Natečaji Tresk #11: Najbolj inovativen pristop k oglaševanju in oblikovanju dogodka

Natečaji Tresk #11: Najbolj inovativen pristop k oglaševanju in oblikovanju dogodka

Kulturna ali glasbena novica
8. 4. 2020 - 13.10

Tresk #11 se oglaša iz hibernacije. Novi koronavirus namreč ni uspel prekiniti izvedbe vizualnih natečajev letošnjega Treska. Pet specializiranih strokovnih žirij se je sestajalo preko konferenčnih klicev in prišlo do odločitev o nagrajencih, ki jih bomo v etru Radia Študent in na Treskovi spletni strani po enega na dan najavljali od ponedeljka do petka ob 13.10.

Najbolj inovativen pristop k oglaševanju in oblikovanju dogodka

Žirija v sestavi Stella Ivšek, Ajda Bračič, Zala Velkavrh, Vladimir Mićković ter Boštjan Napotnik - Napo je za najbolj inovativen pristop k oglaševanju in oblikovanju dogodka izbrala dogodek Krom Klimax: Matter, za katerim stojijo Dorijan Šiško; oblikovalec ter likovni/kreativni vodja, Martin Fir; avtor 3D grafik ter Gabriele Steffe; kreativno vodenje dogodkov KROM. Ekipa Nimaš Izbire in Klub K4 so dogodek izvedli 26. decembra 2019.

Pogovor z zmagovalci.

  

Obrazložitev žirije:

Žiranti te najbolj ezoterične izmed Treskovih kategorij so se pred posvetovanjem zazrli globoko vsak vase, da bi lažje za rep ujeli izmuzljivi pojem inovativnosti, in po pričakovanjih naleteli na kalejdoskopsko pluralistično dojemanje dotičnega koncepta. Kategorija se po mnenju žirije nanaša na posebno, a neopredeljivo in težko dostopno mesto globoko v srži vsakega posameznika, kjer ga stvari požgečkajo na točno določen način. Prijavljeni projekti so žirijo žal žgečkali le bolj narahlo in neprepričljivo, zato je na tem mestu treba inovativnost vseh pristopov konstruktivno okarati. Kljub temu pa je peterica predanih žirantov soglasno in brez vnaprejšnjega dogovarjanja presenečeno, a ne nejevoljno spoznala, da jim srce najbolj ogreje isti šal. Nagrado za najbolj inovativen pristop k oblikovanju in oglaševanju dogodka zato prejmejo prijavitelji Nimaš Izbire in Klub K4 za dogodek Krom Klimax: Matter. Celovito izžarevanje jasnega dogodkovnega vajba se spretno skotali od grafičnega dizajna, videa in vizualij do mercha in še dlje, kjer poda roko socialnim omrežjem. Ledeno hladna kulskost, ki povabi vse trap fane, zalušta Matter sladoled tudi tistim, ki ga še niso okusili. Vse pa ovije izven-konteksta-v-nov-kontekst-postavljen navijaški šal, ki je tople bližine lačno žirijo tudi dokončno prepričal. V duhu povedanega pa si žirija želi, da bi njih naslednike naslednje leto od inovativnosti dogodkov kar bolelo, ne samo prisrčno dregalo med rebra.

Zmagovalci kategorije prejmejo polno VIP prijavnino na 27. festival Zlati boben, ki se bo odvil oktobra 2020. Njihovo delo bo, poleg zmagovalcev ostalih kategorij, objavil Outsider. Šal pa boste lahko otipali jeseni na razstavi natečajev festivala Tresk v galeriji DobraVaga.

facebook twitter rss

 

Podprite kakovostne radijske vsebine tudi v koronski dobi, kliknite na

 

Prikaži Komentarje

Komentarji

Komentiraj

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Spletni in e-mail naslovi bodo samodejno pretvorjeni v povezavo.
  • Samodejen prelom odstavkov in vrstic.

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.

randomness