ELECTRONIC BEATS FESTIVAL ZAGREB 2012
Zagrebški velesejem, 26. 10. 2012
Priznani organizatorji elektronskih dogodkov, Electronic Beats, so v Zagreb drugo leto zapovrstjo vstopili velikopotezno ter po Digitalism ter DJ setu Roisin Murphy, ki so zbrano množico zabavali v lanskem letu, svoje upe tokrat položili v britansko electro pop druščino Hot Chip ter berlinski multižanrski dvojec Modeselektor.
Odmevnost zasedb je v letošnjem letu privabila tudi občutno večje število elektronskih navdušencev, ki so po lanski Tvornici kulture tokrat lahko poplesavali v občutno večjem 9. paviljonu zagrebškega Velesejma, tamkajšnji različici Gospodarskega razstavišča, ter ga, kot je bilo moč preveriti pred samim dogodkom, tudi tokrat zapolnili do zadnjega kotička. V svojo promocijo organizatorji niso vlagali zgolj pred dogodkom, marveč so skušal ljudi povezati tudi na samem dogodku. Tako so že pred samim koncertnim prizoriščem nič kaj sramežljivo novačili email naslove slehernega obiskovalca ter v zameno ponujali priboljške s festivalskim logotipom, na prizorišču je bilo moč zaslediti tudi fotografske kabine, kjer si lahko utrinek petkovega druženja zabeležil v digitalni zapis, za dodatnih 5 kun pa so obiskovalcem nudili electronic beats kozarčke, v katere si lahko tekom večera mirno dolival hladno pivo. Konzumacija slednjega se je nazorno odražala v dolgih vrstah pred WC-ji, kjer se je ustvarjala pravcata misija nemogoče.
Do nastopa Hot Chip, katerega prenos so organizatorji nudili tudi na svojem spletnem mestu, se je na odru zvrstilo nemalo izvajalcev, denimo Itch, Kimiko, Dillon, med slednjimi pa je največji vtis pustil Francoz Yoann Lemoine, ki ustvarja pod avtorskim imenom Woodkid. Njegova ritmično močno podprta godba se napaja v bogatih orkestracijah in atmosferičnem popu, ki je z dodanimi vizualizacijami in samosvojim Yoannijevim vokalom v živi izvedbi pričarala electro pop doživetje epskih razsežnosti.
Razočarali niso niti nosilci festivala Hot Chip. Britanski sedemčlanski kolektiv je presenetil z ubrano uigranostjo ter veliko mero koncertne drznosti. Zasedba, ki se v dobršni meri naslanja na elektronske vzorce, se je predstavila v pravi bandovski formaciji ter gnetla, raztegovala in po potrebi predrugačila studijske podobe svojih skladb, pri čemer se niso ustrašili niti improviziranih vložkov. Tako je že druga skladba nastopa And I Was A Boy From School zaživela v osveženi in osvobojeni podobi, enako pa se je godilo tudi s preostalimi hiti, denimo Ready For The Floor, One Life Stand ali Over And Over. Zasedba je v ta namen zavzela nekoliko zadržano držo, frontman Alexis Taylor je bil tudi pri nagovoru občinstva pogosto redkobeseden ter vso pozornost raje prepustil fantastičnemu odrskemu muziciranju, ki je šlo na roko predvsem plesno razposajenemu občinstvu.
Večer se je počasi bližal koncu z nastopom berlinskega electro IDM dvojca Modeselektor, ki sta odrske brvi zasedla dvajset minut pred drugo jutranjo uro. Njuna kombinacija minimalnih tekstur in naraščajočega ritmičnega tempa se je ob podpori vizualizacij pogosto zaključila v glasnih elektronskih variacijah. Ob tem pa Gernot Bronsert in Sebastian Szary nista pozabila niti na občinstvo ter med to razdelila buteljki penečega vina.
Electronic Beats je tako v svoji drugi zagrebški ediciji uspel ponuditi pester glasbeni program ter med mladimi zanetiti prijetno festivalsko atmosfero, ki že kliče na vnovične ponovitve.
Dodaj komentar
Komentiraj