gel
.: 1 :.
GLASBA
Jalla Jalla // 18.00 // Klubski večer
Reggae rumble + Družabne igre = Vibe - Ker je v Ljubljani že nekaj časa suša, kar se tiče ~reggae~ glasbe, jo bomo skupaj prebujali vsako sredo s klasičnimi komadi in čajem. Tokrat bo za glasbeno podlago poskrbel DJ Woombat. Zraven se boš lahko še poigral z družabnimi igrami. Vabljeni vsi, ki bi radi malo chilali!
KMKC Kompleks, Ravne na Koroškem // 20.00 // Harmologic Duo
𝐃𝐚𝐦𝐢𝐫 𝐌𝐚𝐳𝐫𝐞𝐤 – tolkala
.: 2 :.
KINO
Dvorana Kinodvora // 15.00 // Popolni dnevi
Hirayama se zdi povsem zadovoljen s preprostim življenjem čistilca stranišč v Tokiu. Živi v skromnem stanovanju, polnem starih kaset, knjig in fotografij. Njegovi dnevi potekajo v mirnem in ustaljenem ritmu: zjutraj vstane, si pristriže brke, poskrbi za svoje rastline, obleče modri kombinezon in sede v kombi. Na poti v službo posluša glasbo, med odmori fotografira drevesa, zvečer bere … Niz nepričakovanih srečanj pa postopoma razkrije več o njegovi preteklosti.
Wim Wenders se vrača v Tokio, da bi posnel ganljivo filmsko pesem o iskanju lepote v drobnih trenutkih vsakdanjega življenja. Film z nostalgičnim soundtrackom, ki vključuje klasike Louja Reeda, Patti Smith in Nine Simone, je Kojiju Yakushoju prinesel nagrado za najboljšega igralca v Cannesu.
Dvorana Kinodvora // 17.45 // Paznica
Eva je vestna in predana zaporniška paznica. Njeni visoki ideali in občutek za pravico pa se znajdejo na preizkušnji, ko v zapor pripeljejo morilca njenega sina. Ne da bi razkrila svoje motive, Eva zaprosi za premestitev na njegov oddelek – najbolj nasilen in najstrožje varovan del zapora …
Danski režiser Gustav Möller se po uspešnem minimalističnem prvencu 112 (Den skyldige) vrača s še enim psihološkim trilerjem, tokrat postavljenim med zidove strogo varovanega zapora.
Mala dvorana Kinodvora // 19.00 // Cent'anni
Blaž se po preboleli hudi bolezni odpravi na zahtevno kolesarsko turo čez najslavnejše vzpone Gira d’Italia. Spremlja ga partnerica, režiserka Maja Doroteja Prelog, da bi posnela film o veličastni poti okrevanja. Kar sta sprva načrtovala kot potovanje po slikovitih pokrajinah prek Dolomitov do vulkana Etna na Siciliji, da bi si povrnila zaupanje v življenje in premagala svoje največje strahove, se sprevrže v edinstveno preizkušnjo njune partnerske zveze. Snemanje filma postane bojno polje nezaceljenih ran njunega odnosa, ki postavi Majo v središče zgodbe. Da bi ugotovila, kaj se jima je zgodilo, režiserka obrne kamero proti sebi, film pa postane izrazno sredstvo njenega samoodkrivanja in boleče preizpraševanje tega, kaj resnično pomeni »biti skupaj«. Cent’anni je burno čustveno popotovanje s srce parajočimi izpovedmi in dih jemajočimi panoramami, zajetimi v nefiltrirano pričevanje o ljubezni in spremembi.
Snemanje dokumentarnega filma o partnerjevi zmagi nad smrtonosno boleznijo se prevesi v režiserkino odkrivanje nezaceljenih ran njunega dolgoletnega odnosa. Film, ki je med drugim prejel nagrado občinstva za najboljši dokumentarec na festivalu v Trstu, je odprl portoroški Festival slovenskega filma.
Dvorana Kinodvora // 20.00 // Vsi odtenki svetlobe
V natrpanem in kaotičnem Mumbaju se prepletejo zgodbe treh žensk različnih generacij: Prabha, ki se ji mož že več kot leto ni oglasil iz Evrope, nekega dne po pošti prejme nepričakovano darilo; njena mlada sostanovalka Anu išče kotiček, kjer bi lahko bila intimna s svojim muslimanskim fantom; Prabhini prijateljici Parvati po moževi smrti grozi izselitev iz stanovanja, v katerem je živela več kot dvajset let …
Igrani prvenec Payal Kapadia, dobitnik velike nagrade žirije v Cannesu, je prvi indijski film v tridesetih letih, ki se je uvrstil v tekmovalni program festivala.
Slovenska Kinoteka // 17.00 // Angel uničenja
Bogat mehiški buržuj v razkošni vili priredi banket za prijatelje. Ko družabni večer mine, gostje ugotovijo, da jim neznana sila ne dopušča, da bi dvorec zapustili, čeprav jim tega fizično nič ne preprečuje. Sprva se zadeve lotijo zadržano in z razmislekom, sčasoma pa se začne uglajena maska njihove civiliziranosti krhati. Na plan udarijo iracionalnost, praznoverje, prezir, hudobija in druga nizkotna čustva, imenitni gostje pa se kaj hitro prelevijo v divjake. Sijajna satira mojstra filmskega nadrealizma, ki po več kot pol stoletja še vedno deluje sveže, je strašljiva, temačna, cinično-jedkega humorja polna alegorija moralne izprijenosti aristokracije, ki oropana svojih ritualov zdrsne v moralni razkroj.
Dodaj komentar
Komentiraj