Cool-sounding title not an endorsement of overrated Massive Attack track
 / 24. 5. 2022
Spremna beseda k novemu parku za Bežigradom
 / 24. 5. 2022
O ciklu predavanj ALUO uho
 / 24. 5. 2022
Sanja Nešković Peršin – Točka. Brez povratka (DUM 2021, tokrat v Cukrarni)
 / 24. 5. 2022
Retrospektivni komentar 66. tekmovanja za izbor pesmi Evrovizije
 / 23. 5. 2022
Trafika – muzej za enega
 / 23. 5. 2022
Dineo Seshee Bopape: Lerato le le golo (...la go hloka bo kantle), Secesija (2022)
 / 23. 5. 2022
O predstavah, ki so preveč razumljive in o tem, zakaj je to problem
 / 22. 5. 2022
O literarnem opusu Piera Paola Pasolinija
 / 22. 5. 2022
Razmislek o beleženju živega v (bio)umetnosti
 / 20. 5. 2022
Recenzija stripa Masks of Anarchy - Michael Demson, Summer McClinton (Verso, 2013).
 / 20. 5. 2022
Razstava Info Point kuratorske šole Svet umetnosti v Galeriji ŠKUC
 / 19. 5. 2022
Inventura (Darko Sinko, 2021)
 / 19. 5. 2022
Reševanje zadružnega doma v Komnu
 / 18. 5. 2022
Recenzija razstave Izven okvirja v galeriji Cankarjevega doma
 / 18. 5. 2022
Drugi del tragedije o predolgem življenju besedila
 / 18. 5. 2022
Razstava ilustracij Hane Stupice
 / 17. 5. 2022
77S77E77V77E77N
 / 16. 5. 2022
Heretični empirizem (Pier Paolo Pasolini, Slovenska Kinoteka, 2022)
 / 16. 5. 2022
Pogovor z dr. Katjo Širok direktorico javnega zavoda GO! 2025
 / 16. 5. 2022
Bojan Jablanovec, Marko Mandić: MandićCirkus (SNG Drama, Via Negativa, 2022)
 / 16. 5. 2022
Razmislek o umetnosti v času ekstrovertiranega ideala
 / 15. 5. 2022
Premiera dokumentarnega filma Futura
 / 13. 5. 2022
O videoeseju Nena umetnice Đejmi Hadrović
 / 13. 5. 2022
Nastanek in razvoj znanstvenega dejstva (Založba Krtina, 2022)
 / 12. 5. 2022
Cirkus kabare: benefit za šotor
 / 11. 5. 2022
Pavle Šivic: Samorog (r. Vinko Möderndorfer)
 / 11. 5. 2022
Subscribe to
randomness