Skladanje podobe in glasbe za film Blue Velvet Revisited
Peter Braatz in Erik Stein - intervju
Potem, ko se je film Blue Velvet Revisited odvrtel v Kinoteki pod okriljem Ljubljanskega filmskega festivala, smo se pogovarjali z avtorjem filma, pri nas živečim nemškim režiserjem, Petrom Braatzom, ter z Erikom Steinom, pevcem angleške skupine Cult With No Name, ki je skupaj s skupino Tuxedomoon za omenjeni film skomponirana glasbo.
Beseda je tekla o njunem medsebojnem sodelovanju in učinku glasbe na podobo filma. Za tiste, ki si filma še niso uspeli ogledati, naj povemo, da gre za dokumentarni film, o tem kako je Lynch davnega leta 1985 snemal Modri Žamet.
Peter Braatz je na snemanje Lynchovega kultnega filma pripotoval kot študent Berlinske filmske akademije s svojo super 8 kamero, in z omejeno količino filmskega traku. Zelo si je namreč želel spoznati delovno metodo tega velikega režiserja, zato mu je bil pred tem napisal goreče pismo, na katerega je Lynch jedrnato odgovoril, da ga zadeva zanima in Braatzu tako odobril prisotnost na snemanju Modrega žameta.
Ker pa je Braatzov dokumentarni film veliko več kot preprosti making-of, smo se v pogovoru posvetili njegovemu načinu montiranja tega dragocenega trideset let starega arhivskega materiala, ter filmski glasbi, ki je filmu prinesla čustveni naboj, in ki je vplivala na sam nastanek filmske podobe.
Sledi intervju, ki se nahaja v posnetku oddaje.
Pripravila Simona Jerala
Dodaj komentar
Komentiraj