Pravila za izrabo programskega časa v kampanji pred zakonodajnim referendumom o ZDPIDU
Pravila za izrabo programskega časa v kampanji pred zakonodajnim referendumom o zakonu o dodatku k pokojnini za izjemne dosežke na področju umetnosti, ki bo 11. 5. 2025.
Skladno z zakonodajo, ki ureja volilno in referendumsko kampanjo, Zavod Radio Študent izdaja pravila za izrabo programskega časa in oglasnega prostora za predstavitev mnenj v času kampanje ob zakonodajnem referendumu o zakonu o dodatku k pokojnini za izjemne dosežke na področju umetnosti.
Ta pravila ne urejajo objavljanja aktualnih dnevnih novic in poročil o dogajanju v času referendumske kampanje. Priprava oddaj in prispevkov bo potekala skladno z načrtom, ki ga bo v skladu z načeli novinarske avtonomije in neodvisnosti ter s kritično distanco do vseh virov moči (političnih, finančnih, ideoloških, verskih ipd.) oblikovala aktualnopolitična redakcija Radia Študent. Glede načina objave, obsega in vsebine novinarskih prispevkov bo uredništvo odločalo samostojno in skladno z uredniško politiko Zavoda Radio Študent.
Pravila za izrabo programskega časa
Predstavitev mnenj v času volilne kampanje pred zakonodajnim referendumom je v programu Zavoda Radio Študent na voljo pod enakimi pogoji. Nobenemu organizatorju kampanje ne bomo omogočili brezplačne objave predstavitve ali promocijskih vsebin.
Pogoji in način objavljanja oglasnih sporočil na Radiu Študent
Prijave in rezervacije programskega časa za promocijo stališč v referendumski kampanji sprejema marketing Radia Študent od 11. aprila 2025 dalje. Organizatorji kampanj ali pooblaščene agencije morajo stroške predstavitve posameznih mnenj poravnati najkasneje pet dni pred njeno realizacijo. V ceno ni vštet DDV.
V programu Radia Študent bodo naročeni in v marketingu Radia Študent režirani oglasi za predstavitve, povezane s kampanjo, ločeni s posebnim zvočnim znakom. Radio Študent si pridržuje pravico, da odkloni snemanje in predvajanje režiranega oglasa, če je ta v nasprotju z njegovo programsko usmeritvijo in temeljno programsko zasnovo, ki promovira temeljne civilnodružbene vrednote, kot so dosledno uveljavljanje človekovih pravic, strpnost in spoštovanje različnosti.
1. Vsem organizatorjem volilne kampanje zagotavljamo enake pogoje za produkcijo in objavljanje volilnih radijskih oglasov.
2. Oglase kandidatov bomo objavljali v treh posebnih oglasnih blokih med delovnim tednom, in sicer ob 07.55, 09.55 in 17.55.
3. V posameznem oglasnem bloku je lahko največ 5 oglasov.
4. Vrstni red oglasov v posameznem oglasnem bloku bomo določili glede na čas plačila stroškov predvajanja oglasov.
5. Cena predvajanja oglasov je za namene referendumske kampanje enotna in za vse oglasne bloke znaša 2,50 EUR za sekundo. V ceno ni vštet DDV. Cena zasnove in izdelave enostavnega oglasa znaša 510 EUR brez DDV.
6. V etru Radia Študent je možno zgolj predvajanje oglasov, ki so zasnovani in posneti v studiu Radia Študent.
7. Pogoj za predvajanje režiranega oglasa je plačilo po predračunu.
8. Objavljanje volilnih propagandnih sporočil se konča 24 ur pred dnevom glasovanja, ko nastopi volilni molk.
Zavod Radio Študent
Valentina Rajaković,
direktorica.
Vid Bešter,
odgovorni urednik.
KONTAKT ZA NAROČILA:
Marketing Radia Študent
tel: 01/ 24 28 806
@email
Komentarji
Am kva
tronteljchannnn y u so kawaiiiiiiiiiiiii >.<
Komentiraj