna zasnova je prevzela britansko gledališko javnost ob krstni uprizoritvi leta 2014.
Drama Pomona je kot utrip, podaljšan in nalomljen, ki traja in se nikoli ne konča. Vse slabo je resnično in mesto je lahko peklensko. Kriminalka se pred gledalci odvija v shizofrenem zaporedju. Misli v njej so zelo premišljeno in napeto razpršene.
Jaša Koceli

McDowall z ekspresivno močjo v jasno strukturirani igri razkriva temen, pesimističen svet, v katerem so vrednote vprašljive in v katerem osamljena življenja kolobarijo v brezsmiselnih krogih. Legitimen portret urbane družbe v žanru grozljivke 21. stoletja.

 

Cankarjev dom, Gallusova dvorana ob 19:30: Igra in igra

Bill T. Jones/Arnie Zane Company

Koreografiji: Ravel: pokončno ali ležeče?
Koreografija: Bill T. Jones
Glasba: Maurice Ravel, Franz Schubert
Sodeluje Godalni kvartet Accadémia

Plesni ansambel deluje na newyorškem prizorišču več kot tri desetletja. Razvil se je iz partnerstva med koreografoma in plesalcema Billom T. Jonesom in Arniejem Zanom (1948–88), ki sta se med prvimi ukvarjala z vprašanji identitete, forme in družbenega komentarja ter s tem nepozabno preoblikovala ameriški ples. Ansambel velja za eno najbolj inovativnih in prevzemajočih osi plesnogledališkega sveta.

Skupina je pri nas gostovala pred skoraj dvema desetletjema s triptihom, ki je vključeval tudi izjemni Jonesov solo nastop. Njegova novejša serija Igra in igra: večer giba in glasbe prepleta inventivne koreografije z živimi izvedbami nekaterih najtehtnejših del zahodne klasične glasbe. K izvedbi priljubljenih partitur smo povabili Godalni kvartet Accadémia.

Koreografija Ravel: pokončno ali ležeče? se razvija v prelivanju z Godalnim kvartetom v F-duru Mauricea Ravela. Odslikava koprneča in melanholična občutja partiture ter njeni preciznost in obvladano zadržanost. V skladu s kompleksno notranjo logiko skladbe je pred vsako predstavo za tretji stavek naključno izbrana ena od različic koreografije (bodisi krajina – ležeče bodisi portret – pokončno). Kvartet Smrt in deklica Franza Schuberta predstavlja ozadje oblikovanje sozvočne interakcije Zgodbe, ki kot koreografsko orodje uporablja komponistični prijem nedoločnosti Johna Cagea.

Veličastnih 7, Ta hud abonma in za izven

28, 25, 20, 17, 14* €

 

Mini teater ob 20:00: Mefisto

Dvatisoč šestnajsto. Svet gre h koncu. Bog se je umaknil. Nikogar več ni, ki bi režiral Fausta. Mefisto vstopi v bife …
Avdićev Mefisto ne poskuša rušiti stereotipov mitskega navdušenja nad dvema poloma, kakor jih tudi ne poskuša vzpostavljati. Pravzaprav nič ne poskuša. Neposredno in brezkompromisno vstopa v zgodbo življenja človeškega in božanskega duha protagonistov. Damirja Avdića in Grege Zorca. Mefista in Boga. Pacienta in psihiatra. Režiserja in akterja.
Mefisto, ki je ugleden član  družbe, v kateri živi, kljub velikim delovnim obremenitvam še premore smisel za humor. Seveda je vsega kriv. Bolezni. Zarote. Manipulacije. Neumnosti. Absurda. Predaje. Revolucije. Anarhije. Kapitalizma. Predstave. Mene. Njega. … Vendar … ni več prepričan, da je najboljši v tem. In to ga zlomi.
Zato gre v bife, kjer prosi zidarja, da mu proda dušo. Želi se končno postaviti na svoje noge in zastaviti Bogu in človeku nekaj bistvenih vprašanj. Ker morata oba poznati odgovore. Ker je človek Bog in Bog človek. Iz ordinacije …
Kolikor se pretirano nagibate v eno ali drugo smer česar koli, kolikor mislite, da je treba sporočati bistvene stvari, in verjamete v možnost točnega prenosa informacije, kolikor verjamete v smiselnost odnosov človeške, božanske ali materialne narave, vas naprošamo, da si vse to, kar boste danes videli, ogledate zgolj kot zgodbo, fikcijo, ki se v nobenem primeru ne tiče vas osebno.
*Inšpektorat Republike Slovenije za kulturo in medije nas je obvestil o anonimni prijavi glede javne rabe slovenščine pri projektu Mefisto. V skladu z navodili inšpektorata smo bili primorani tekst posloveniti.
Avtor besedila in režiser: Damir Avdić
Nastopata: Grega Zorc, Damir Avdić
Glasba: Damir Avdić
Oblikovanje svetlobe in tehnično vodstvo: Janko Oven
Kostum: Grega Zorc
Strokovna sodelavka: Barbara Krajnc
Grafično oblikovanje: Ajdin Bašić
Vodja produkcije in izvršna producentka: Tina Dobnik

