Nostra Signora Delle Tenebre: L’Arcano. Il Macabro. Il Proibito.
Backwards, 2015
Nostra Signora Delle Tenebre
Današnja obzorja usmerjamo tja, kjer je deloma že črpala konec lanskega leta v istem terminu predstavljena kompilacija manj znanih filmskih tem Ennia Morriconeja z naslovom Morricone Segreto. Čeprav kompilacija Nostra signora delle tenebre ni neposredno povezana z omenjenim avtorjem, pa pa iz podobnega nabora skritega dela italijanske filmske produkcije, ki jih je slovenski žanrski kinotečni svet v zadnjem desetletju ali dveh nekajkrat ponovno odkrival. Režiserji, kot so Dario Argento, Joe D’Amato ali Lucio Fulci, so v času spletja že dolgo predmet tako ljubiteljskih kot akademskih fascinacij, razlogi za to pa so lahko različni. Pogled pod avtorski italijanski film, v polje raznih žanrov eksploatacije in podtalnega trasha, med drugim odkrije tehnično nedovršene, a vizualno in narativno nepredvidljivo zložene filmske odpadke, ti pa nam lahko služijo kot metafora glasbenih žanrov, ki v taki zakladnici najraje zajemajo.
Dodaj komentar
Komentiraj