Mrknil je Telltale

Oddaja

Včasih se zdi, da je rastoča igričarska industrija polna zgodb o uspehu. A videz vara. 

Studio Telltale je pred časom zrasel iz ostalin nekoč mogočnega LucasArtsa in izdelal lasten prepoznaven slog, ki je nekaj časa navduševal tako publiko kot kritike. Uspeh njihove igre Walking Dead je botroval močni širitvi kadra in ambicij nekoč majhnega studia - s tem pa tudi njegovemu prezgodnjemu in bridkemu koncu. V tokratni oddaji se pogovarjamo o vzponu in padcu studia, ki je obetal veliko, a se na koncu z zgrešeno politiko spravil v nemogoč položaj. In zraven rečemo nekaj malega tudi o brutalni realnosti dela v igričarski industriji.

 

 

facebook twitter rss

Prazen radio ne stoji pokonci! Podpri RŠ in omogoči produkcijo alternativnih, kritičnih in neodvisnih vsebin.

Prikaži Komentarje

Komentiraj

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • [[nid:123]] - Insert a node content
  • Samodejen prelom odstavkov in vrstic.
  • Spletni in e-mail naslovi bodo samodejno pretvorjeni v povezavo.

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.

randomness