Kendrick Lamar se po petletnem premoru vrača v stilu
 / 18. 5. 2022
Tretja plošča ljubljanskega emsija dostavlja, a ne prinaša pretiranih novosti
 / 17. 5. 2022
Tretji studijski album hrvaške zasedbe
 / 16. 5. 2022
Brina: To je to!
Vrnitev domače zasedbe s tradicionalnimi in avtorskimi pesmimi
 / 15. 5. 2022
Veteran z debitantskim albumom raztura
 / 14. 5. 2022
(Mogoče) zadnjič plujemo z japonskimi mojstri psihedelije
 / 12. 5. 2022
Neumorno, rahlo ironični, beatdown mastićs
 / 11. 5. 2022
Po več kot desetih letih še ena mojstrovina
 / 9. 5. 2022
Prvenec avstralske pop pevke
 / 8. 5. 2022
Spiritualno ambient pop čiščenje + novodobni emo punk elektronike
 / 7. 5. 2022
Navihana produkcija mladega francoskega upa
 / 6. 5. 2022
Venezuelski gengster podzemlja stare šole in zvoka obujenih motivov
 / 5. 5. 2022
Zeitgeist britanske kulture, četrtič
 / 4. 5. 2022
Minimalizem, vokalna zamejenost in močna čustva
 / 3. 5. 2022
Zadnji, prvi? Nima veze, je ljubezen. Hvala.
 / 2. 5. 2022
Melanholični, nežni spevi, začinjeni z zasanjanim vokalom
 / 1. 5. 2022
billy ne repa, ampak predava
 / 28. 4. 2022
Piflarsko slavljenje zlate dobe death metala
 / 27. 4. 2022
Vrnitev newyorških blasfemičnih deathmetalcev
 / 26. 4. 2022
Lep nov kamen v mozaiku britanske glasbe
 / 25. 4. 2022
Širjenje glasbene krošnje domače etno-folk zasedbe
 / 24. 4. 2022
Kaleidoskop sanjske elektronike
 / 23. 4. 2022
Domača likovna in zvočna umetnica med rožami
 / 22. 4. 2022
To be honest, you have to have a really high IQ to understand Laibach
 / 21. 4. 2022
Why should we pay? Why don’t they? It’s their turn to pay, why don't they?
 / 20. 4. 2022
Tretja (druga) plata nizozemskega producenta
 / 19. 4. 2022
Širno, širše, najširše ...
 / 17. 4. 2022
Novost, ki nosi starodavno modrost
 / 16. 4. 2022
Subscribe to
randomness