Pomen ohranjanja maternega jezika
Dne 27. 3. 2013, je Bošnjaška kulturna zveza Slovenije na Osnovni šoli Livada organizirala okroglo mizo na temo pomena ohranjanja maternega jezika za uspešno integracijo otrok in mladostnikov iz manjšinskih etničnih skupin v Sloveniji. Kakšna je praksa in kakšni so izzivi pri izvajanju pouka maternega jezika za otroke in mladostnike iz albanske, bošnjaške, črnogorske, hrvaške, makedonske in srbske skupnosti v Sloveniji? Kaj na tem področju nudi država in kaj same skupnosti skozi svoja kulturna društva? Kaj o pomenu ohranjanja maternega jezika pravi stroka? Ali dvojezičnost potomcev priseljencev v Sloveniji, znamo prepoznati kot poseben intelektualni kapital v katerega se splača vlagati? O teh in drugih podobnih vprašanjih so spregovorili: Goran Popović, ravnatelj Osnovne šole Livada v Ljubljani; Ivana Čančar, učiteljica, doktorska študentka na Pedagoški fakulteti, ki raziskuje področje interkulturne pedagogike in medkulturne odnose; dr. Klara Skubic Ermenc, izr. prof. na oddelku za pedagogiko in andragogiko na Filozofski fakulteti v Ljubljani; Petar Damjanić, predsednik Društva za srbski jezik in kulturo; Roman Gruden, Ministrstvo za izobraževanje, znanost, kulturo in šport RS. V oddaji bomo predvajali nekaj najzanimivejših odlomkov iz debate, ki je trajale dve uri. Okrogla miza je del projekta Korenine v Bosni, drevo v Sloveniji, ki je podprt z donacijo Švice v okviru Švicarskega prispevka razširjeni Evropski uniji. V sklopu projekta se izvaja tudi Šola bosanskega jezika in kulture v Ljubljani in Velenju.
Dodaj komentar
Komentiraj