Off britanskih antikapitalistov

Off britanskih antikapitalistov

Aktualno-politična novica
12. 6. 2013 - 14.00

Grška vlada je v splošni varčevalni mrzlici brez javne razprave in uradnega obvestila zaposlenim ukinila državno radiotelevizijo ERT. Na cesti bo tako čez noč ostalo več kot 2500 zaposlenih, vendar pa naj bi bil to le začasen ukrep, saj naj bi država podjetje preoblikovala in v novi, bolj vitki in zasebni ustanovi zaposlila približno tisoč pravkar odpuščenih novinarjev. Množično odpuščanje je del izpolnjevanja navodil zloglasne trojke, ki je Grčiji naložila odpuščanje 15.000 javnih uslužbencev v zameno za odobritev zadolževanja. Samovoljna poteza vlade je sprožila zgražanje med grškimi novinarji, ki so danes zjutraj začeli dvodnevno stavko, pred sedežem ukinjene televizijske hiše pa se je že zvečer zbralo več tisoč protestnikov. Odpuščeni novinarji se ne dajo, program še naprej oddajajo prek interneta.

facebook twitter rss

Prikaži Komentarje

Komentiraj

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Spletni in e-mail naslovi bodo samodejno pretvorjeni v povezavo.
  • Samodejen prelom odstavkov in vrstic.

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.

randomness