Žirafa slika historični materializem
Sodobni historični materializem, slikarska kruta tihožitja, izginjajoča narava in žirafa. Pozdravljeni v današnjih Kulturnih novicah.
Sodobni zagovor historičnega materializma je naslov knjige Tiborja Rutarja, ki bo predstavljena danes ob šesti uri v Trubarjevi hiši literature. Cilj dela je: »natančno predstaviti in zagovarjati sodobni historični materializem, njegovo umestitev, in sicer s pomočjo ontoloških, epistemoloških in metodoloških argumentov, ki izhajajo iz kritičnega realizma […] nasproti najvidnejši alternativni paradigmi, antirealizmu oziroma antiesencializmu. Na teoretsko-empirični ravni pa teče zagovor prek podrobnega soočenja z najvplivnejšimi teoretsko-empiričnimi kritikami marksizma, ki sta jih razvili (neo)webrovska in poststrukturalistična družbena teorija.«
Na pogovoru boste torej lahko dobili še večji vpogled v razprave ter polemike s področja sodobnega historičnega materializma in filozofije znanosti tako z avtorjem knjige kot z Markom Ribaćem ter avtorjem spremne besede Aljošo Slameršakom.
Iz socioloških in filozofskih misli lahko z ogledovanjem krutih tihožitij in Terro perierns oziroma izginjajočo Naravo uidete v umetniško sublimno. Obe seriji Kaye Tokuhise bosta predstavljeni danes ob sedmi uri v Kavarni NUK. Avtorica je diplomirala iz režije na AGRFT-ju, slikarstvu pa se je pričela posvečati pred nekaj leti pod mentorstvom japonskega slikarja Noriakija Sangawe. Sodelovala je pri nekaj skupinskih razstavah na Japonskem in v Veliki Britaniji, tokratna razstava Izginotja pa je njena prva samostojna in hkrati prvi prikaz njenih del v Sloveniji. Več o prvi seriji krutih tihožitij, Kaya Tokuhisa:
Drugo serijo sestavljajo slike v mešani tehniki ter olju, ki se soočajo z vprašanji naravovarstvene problematike. Kako jo nakazuje, Kaya Tokuhisa:
Zanimalo nas je, kako je njeno gledališko znanje vplivalo na slikarsko ustvarjanje.
Ko pade mrak, se v Cirkulaciji 2 pojavi žirafa. Govorimo o absurdni predstavi Somebody Did Something Then The People Came s pojočo žirafo in družbenimi mediji. Žirafa prepeva komentarje z družbenih medijev in s tem kaže na vseprisotnost družbenih medijev ter njihovo vlogo pri oblikovanju osebnostnih identitet uporabnikov. Z natisnjenemi QR kodami, ki so povezave do zvočnih datotek, bodo obiskovalci lahko komentarjem z družbenih medijev prisluškovali kar s svojimi pametnimi telefoni. Omenjajo, da se umetnik Karl Heinz Jeron skuša inteligence lotevati inteligentno in humorno, prav tako pa pišejo, da skuša žirafa, razpeta med individuacijo ter integracijo, nerodno pobegniti, vendar se zatakne. Verjetno bo vse postalo bolj jasno na dogodku samem.
Na koncu Kulturnih novic je do absurda prišla Tjaša.
Dodaj komentar
Komentiraj