 

Galerija TR3 od 19:00: Mirsad Begić: Ohraniti sanje, kiparska razstava

Razstava se v celoti, od začetnih skic do zaključene celote, osredotoča na umetnikovo delo iz leta 1996, konceptualno pa se navezuje na umetnikov večletni istoimenski ciklus.

Osrednji element postavitve v Galeriji TR3 je "izgubljeni" monumentalni relief, ki je nastajal sočasno s stranskimi vrati ljubljanske stolnice, in predstavlja v kiparskem in simbolnem smislu nekakšen "negativ" vrat, ki jih je mogoče opazovati iz ulice. Če stranska vrata, ki jih je idejno zasnoval Franci Petrač, izdelal pa Mirsad Begić, pripovedujejo jasno linearno zgodbo zgodovine ljubljanske nadškofije v 20. stoletju, pa je njihov "negativ" precej bolj abstrakten, čeprav veliko bolj neposredno govori o tem, kaj se v resnici skriva za vrati tuzemskega sveta.

In čeprav gre pri stranskih vratih in pričujočem reliefu za popolnoma avtonomni deli, šele neločljivo razmerje med njima (relief je bil prvotno namenjen notranjosti vrat) gledalcu omogoča celostno branje kompleksne umetnine, ki zrcali predvsem razmerja in občutja vsakdana; življenje ali smrt, srečo ali žalost, ljubezen ali sovraštvo, ipd.

Brez dvoma je za gledalca najbolj prepričljivo oziroma vabljivo, da Begić s predstavitvijo reliefa, ki še nikoli prej ni bil predstavljen javnosti, razkriva, kaj se je med nastajanjem Ljubljanskih vrat skrivalo za vrati oziroma o čem je skrivoma razmišljal umetnik. Vendar gre za nekaj več. Vrata lahko simbolizirajo marsikaj, vedno pa implicirajo nekakšen prehod, ki se v vsakem trenutku lahko zdi odprt kot tudi zaprt. Vrata so prostor, kjer se najbolj precizno in neskončno stikajo nasprotja našega sveta, so prehod med fizičnim in simbolnim izkustvom, med zasebnim in javnim, revščino in bogastvom ter nenazadnje med svetim in posvetnim. Begić tako z "zamolčano izpovedjo", ki se materializira v pričujočem reliefu, res ustvari objekt, ki omogoča novo branje umetnikovih misli in občutij, a morda je najbolj pomembno, da je Begić s tem ustvaril popolnoma nov simbolni prostor, v katerega se neizogibno ujame tudi gledalec. Zato je šele zdaj mogoče govoriti o celostnem doživetju umetnikove izpovedi izpred dobrih dvajsetih let, saj šele pričujoča gledalcu "odklepa" vrata do "Ohranjenih sanj", ki so bila do sedaj nepredušno zaprta.

Mirsad Begić (1953, Glamoč, Bosna in Hercegovina) je po končani srednji umetniški šoli v Sarajevu študiral kiparstvo na Akademiji za likovno umetnost v Ljubljani, kjer je leta 1979 diplomiral in leta 1986 končal specialko iz kiparstva. Študijsko se je izpopolnjeval v Zagrebu in v Londonu na St. Martin’s School of Art.
Je avtor številnih javnih spomenikov in portretov po Sloveniji pa tudi tujini. Za svoje delo je prejel več nagrad in priznanj, med njimi Župančičevo nagrado leta 1997 in leta 2000 nagrado Prešernovega sklada za ciklus Ohraniti sanje.
Mirsad Begić živi in ustvarja v Ljubljani.

Brez vstopnine

 

Knjižnica Jožeta Mazovca (bralnica) ob 19:00: Drago Ivanuša, pogovorni večer

Drago Ivanuša je eden najbolj priznanih skladateljev in glasbenikov pri nas. Med drugim je glasbeno opremil več kot 150 gledaliških predstav in 23 filmov. Ob soočenju z neozdravljivo boleznijo se mu je korenito spremenil pogled na svet. Začel je živeti preprosteje, se manj gnati in bolj poslušati svoj notranji glas. Pogovor bo vodila Mateja Hana Hočevar.

