10. 9. 2022 – 13.00

¡Compruebe su débito!

Audio file

Fotografija: Zach Sokol

V portretu tokratnjih obzorij predstavljamo cenjeno ameriško-mehiško glasbenico mlajše generacije, tehnologinjo, akademsko raziskovalko in obdelovalko zvoka Delio Beatriz – Debit

Beatriz se je po študiju mednarodnih odnosov preselila v New York in se povsem posvetila umetniškem življenju z nekonvencionalno elektronsko glasbo v središču. Njeno vestno in navdušujoče delo v klubih in v akademskih krogih ji je v roku treh let od izida njenega prvenca Animus (NAAFI, 2018) prineslo nemalo pozornosti spletnih medijskih portalov Vice, FACTmag, The Guardian, Pitchfork, Resident Advisor itd.  

Ker imamo do eksperimentalnih glasbenikov in glasbenic radi določeno skepso, bomo ob poslušanju njenega najnovejšega albuma The Long Count (Modern Love, februar 2022) predstavili njeno dosedanje ustvarjalno delo.

Najava za Festival Sonica 2022 – Debit nastopa 22. septembra v Kinu Šiška: 

Mehiško-ameriška producentka, didžejka in zvočna inženirka Delia Beatriz, znana kot Debit, izdaja vročično klubsko glasbo, ki združuje triplet ritme plemenskega guarachera z industrijskim technom. Hkrati raziskuje tudi skrajne meje ambientalne glasbe z okusom za opojno disonanco. Na svojem novem albumu pri znani založbi Modern Love, ki so ga pohvalili kritiki, Debit združuje starodavna majevska pihala s strojnim učenjem in ustvarja povsem nov zvočni svet, ki je eksperimentalen, a vas lahko zapelje tudi v najtemnejših klubskih prostorih.

Diskografija:  

– Debit: Animus (digitalno, NAAFI, 2018) 

– Debit: Love Discipline EP (kaseta, Quiet Time Tapes, 2018)

– Debit: SYSTEM EP (NAAFI, 2019)

– Debit: The Long Count (na vinilu in digitalno, Modern Love, 2022)

Popolnejša diskografija je na voljo na http://www.checkyourdebit.com/releases.html.

naslovnica albuma The Long Count (Modern Love, 2022)

Izsek recenzije na boomkat.com: 

[...] 'The Long Count' is rooted in research Beatriz made into Mayan wind instruments - whistles, ocarinas, flutes and trumpets - using the archive of the Mayan Studies Institute at the Universidad Nacional Autonoma de Mexico, the oldest and largest collection of its kind. Developing a set of digital instruments that could be played using different types of temperaments and scales, Delia processed these sounds using machine learning techniques to shuttle the distant past into our extant artistic universe, peering into Mexico’s pre-colonial history and weaving those ideas into complex tonalities gleaned from musique concrète and contemporary electro-acoustic music.

Beatriz describes the Mayan instrumentation as ancestral technology, part of a world that’s not so much been forgotten, but purposefully erased. And although it’s impossible to know exactly how Mayan music may have sounded, it’s feasible to converse with history using modern technology to conduct a ceremony of remembrance.

Featuring soundscapes that are haunted by indistinct, shared memories and centuries of pent-up emotion, the material here is as intentional, direct and meticulously crafted as the work of Deathprod or Thomas Köner; Debit's microtonal compositions are psychedelic to their core, shapeshifting through dimensions and painting complex mental images while retaining a stylistic focus and lucidity that’s all too rare. Although 'The Long Count' was nurtured by machines, human experience is coded into its DNA - an ancient-future heirloom that whispers through countless generations.

File under: magick concrète.

 

Avtorji del
Kraj dogajanja

Prazen radio ne stoji pokonci! Podpri RŠ in omogoči produkcijo alternativnih, kritičnih in neodvisnih vsebin.

Dodaj komentar

Komentiraj

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.