Umetna inteligenca v šolstvu
V februarski oddaji Dijakobinci smo v okviru projekta Digi.Dr razmišljali o uporabi generativne umetne inteligence (predvsem velikih jezikovnih modelov - kot je ChatGPT) v šolstvu. Zanimalo nas je, kaj so prednosti in kaj slabosti uporabe ter kako na to gleda šolska politika. Pobrskali smo tudi po raziskavah in ugotovili, da jih že nekaj vključuje mnenja učiteljev in profesoric, o dijakih pa je zaenkrat znanega le, da jo uporabljajo, ne pa tudi, ali ta postaja nadomestek za lastno delo.
O strahovih, navdušenju in šolski realnosti sta razmišljala Andraž in Luka.
///
Medijska vsebina je nastala v okviru projekta Krepitev digitalnega državljanstva v slovenskih vzgojno-izobraževalnih zavodih - Digi.DR. Projekt sofinancirata Republika Slovenija, Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje ter Evropska unija – NextGenerationEU.
Dodaj komentar
Komentiraj