Corpus Christii, The Stone, Muert
Channel Zero, 28. 4. 2015
V teh dneh se po naši domači deželi dogajajo raznorazne proslave, od zmage nad okupatorjem pa do kresovanj in prvomajskih „fešt“. V torek se je tudi na Metelkovi zgodila proslava teme in bogokletstva, saj so se po treh letih na oder kluba Channel Zero vrnili Corpus Christii skupaj z The Stone. Ambasadorji podzemnega black metala, kolektiv Dirty Skunks, nam je spet ponudili zanimiv line-up, ki predstavlja trenutno ene bolj zanimivih bendov na black metal sceni stare celine.
Prvi so nastopili manj znani Muert iz Španije, ki so skušali prepričati občinstvo z nekakšnim kaotičnim black metalom. Sicer ni bilo povsem jasno, ali so s svojim zvokom skušali narediti eno popolno zmedo, ali pa je bil to le slab zvok iz ozvočenja. Skratka, Muert niso presenetili z nobenim presežkom, gre pač za klasičen povprečen black metal, ki skuša graditi na monotoniji, ampak jim enostavno ne uspe ničesar zgraditi.
Drugi so bili Corpus Christii iz Portugalske oziroma od povsod po malem, saj je jedro benda, Nocturnus Horrendus, Portugalec, ostali člani pa so v večini državljani drugih držav. Corpus Christii so močna entiteta na evropski in svetovni sceni, saj njihovo delovanje sega še v konec prejšnjega stoletja. Corpus Christii redno ustvarjajo nov material, ki je vedno prepričljiv in zanimiv, zato je bilo tudi pričakovanje za njihov nastop v Ljubljani veliko. Žal je bilo takoj jasno, da bo njihov nastop podlegel slabemu zvoku in to je botrovalo tudi k temu, da je bila atmosfera pod odrom hladna in apatična. Corpus Christii so vseeno odigrali soliden koncert. Izbirali so skladbe iz celotnega opusa, predvsem pa so ponudili nekaj komadov z nove plošče Pale Moon, večkrat pa so se vrnili na ploščo Rising, ki je ena izmed njihovih boljših izdaj. Nocturnus Horrendus v živo ponavadi skrbi le za vokal in to mu dobro uspeva, saj se poslužuje različnih nians peklenskega kričanja, njegov nastop pa je precej teatralen. Poleg tega mu je uspelo oživeti tudi publiko, ko je jezno opozoril na veliko luknjo pred odrom in toliko časa vztrajal, dokler se ni napolnila z občinstvom. Vseeno pa je bila atmosfera v celoti porazna, v veliki meri zaradi slabega zvoka. Kitare so se komaj slišale, bas kitare, ki v primeru Corpus Christii ni vitalnega pomena, pa je bilo odločno preveč. Tako so bobni in vokal izstopali iz zvočnega spektra in naredili koncertno izkustvo dokaj nelagodno.
Glavno vlogo večera so imeli The Stone iz Srbije. The Stone so najpomembnejše ime na black metal sceni bivše Juge. Korenine benda segajo v drugo polovico devetdesetih in njihovo dolgoletno delovanje jih je ustoličilo na vrhu evropske black metal scene. Kozeljnik je edini član, ki je v bendu od samega začetka, in podobno kot Nocturnus Horrendus predstavlja gonilno silo benda. Zvočna slika pri The Stone je bila malce boljša, saj so imeli dve kitari, ampak še vedno je vse skupaj zvenelo kot površno delo tonske ekipe. The Stone so ponudili komade iz celotnega opusa, poudarek pa je bil na novejših komadih z lani izdane plošče Nekroza. The Stone so uigran bend in njihov nastop je bil res vrhunski. Izmed talentiranih glasbenikov v bendu je še posebej izstopal bobnar, ki je plemenitil nastop z neštetimi finesami in hitrim bobnanjem. Res je, da so se določeni bobnarski triki začeli ponavljati, ampak vseeno je bilo užitek slediti divjemu ritmu. Druga kitara je večkrat ponudila nekakšne klasične metalske solaže, ki pa so bile dokaj izven konteksta black metala.
The Stone so odigrali kar dolg koncert in potešili vse tiste, ki so bili lačni prvinskega black metala. Žal pa moramo zaključiti recenzijo z nerganjem nad slabim zvokom v Channel Zero, ki je v dokajšnji meri uničil atmosfero celotnega koncerta. Poleg tega se je tudi lučkar trudil narediti zadevo čim manj blackmetalsko, kar je za glasbo, ki sloni na atmosferi, esencialnega pomena, in če se to ne zgodi, je koncertno doživetje blackmetalskega koncerta precej slabše.
https://www.facebook.com/corpuschristii
https://thestonehorde.bandcamp.com/
https://www.facebook.com/muert666
Dodaj komentar
Komentiraj