Pregled podrastja glasbe domačih SoundCloud izvajalcev ... in kako jo misliti
 / 26. 11. 2022
Rojstvo, smrt in spektri virtualne plaze
 / 19. 11. 2022
Lani so bili »zasavski traperji«, ampak to ni celotna zgodba ...
 / 5. 11. 2022
Slovo glasbenega strokovnjaka in ustvarjalca
 / 29. 10. 2022
Ko se zna karte mešati ravno toliko, kolikor se jih zna igrati
 / 22. 10. 2022
Drone in psihedelija za blagodejen vpliv na ogrožene živalske vrste
 / 15. 10. 2022
Še ena oddaja o metalskem podzemlju
 / 24. 9. 2022
Kobaïa iss dëh Hündïn
 / 17. 9. 2022
Multikulti jazz inovator
 / 27. 8. 2022
Kratka doba njenega preporoda
 / 13. 8. 2022
1991–2091 Olympia, Washington
 / 30. 7. 2022
Poglabljamo se v katalog neodvisne zagrebške založbe
 / 23. 7. 2022
Introducing: Miha Gantar
 / 16. 7. 2022
Jackson je bil džek
 / 9. 7. 2022
Japonski Ultra Shit Band
 / 25. 6. 2022
Glas serije Twin Peaks in pionirka dream popa (1956–2022)
 / 18. 6. 2022
Pozabljena kulturna ikona
 / 11. 6. 2022
Emo fotrčki, ki skoraj ne bi bili
 / 4. 6. 2022
Revolucija brazilske popularne glasbe: zgodovino preobrača Clube da Esquina
 / 28. 5. 2022
Pogovorimo se o migracijah zvoka
 / 21. 5. 2022
Beležimo 100. obletnico rojstva Charlesa Mingusa
 / 7. 5. 2022
Oh, ta sedemdeseta: feministke, lezbijke, radikalke – vse pod založniško streho Olivia Records
 / 30. 4. 2022
Življenje in delo slovenskega skladatelja
 / 23. 4. 2022
Postrock impro noiserji iz San Francisca
 / 16. 4. 2022
Spoznajmo, kako so 13-letni pop pankerji postali heroji moderne hardkor scene
 / 9. 4. 2022
Britanski profesor, raziskovalec, kurator, skladatelj, umetnik
 / 2. 4. 2022
Tripanje po vzponih in padcih spletnega fenomena
 / 26. 3. 2022
Ekstravaganten razvoj reggaetona enakovrednih nazorov
 / 19. 3. 2022
Slovo od reggae pionirja
 / 12. 3. 2022
Subscribe to