Brez vstopnine

Trubarjeva hiša literature ob 18:00: Zmenek z glasbo in besedo - Jane Weber in Matej Krajnc

Marčevski gost Zmenka z glasbo in besedo bo etnomuzikolog in glasbeni urednik na Radiu Slovenija Jane Weber. Z njim se bomo pogovarjali o zgodovini popularne glasbe, njenih koreninah in o pomenu teh korenin v dandanašnjiku, tudi v povezavi s péto poezijo.

 

Poligon -> kreativni center ob 18:00: Prihodnost dela, ekonomija souporabe

Progresivni pogovor Prihodnost dela, ekonomija souporabe je nadaljevanje konference Prihodnost dela, socialna in pravna varnost, ki smo jo 20. februarja 2017 organizirali, skupaj s Foundation For European Progressive Studies (FEPS), ob svetovnem dnevu socialne pravičnosti. Progresivni pogovor pripravljamo skupaj s Friedrich-Ebert-Stiftung Zagreb. Razpravljati želimo o družbenih, socialnih in političnih spremembah, ki se nam obetajo zaradi tehnološke in digitalne revolucije.
Na pogovoru se nam bodo pridružili:
- dr. Rudi Klanjšek, Filozofska fakulteta Univerze v Mariboru
- dr. Peter Merc, Lemur legal
- Zala Turšič, Sindikat Mladi plus
- Urša Pogačnik, Zelemenjava
- Mark Boris Andrijanič, Uber.

 

Bežeče sličice!!!

 

Cankarjev dom, Kosovelova dvorana: Festival dokumentarnega filma

17:00 Normalen avtistični film, Miroslav Janek, 90'
19:15 Nisem tvoj zamorec, Raoul Peck, 95'

21:00 Dan osvoboditve, Morten Traavik, Ugis Olte, 100'
 

Slovenska kinoteka:

19:00 Festival dokumentarnega filma/Fokus: Kino popotniki: pojenjajoča svetloba

66 kinodvoran (66 Kinos), Philipp Hartmann, Nemčija, 2016, DCP, barvni, 98', svp

Dokumentarec o turneji po nemških kinematografih, ki ga je režiser snemal med predstavljanjem svojega prejšnjega dokumentarca, kaže zmerno optimistično sliko nemške art kinematografske mreže, ki je zaradi digitalizacije in centralizacije v multipleksih ranjena, a dovolj živahna, da manjšim, specializiranim filmom omogoča normalen distribucijski potek. Hartmann na svoji turneji razkrije številne vidike sodobne kinematografske izkušnje, pa tudi številne nenavadne kinodvorane, npr. v samostanu iz 16. stoletja ali v Kölnu, kjer je projekcijska kabina tako ozka, da so koluti dve nadstropji nižje in do projektorja tečejo skozi strope. 

 

Kinodvor:

17:00 19. FDF: Vojska v senci (Shadow World), Johan Grimonprez , Belgija / Danska, 2016, DCP, 94'

Filmu sledi pogovor z avtorjem istoimenske knjige Andrewom Feinsteinom.

20:00 6. Festival frankofonskega filma: odprtje!

Mirni zaliv (Ma Loute), Bruno Dumont, Francija / Nemčija, 2016, DCP, 122'

Mirni zaliv je barvita burleskna krimikomedija in nenavadna ljubezenska zgodba, v kateri nas Bruno Dumont popelje v zgodnja leta dvajsetega stoletja. Film atrakcij iz obdobja belle époque.

Mala dvorana ob 19:00:

The Beatles: Osem dni na teden (The Beatles: Eight Days a Week - The Touring Years), Ron Howard , Velika Britanija / ZDA, 2016, blu-ray, 107'

Navdušujoča dokumentarna kronika zgodnje koncertne kariere in meteorskega vzpona skupine The Beatles, časa neponovljive beatlomanije, ko so John, Paul, George in Ringo osvajali britanske, evropske in nato ameriške odre, da bi nazadnje obnoreli ves svet.

 

Komuna:

18:00 Nepričakovano očka (Demain tout commence), Hugo Gelin, komična drama

20:15 Mesečina (Moonlight), Barry Jenkins, ZDA, drama

 

 

facebook twitter rss

Prikaži Komentarje

Komentiraj

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • [[nid:123]] - Insert a node content
  • Samodejen prelom odstavkov in vrstic.
  • Spletni in e-mail naslovi bodo samodejno pretvorjeni v povezavo.

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.

randomness