Glasbena redakcija

Glasbena redakcija

V glasbeni redakciji spet kličemo sveža ušesa in z njimi nove, pa tudi starejše muzike. Veseli bomo poslušalskih sil vsakršne glasbe, še posebej pa k prijavi spodbujamo tiste, ki jih zanimajo jazz, elektronska ali eksperimentalna glasba ali glasbe sveta. Obenem menimo, da so ekskluzivna alternativna plemena na poti k izumrtju, zato bomo z odprtimi rokami sprejeli vse, ki kritično obravnavajo pop glasbo in glasbeno industrijo.

Glasbena redakcija je namenjena ušesom, željnim glasbe, njihovo poslušalsko izkušnjo pa kurira s plejlistami ter kritiškimi, novičarskimi, raziskovalnimi in avtorskimi oddajami. Skupaj z napovedovalci in tehniki smo starši radijskega etra, saj ga vsakodnevno oživljamo z glasbo po svojem izboru. Slednjo opisujemo v recenzijah albumov, poleg tega pa poročamo o novicah iz sveta glasbe in glasbene industrije, pripravljamo poglobljene oddaje in opravljamo intervjuje z glasbenimi ustvarjalci. Veliko pozornosti posvečamo domači sceni, prizadevamo si za kar najširše predstavljanje glasbe, smo kritični do stereotipizacije popularne glasbe, pa tudi DIY-etosa, in enako zavzeti tako za raziskovanje nišnih področij zanimanja kot za proučevanje centralizacije koncertnih prizorišč.

Uvajanje sestoji iz praktičnega in teoretičnega izobraževanja na področjih glasbene kritike in novinarstva ter radia kot glasbene platforme. Na (debatnih) predavanjih obravnavamo teme, kot so načini poslušanja glasbe in kriteriji glasbenega ocenjevanja, umeščamo glasbo v družbeni in politični kontekst (glasbena industrija, slovenska scena, feminizem, glasbe drugih kultur itd.) in še marsikaj. Ob skupnem uvajanju je poseben poudarek na individualnem delu z mentorjem oziroma mentorico. Kasnejše delo na redakciji predvideva prispevek enkrat na teden ali dva in redno udeležbo na sestankih, ki potekajo enkrat tedensko.

Za prijavo izpolni obrazec in kot priloge oddaj kratek življenjepis s poudarkom na izkušnjah, tako ali drugače povezanih z glasbo, dva seznama skladb (vsak naj vsebuje petdeset pesmi, od česar jih mora biti vsaj četrtina slovenskih, skladbe in ustvarjalci pa se v obeh seznamih ne smejo ponavljati) in besedilo z glasbeno tematiko, dolgo do 4000 znakov s presledki (bodisi kritiško recenzijo plošče ali koncerta bodisi komentar ali predstavitveno/dokumentaristično besedilo o izbrani temi, povezani z glasbo, glasbeno sceno ali glasbeno industrijo).

Če te zanima kakšna druga redakcija, klikni sem.

randomness