Torkove kulturne
V prostorih Mednarodnega grafičnega likovnega centra se odpira razstava Produkcija 2010–2012, ki ponuja vpogled v delovanje grafičnih delavnic zadnjih treh let. Pri tem MGLC na eni strani ponuja prostor uveljavljenim, priznanim umetnikom, na drugi pa odpira vrata mlajšim, bolj eksperimentalno usmerjenim ustvarjalcem. Več o konceptualnem izhodišču razstave nam je obrazložil Boris Beja, član skupine G3.
//////////////////////////////////////////////////////////////
Izjava se nahaja v posnetku.
//////////////////////////////////////////////////////////////
MGLC tako s svojim ateljejskim delom razširja delovanje onkraj ozkih muzejskih dejavnosti. Več Boris Beja.
//////////////////////////////////////////////////////////////
Izjava se nahaja v posnetku.
//////////////////////////////////////////////////////////////
Razstavo bo pospremil Senzorium Zavod, ki nadgrajuje grafike in prostorske instalacije s senzorično gledališko poetiko ter gradi most med ustvarjalci in obiskovalci.
Ob 20. uri se v prostorih Aksiome pričenja mini festival zvoka Organizem zvoka – Zvok organizma, katerega izvajalec je Cirkulacija 2. Kot je povedal eden izmed organizatorjev, Borut Savski, naslov nakazuje prav na poenotenje dveh načel: umetnega, narejenega in biološkega, najdenega zvoka.
//////////////////////////////////////////////////////////////
Izjava se nahaja v posnetku.
/////////////////////////////////////////////////////////////
V naslednjih dneh se bodo zvrstili prenekateri domači in tuji avtorji, ki se poigravajo prav s pozicijo opazovanja in improvizacije.
//////////////////////////////////////////////////////////////
Izjava se nahaja v posnetku.
/////////////////////////////////////////////////////////////
Za konec še povabilo v malo dvorano ZRC SAZU, kjer bo ob 16.30 Vladimir Medenica spregovoril o kubofuturistični operi Zmaga nad soncem, ki je bila prvič uprizorjena leta 1913 v Sankt Petersburgu. Kot libretist je sodeloval Kručenik, scenografijo pa je zasnoval poznejši utemeljitelj suprematizma Kazimir Malevič. Slednji je prav v tej stvaritvi, ki letos obeležuje sto let, ustvaril slavni črni kvadrat. Na tem mestu se je pojavil v funkcionalni vlogi kot kulisa v scenografiji, s tem pa odprl prostor »novemu slikarskemu realizmu«.
Kulturne novice je pripravila Alja.
Dodaj komentar
Komentiraj