RAZLIČNI IZVAJALCI – Kankyō Ongaku: Japanese Ambient, Environmental & New Age Music 1980-1990

RAZLIČNI IZVAJALCI – Kankyō Ongaku: Japanese Ambient, Environmental & New Age Music 1980-1990

Oddaja
16. 5. 2020 - 13.00

V zadnjih letih ste v poznih nočnih uricah pri brskanju po YouTubu zaradi čudnih poti njegovih algoritmov v stolpcu namigov bržkone naleteli na zavihke albumov, kot so Hiroshi Yoshimura Music For Nine Post Cards (1982)Hiroshi Yoshimura Green (1986)Hiroshi Yoshimura  Soundscape 1 surround (1986), Midori Takada ‎Through The Looking Glass (1983) ali Haruomi Hosono  Watering a flower (1984).

Japonska ambientalna in new age glasba je v zavest globalne javnosti praktično prodrla čez noč in se ugnezdila nekje na robu sodobne elektronske, eksperimentalne in ambientalne glasbe kot eno ključnih gibal novega zanimanja za to doslej relativno prezrto in pozabljeno obdobje v glasbi 20. stoletja, ki v 21. stoletju dobiva nove oblike v glasbi ustvarjalcev, kot so denimo Visible Cloaks, K-Lone in drugih.

Pri založbi Light In the Attic so lani založili kompilacijo Kankyō Ongaku: Japanese Ambient, Environmental & New Age Music z muzikami iz let 1980-1990, ki se ji bomo posvetili v tokratni oddaji Razširjamo obzorja. 

 

facebook twitter rss

 

Podprite kakovostne radijske vsebine tudi v koronski dobi, kliknite na

 

Prikaži Komentarje

Komentarji

založba se imenuje Light in the attic. brez svetlobe bi bilo to le še eno podstrešje.
na youtube-ju pa predvidljivi algoritmi ne vodijo do tako izjemne glasbe, ampak vendar toda, ima nešto jače od nas...
dasiravno je škoda za človeški duh velika, če poslušate glasbo prek video kanalov.
na razširjena obzorja!
nezvesti poslušalec

Hvala za komentar, popravljeno. 

Drži za zadnja 3 leta, od kar se je marca 2017 zgodil t.i. adpocalypse in prinesel povsem nove načine delovanja algoritmov. Več o tem:
https://policyreview.info/articles/analysis/algorithmic-dance-youtubes-adpocalypse-and-gatekeeping-cultural-content-digital

Pred tem pa so se na Youtubu dogajale zanimive stvari, tudi z izjemno obskurno glasbo, ki se je znašla v stolpcu namigov in bila deležna povsem nepričakovane pozornosti.   

Evo, odličen primer (glejte komentarje, obskuren bosanski novovalovski bend z več kot 800.000 ogledi, večina zaradi Youtube algoritmov...podobno velja za določene japonske ambient albume): 
https://www.youtube.com/watch?v=w0VZe1NseZ8&feature=youtu.be&fbclid=IwAR15AVKVMntL3DibrIjHtOZgbir25gz3MmiKkMnTvevGou4CHJLAEA2-I5A

Se strinjam s škodo glede kvalitete zvoka. Ampak brez skrbi, poslušamo glasbo na vseh možnih formatih, če se le da v hi-res različicah, Youtube predstavlja predvsem platformo za hitro in instinktivno raziskovanje, manj poslušanje. Res pa je na slovenskem glasbenem trgu ob Bandcampu to edina aktivno rabljena platforma, in res jo veliko ljudi uporablja tudi za vsakodnevno poslušanje. Žal pa je slaba kvaliteta datotek značilna tudi za Spotify in Apple Music (največ 320 kbps).

Na razširjena obzorja! 

Pa tudi na Bandcampu je žal le 128kbps. 

Komentiraj

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Spletni in e-mail naslovi bodo samodejno pretvorjeni v povezavo.
  • Samodejen prelom odstavkov in vrstic.

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.

randomness