Aldo Ivančič

Audio file

V luči praznovanja 50. obletnice bomo v etru gostili domačega producenta, glasbenika, gledališkega skladatelja, botra slovenske didžej kulture, ambasadorja zgodnje elektronske glasbe na Slovenskem ter mentorja najbolj znanega slovenskega didžeja Alda Ivančiča, ki prihodnji petek v sklopu Orto Festa z zasedbo Borghesia v Orto baru predstavlja aktualno plato Proti kapitulaciji (Moonlee Records, 2018), osnovano na poeziji kraškega vizionarja Srečka Kosovela. Aldo se bo v etru predstavil z naborom lastnih produkcij, ki segajo od zgodnjih 80. let pa vse do danes. 

O didžejevskih začetkih v Disku Študent:

"Disko Študent je kot prostor brez konkretne vsebine klical po osmišljanju in tako je prišlo do že večkrat omenjenih legendarnih torkovih večerov, kjer je vloga rezidenčnega DJ-ja pripadala Aldu Ivančiču, ki si je že do takrat z rednimi obiski različnih prestolnic nabavil precej lepo bero najaktualnejših plošč [ ...] Poleg didžejevskih večerov so občasno organizirali tudi večere večmedijskih in alternativnih umetniških praks – denimo performanse ter gledališko-glasbene predstave in razstave, izrednega pomena pa je bila kot že rečeno tudi njihova koncertna dejavnost. Čeprav so v prvi sezoni prevladovali zvoki punka in novega vala, pa so se v Ivančičev repertoar že takrat uvrstili tudi razni eksotični biseri tipa Kraftwerk, Cabaret Voltaire, The Normal in zgodnjih Depeche Mode. V drugi sezoni je bila ponudba Diska FV še bolj zaznamovana z aktualnostmi na globalnem glasbenem trgu. Ker novi glasbeni žanri niso sodili v torkove večere, so za »drugo godbo« določili četrtke in nastal je »free funk-jazz-punk« večer. Poleg Ivančiča so glasbo takrat vrteli tudi Zoran Pistotnik, Brane Rončelj in drugi. Na teh seansah so obiskovalcem servirali nove zvoke iz druge strani Atlantika, bodisi takrat rojeni rap z Grandmaster Flashom, The Sugarhill Gang in zgodnjimi Public Enemy bodisi funk v utelešenju zasedbe Parliament in drugih izvajalcev."      

Institucije

Prazen radio ne stoji pokonci! Podpri RŠ in omogoči produkcijo alternativnih, kritičnih in neodvisnih vsebin.

Dodaj komentar

Komentiraj

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.