Recenzija predstave Predstava koja nastaje, Nomadska plesna akademija Hrvaške
 / 25. 11. 2022
Recenzija predstave Vite Osojnik – Vse kar se je že zgodilo
 / 21. 11. 2022
Recenzija predstave Bog masakra
 / 3. 11. 2022
Recenzija predstave Dr. Ausländer (Bitef Teater, Jugoslovansko dramsko gledališče Beograd)
 / 27. 10. 2022
Recenzija predstave Krize (Slovensko mladinsko gledališče, Maska Ljubljana, Bitef, Zadruga Domino)
 / 25. 10. 2022
Recenzija satiričnega kabareta Od paleolita do twita (Društvo Matafir, Jaka Andrej Vojevec)
 / 20. 10. 2022
Ivan Viripajev: Zaprta študija. "New Constructive Ethics". (PGK, r. Nina Rajić Kranjac)
 / 19. 10. 2022
Gregor Strniša: Žabe (MGL, r. Jan Krmelj)
 / 17. 10. 2022
Recenzija lutkovne predstave Samost
 / 10. 10. 2022
O biografskem romanu Joži Petre Pogorevc in njeni naslovni protagonistki
 / 7. 10. 2022
Recenzija plesne predstave Mateja Kejžarja: Spending Time Dancing
 / 4. 10. 2022
Recenzija plesne predstave Dela v tišini berlinskega DANCE ON ENSEMBLA
 / 29. 9. 2022
Skok v ulično kritiko X: Alessandro Sciarroni: Obračanje_Orlandova verzija
 / 30. 8. 2022
Skok v ulično kritiko IX: Daniel Victoria: Ljubezen, perje in Javier Solis
 / 30. 8. 2022
Skok v ulično kritiko VIII: Alessandro Sciarroni, Prihrani zadnji ples zame
 / 29. 8. 2022
Skok v ulično kritiko VII: Susana Botero Santos, Fasciarium
 / 29. 8. 2022
Skok v ulično kritiko VI: Julian Hetzel, Vse vključeno
 / 26. 8. 2022
Skok v ulično kritiko V: Silke Huysmans & Hannes Dereer, Iz globine
 / 26. 8. 2022
Skok v ulično kritiko IV: Ébana Garín Coronel: Minga hiše v ruševinah
 / 25. 8. 2022
Skok v ulično kritiko III: Dag Taeldeman: Telotelotelotelo
 / 25. 8. 2022
Skok v ulično kritiko II: Wichaya Artamat: Pesem, ki jo je pel moj oče (trije dnevi v maju)
 / 23. 8. 2022
Skok v ulično kritiko I: Alessandro Sciarroni: Obračanje_Orlandova verzija
 / 23. 8. 2022
Recenzija predstave Lento e violento s festivala Klovnbuf!
 / 16. 8. 2022
Jure Gantar: Eseji o komediji (MGL, 2022)
 / 25. 7. 2022
Ana Romih: Trenutek (KUD Qulenium Ljubljana, KD Qulenium Kranj, SMG 2022)
 / 19. 7. 2022
Recenzija »reinterpretacije« performansa MANDIĆCIRKUS [tokrat »(oblečen)«]
 / 13. 7. 2022
Recenzija gledališke predstave TV-mreža
 / 28. 6. 2022
Recenzija interaktivne lutkovne predstave Slišati morje
 / 23. 6. 2022
Predstava Kabaret Kaspar v SNG Drama Ljubljana
 / 3. 6. 2022
Študentska plesnogledališka predstava Omizje 4
 / 1. 6. 2022
Recenzija dokumentarnega perfomansa Southwind, Glej
 / 27. 5. 2022
Plesno-glasbena predstava Globina tesnobe
 / 25. 5. 2022
Subscribe to