Še tri recenzije z bienala slovenske sodobne plesne umetnosti Gibanica 2021
 / 18. 10. 2021
Wes Anderson's Symbolic Storyworld (Warren Buckland, Bloomsbury Academic, 2019)
 / 18. 10. 2021
Preizpraševanje avdiovizualnega na Mednarodni konferenci v Cankarjevem domu
 / 18. 10. 2021
Recenzija razstave Distancirane bližine
 / 18. 10. 2021
Dediščina, ujeta v pesti vojne, in njena tiha politična moč
 / 17. 10. 2021
Odlomki iz romana Jebeš zdaj tisoč dinarjev hrvaškega literarnega outsiderja Borisa Dežulovića
 / 17. 10. 2021
O filmu Sanremo
 / 15. 10. 2021
Pogovor s šalamunovim nagrajencem, Jakeom Bauerjem
 / 15. 10. 2021
BIZARNO: Poglejte, kako so Sovjeti vdrli v London in PRETRESLI zgodovino znanosti
 / 14. 10. 2021
Mestna in stanovanjska politika Zagreba včeraj in danes
 / 14. 10. 2021
Recenzija romana Ure v materini sobi Tanje Stupar Trifunović
 / 14. 10. 2021
Serija performativnih gest
 / 13. 10. 2021
Ogled multidisciplinarnega projekta multidisciplinarne umetnice
 / 13. 10. 2021
College football in legalizacija športnih stav v ZDA
 / 12. 10. 2021
Sprejet kulturni proračun 2023
 / 12. 10. 2021
Pogovor s Špelo Trošt o njenem performativnem predavanju
 / 11. 10. 2021
Tri recenzije z bienala slovenske sodobne plesne umetnosti Gibanica 2021
 / 11. 10. 2021
O nevidnem soustvarjanju
 / 11. 10. 2021
O tem, da verjetno ne boš (samo to), in o delavnici Mala šola kritike
 / 11. 10. 2021
Recenzija sodobnoplesne predstave Mateja Kejžarja: Movements 9
 / 11. 10. 2021
Ponovitev Teoreme z dne 7. 4. 2003
 / 10. 10. 2021
Zsuzsa Berecz, Sarah Günther in Jasna Hribernik o TV FREE EUROPE
 / 8. 10. 2021
Razstavi Sama smetana in Katalog Colorama na letošnji Tinti
 / 8. 10. 2021
Danh Võ v dunajski Secesiji
 / 8. 10. 2021
Okrogla miza o problemih projektantske stroke
 / 7. 10. 2021
O tretji javni projekciji slovenskega filma Ksana
 / 7. 10. 2021
Jaron Harambam: Contemporary Conspiracy Culture (2020)
 / 7. 10. 2021
Obisk češke pisateljice Radke Denemarkove
 / 6. 10. 2021
Subscribe to
randomness