13. 6. 2019 – 15.10

Karakteristično kiborško klekljanje

Audio file

Cenjeno skupščanstvo. Začnimo z vestjo o veliki noviteti: posodobljeni verziji korpusa Gigafrida, imenovani Gigafrida 2.0. Gre za pomembno reč, predstavitvi le-te ste lahko prisluhnili ob 14.00 na Filozofski fakulteti, če pa ste zamudili, nič ne de, saj nam je Gigafrido na kratko razložil Andraž Répar iz Centra za jezikovne vire in tehnologije:

Izjava

Vprašali smo še, komu in kje je orodje Gigafrida dostopno ter kaj vse lahko z njim počnemo:

Izjava

Kot napovedano v včerajšnjih Akademskih 15, se danes ob 16:20 v ROG-ovem Živko Skvotcu začenja 12. kulturološki simpozij Spomini prihodnosti. Fokus simpozija je vprašanje, ali se lahko preteklosti, prežete z nerazrešenimi konflikti in kolektivnimi travmami, spominjamo še drugače. Udeleženci se bodo oziroma boste tudi spraševali, kako bi si s temi drugačnimi arheologijami lahko zamišljali prihodnosti, ki presegajo neoliberalne tehno-distopije.

Zvečer v Ljubljani sta dve palpabilni opciji: aftersimpozijsko spominjanje v Modrem kotu, lahko pa odpeketate v Galerijo Kapelica na bližnji Kersnikovi, kjer vas čaka otvoritev razstav pod krovnim naslovom Zemlja brez ljudi: na robovih umetnega življenja. Danes bomo v Kulturnih novicah izpostavili dve instalaciji, Drugo življenje: habitat Ting Tong Changa in Hsien-yu Chenga ter Pristranskost, odstopanje in neodpravljiva napaka: preiskovanje stroja-rastline. Kdo tvori transdisciplinarni kolektiv slednjega, smo vprašali njegovo članico Špelo Petrič:

Izjava

O tem, na katerih vseh nivojih deluje njihov laboratorijski eksperiment in obenem performans stroja-rastline, znova Petrič:

Izjava

Obračamo se k drugi instalaciji Drugo življenje: habitat, koncept katere nam je razložil Hsien-yu:

Izjava

Pozorni bodite tudi na datum 20. junija, ko bo ob razstavah potekal mednarodni simpozij, prav tako v Galeriji Kapelica.

Iz Ljubljane pa za konec skočimo na Intimni oder mariborskega GT22, kjer se bo nocoj od 8. ure odvijala prva uprizoritev predstave Okrog ene ure v režiji Mareta Bulca. Predstava brez besedila, kjer ustvarjalci uporabljajo tehniko predmetnega gledališča, prepleta dve zgodbi - o uličnih glasbenikih in lutkarju in o ptičku, padlem iz gnezda. Zaznamujeta jo zvočno-glasbena slika in odrski gib, ki prehaja med pantomimo in animacijo.

Kraj dogajanja

Prazen radio ne stoji pokonci! Podpri RŠ in omogoči produkcijo alternativnih, kritičnih in neodvisnih vsebin.

Dodaj komentar

Komentiraj

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.