Two Point Hospital
Ljubitelji managerskih iger iz devetdesetih bodo gotovo zadovoljno pokimali ob omembi Bullfrog Productions. Legendarni studio sta 1989-ega ustanovila Les Edgar in Peter Molyneux, poznamo pa ga po uspešnicah, kot so Theme Park, Magic Carpet in Dungeon Keeper. Verjetno se sprašujete, čemu po zobeh vlačimo že dve desetletji zaprto igričarsko štacuno - zato, ker smo ta teden pritiskavec pritiskali v Two Point Hospital, spiritualnem nasledniku njihovega kultnega Theme Hospitala.
Povejmo še tako, da bodo razumeli tudi mladi prdci - Two Point Hospital je poslovna simulacija, v kateri vodimo bolnišnico. Kot je v žanru običajno, naše naloge obsegajo vse od nakupov parcel in zaposlovanja zdravnic do določanja cen prigrizkov v avtomatih, seveda z enim samim ciljem - čimvišjim zaslužkom. Iz stopnje v stopnjo se karte premešajo s pojavom novih bolezni; odklepanjem dodatnih mehanik, kot so medicinske raziskave in izobraževanje študentov; ter seveda rastočim naborom dekorativnih in funkcionalnih predmetov. Ker pravega menedžerja nič ne napali bolj, kot izboljšan koš za smeti, ki ga je treba prazniti dvakrat redkeje.
Medicina ni ravno vedra tema in Two Point Hospital morbidnost po vzoru Branka Đurića uspešno nevtralizira s poceni humorjem. Vse bolezni v igri so popolnoma izmišljene - pacienta z akutnim loncem na glavi bo zdravstveno osebje tako napotilo v specialistično ambulanto z ogromnim magnetom. Po zvočnikih sistema za obveščanje lahko vsake toliko slišite prisrčno nekoristne napovedi tipa Paciente naprošamo, naj ne kašljajo. Tudi smrti so povsem risankaste - bolniki se kar na hodniku stegnejo in spremenijo v duhca, nakar jih najbližji hišnik izobražen v eksorcizmu pospravi kar z ročnim sesalnikom.
Pod črto gre torej za več kot spodobno poslovno simulacijo, ki vas zna zaposliti za kakih štirideset ur, pa sploh nismo šteli mnogoterih DLC-jev. V čevlje ministra Poklukarja lahko stopite na poljubni platformi, ker je igra na voljo tako za vse namizne operacijske sisteme kot tudi za Playstation, Xbox in Switch. Slednje je mogoče še toliko bolj vredno izpostaviti. Kompleksni vmesniki strategij in menedžerščin so na konzolah ponavadi neudobni, Two Point Hospital je svetla izjema. Sam sem jo preizkušal na kavču s kontrolerjem, pa mi kljub pešajočemu vidu in refleksom ni bilo prav nič hudo.
Dodaj komentar
Komentiraj