Svaštarnica
NOVICE:
Že druga edicija simpozija Women in Sound / Women on sound se bo letos aprila odvijala v lancastrskem inštitutu za kontemporarno umetnost. Po lanskoletnem dogodku, ki je izpostavljal nevidnost žensk na področju zvoka, bo letošnja osrednja tema izobraževanje. Navkljub dolgoletni prisotnosti žensk na področju zvoka pa so njihove številke še vedno v manjšini, zato se bodo na simpoziju spraševali, kakšen vpliv ima izobraževalni sistem na mlada dekleta, da jih odvrne od karier na področjih znanosti, tehnologij in seveda na področju zvoka. In ali se da kaj izboljšati? Ker želijo pokazati dela, ki jih ženske opravljajo na področju raznoraznih zvočnih disciplin, bodo na ogled postavili dela raznih umetnic, teoretičark, inženirk in znanstvenic s področja zvoka. Organizirali bodo tudi dogodke v sodelovanju z univerzo Goldsmith in Yorkshire Sound Women’s Network.
Pred dvema letoma so naznanili načrte za odprtje Hip-hop muzeja v Bronxu. Prvotno so ga nameravali odpreti v stari vojašnici, ki je nezasedena že desetletja, vendar so se obnovitvena dela zavlekla, predsednik muzeja Rocky Bucano pa je povedal, da so v tem času oko vrgli na novo lokacijo, in sicer na Old Bronx Borough Courthouse. Ocenjujejo, da bo izvedba stala okoli 25 milijonov dolarjev, ki jih že aktivno zbirajo po javnih, zasebnih in korporativnih kanalih. Medtem pa so se povezali s podjetjem, ki se ukvarja z vizualnimi efekti, in skupaj ustvarjajo virtualni muzej hip hopa, za katerega zbirajo sredstva tudi na Kickstarterju. Hip Hop je žanr, ustvarjen z združevanjem drugih tipov glasbe, kar rezultira v njegovem konstantnem spreminjanju. Vendar se v procesu veliko njegove zgodovine izgubi. In medtem ko lahko rock zvezdniki izpred 40 let še vedno napolnijo velike koncertne dvorane, se marsikateri hip hop glasbenik, ki je pomembno vplival na razvoj hip hopa, le s težavo preživlja. Bucano zato načrtuje, da bo, če bo muzej uspešen, pozabljene hip hop artiste vključil v muzej kot kuratorje ali celo predavatelje. Cilj muzeja pa je tudi ohraniti zgodnjo zgodovino hip hopa, preden ta popolnoma spolzi v pozabo.
Spletna trgovina in streaming servis Beatport je v letu 2015 utrpel za kar 5,5 milijona dolarjev izgube. Številke so bile razkrite kot del stečajnega postopka podjetja SFX Entrtainment, ki je leta 2013 kupilo Beatport za 50 milijonov dolarjev. Po poročanjih naj bi Beatportov letni prihodek padel s 46,5 milijona v letu 2014 na 39,1 milijona v letu 2015. V istem obdobju pa so stroški narastli z 11,2 na 18,7 milijona dolarjev, kar je iz dobička naredilo 5,5-milijonsko izgubo. Avgusta lani je Beatport založbam začasno zamrznil plačila za obdobje med aprilom in junijem. Kaj to pomeni za njegovo prihodnost, zaenkrat še ni znano.
Manj znan glasbeno naročniški portal Drip, ki sta ga leta 2012 ustanovila Sam Valenti, ustanovitelj založbe Ghostli International, in Miguel Senquiz, bo 18. marca vrgel puško v koruzo. Drip je sicer ponujal mesečno naročnino na založbe v zameno za vse nove izdaje, kakor tudi izbrane arhivske kataloge založb. Ideja, ki bi morda zaživela, če ne bi podobne, le cenovno ugodnejše opcije uvedel tudi Bandcamp.
Leta 2013 naznanjeni posthumni vokalni album The Diary pokojnega J Dille je končno dobil uradni datum izida. Nas je namreč razkril, da bo album izšel 15. aprila pri njegovi lastni založbi Mass Appeal. Album je bil sestavljen v zadnjem desetletju iz materiala, ki se nahaja v Dillovem osebnem arhivu. Poleg J Dilla bodo na albumu tudi raperji Snoop Dogg, Kenny Wray, Frank and Dank, Boogie, Kokaine in Nottz ter producenti Madlib, Pete Rock in House Shoes, če jih omenimo samo nekaj. Naznanitev pa je spremljal tudi uvodni komad z albuma, The Introduction:
GTFO:
19. 2.: Celovečerec | Ludvik @ Pritličje, Ljubljana
19. 2.: K4 Gibanica #2 @ Klub K4, Ljubljana
19. 2.: Malamor @ Menza pri koritu, Ljubljana
20. in 21. 2.: Bolšji sejem rabljenih vinilnih plošč @ Channel Zero, Ljubljana
Dodaj komentar
Komentiraj