NE VEMO KAJ BERE METOD

Oddaja
20. 3. 2019 - 8.15

 

V pričujoči oddaji raziskujemo Metoda, ki na spletu zaenkrat sramežljivo, v tiskanih in mestno-oglaševalskih medijih pa kar konkretno oglašuje nekaj, kar se nam še izmika očesu? Kaj bo 'bral' Metod - in kaj nam bo v končni fazi prodal? Prašek? Kosilnico? Potovanja? Peč na trda drva? Ali ima lik fotra še kakšen smisel? Ali se ga lahko konstantno po-izumlja? Ali je legitimno ustvarjati to, kar v oddaji neposrečeno poimenujemo 'anticipacijski' oglas? Ali se odštevanje do nečesa izplača, če je na koncu odštevanja banalen prodajni produkt?

Vse to in še več. Nam skrije Metod.

 

 

 

facebook twitter rss

Prazen radio ne stoji pokonci! Podpri RŠ in omogoči produkcijo alternativnih, kritičnih in neodvisnih vsebin.

Prikaži Komentarje

Komentiraj

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • [[nid:123]] - Insert a node content
  • Samodejen prelom odstavkov in vrstic.
  • Spletni in e-mail naslovi bodo samodejno pretvorjeni v povezavo.

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.