Goli oder – konec nekega obdobja
Mednarodni festival improvizacijskega gledališča Goli oder je bil spočet leta 2002 v takratnem centru slovenskega improvizacijskega gledališča, trnovskemu KUD-u France Prešeren – in sicer pod imenom Impro brez meja. Naslednjega leta umetniško vodstvo festivala, ki se preimenuje v Goli oder, prevzame Maja Dekleva Lapajne in festival umetniško vodi oziroma so-vodi z različnimi sodelavci do letošnje, 17. edicije festivala, ki je potekala med 23. in 26. oktobrom v Stari mestni elektrarni – Elektro Ljubljana. S tem se tandem Maje Dekleva Lapajne in Juša Milčinskega, ki sta kot umetniška vodja in producent festival vodila od leta 2011 naprej, poslavlja, vajeti pa bosta prevzeli Sara Šoukal In Eva Jus kot nova umetniška vodja oziroma producentka z naslednjo edicijo festivala, leta 2026.
V današnjem Kulturnem obzorniku bomo govorili z Majo Dekleva Lapajne in očrtali ključne mejnike festivala – recimo, premik iz KUD-a France Prešeren po letu 2012 in preoblikovanje festivala iz vsakoletnega v bienalni dogodek. Prav tako bomo pogledali, kako so se skozi zgodovino festivala v njem skozi obdobja menjavale različne umetniške smernice ter kako je festival dosegel poseben status na mednarodni sceni improvizacijskega gledališča.
SPORED ODDAJE
prvi del - o prvem desetletju Golega odra
drugi del - mednarodno pozicioniranje festivala
izjave
*** *** ****
Ker je v oddaji zmanjkalo časa, bi dodali še zahvalo Maje Dekleva Lapajne vsem partnerjem in sodelavcem festivala.
"Z Jušem Milčinskim sva od leta 2011 skupaj vodila Goli oder. On pretežno na produkcijskem področju in jaz pretežno na umetniškem, a ti dve vlogi sta bili ves čas tesno prepleteni in enakopravni. Slastno so-vodenje na podlagi bližnjega in podpornega delovnega odnosa.
Dodaj komentar
Komentiraj