7. 12. 2014 – 14.30

Dying Fetus, Goatwhore, Malevolence, Fallujah

Gala hala, 6. 12. 2014

 

Miklavž pa tak. Namesto parklja smo vsi, ki smo letos očitno bili več kot poredni, lepo fasali extreme metal paket, v katerega so zapakirali death metalce Dying Fetus, black metalce Goatwhore, angleške metalcorovce Malevolence in ameriške tehnične brutaličarje Fallujah. Ekipa je na turneji že dober mesec, da pa so se ustavili v Sloveniji in to v soboto, pa je toliko bolj pomembno, saj dotični paketi vikendaške datume običajno rezervirajo za države, ki predstavljajo večje prodajno tržišče, oziroma za mesta, ki ponujajo mnogo bolj obiskane dvorane.

Kakorkoli že, Gala Hala, sobota zvečer in paket štirih dobrih bendov – vse to so razlogi, zaradi katerih mnogi obiskovalci in obiskovalke iz Slovenije, Hrvaške in Avstrije niso hoteli ostati doma. Gala Hala je za tak paket bila zadetek v polno, saj je bila ravno prav zapolnjena, z že nekaj let dobro utečenim ozvočenjem, s super lučmi ter z osebjem, ki svoj posel opravlja več kot odlično. Kar se je mogoče celo najbolje izkazalo ob nastopu ameriških tehničnih death metalcev Fallujah, ki so letos prek založbe Unique Leader Records izdali album The Flesh Prevails. Kvintet iz San Francisca, ZDA, nas je prvič obiskal že nekaj let nazaj in takrat me žal ni navdušil. Včeraj je bila zgodba popolnoma drugačna. Bend je v manj kot 30 minutah, brez odvečnih govorancij, z odličnimi vmesnimi ''intro-vložki'' odprašil nastop, ki je združeval tako death metalske tehnikalije in brutalizacije, kot jasne, dinamične in v povezavi z odličnim light showom izpeljane atmosferične dele. Bend je res blestel in prav užitek ga je bilo gledati, poslušati, na koncu koncev pa tudi doživeti.

Sledili so britanski metalcorovci Malevolence, ki so nas aprila letos v Kinu Šiška že navdušili skupaj z ameriškimi Comeback Kid in ostalimi. Mogoče se je komu zdelo, da metalcorovci nimajo kaj iskati v takšnem turnejskem paketu, a je mlad britanski kvintet pokazal, da je tehnično podkovan, riffovsko pa gotovo bolj podoben headlinerju tega večera, kot pa ostala dva ameriška benda. Malevolence so s svojim razgibanim glasbenim izrazom ob podpori resnično divjega pododrskega dogajanja tolkli po vseh prisotnih. Takšnega kaosa Gala Hala mislim, da že dolgo ni doživela, vsekakor pa ga v tem večeru za njimi ni ponovila nobena skupina več.

Kar pa še ne pomeni, da smo uzrli vrhunec koncerta in nato samo še njegovo pojenjanje. Goatwhore iz New Orleansa, ki so se v Sloveniji ustavili ob promociji aktualne plate Constricting The Rage Of The Merciless ne potrebujejo hardkoraških fantov, ki podij v klubu zamenjajo za kick box match, da bi ustvarili peklensko atmosfero. Tudi odrskih rekvizitov ne. Ker je že s samo ogromno pojavo monolitno grozečega pevca Bena Falgousta jasno, da Goatwhore ne prizanašajo nikomur. Dotični možakar je kvartet vodil divje, navdušeno, totalno prijateljsko in hkrati tudi fanovsko, saj je vsako solažo kitarista Sammyja Dueta podkrepil z igranjem svoje navidezne kitare. Pa ne samo Benu – tudi ostalim članom se je videlo, da živijo in dihajo metal in da jim igranje na odru ne predstavlja nič kaj drugačne situacije, kot če bi se znašli na fešti, kjer neki kolega ob ekscesivnih količinah piva in trave brez milosti rola prvo plato od Slayer. Bend je drvel skozi obsežen repertoar, mosh pit akcijo pa so zamenjali konstantno headbanganje, blasfemične kretnje in nečloveški kriki navdušenja.

Po treh odličnih bendih je večer vseeno doživel vrhunec s triom iz Marylanda, ZDA, ki se že od samega začetka kliče Dying Fetus. In čeprav gre za trio, so bobnar Trey Williams, kitarist/vokalist John Gallagher in basist/vokalist Sean Beasley pokazali, da v živo zvenijo tako mogočno, da ima človek imel občutek, kot da jih je na odru vsaj deset. Bend je trenutno v fazi priprave nove plate, tako da so nam postregli s presekom celotne diskografije, v sklopu tega pa smo slišali tudi še kak komad, ki ga že dolgo ali pa ga v živo sploh še nismo. Za razliko od njihovega zadnjega metelkovskega nastopa par let nazaj, je bend imel milijonkrat boljši zvok, nastop pa je bil ravno toliko živ, kolikor si trije člani, vezani na svoje inštrumente, lahko dovolijo norenja na odru. No, na srečo je večina norenja bila izvedena pod odrom, kjer je folk od prvega komada In The Trenches do zadnjega Your Treachery Will Die With You kazal, da je to to!

 

Kraj dogajanja

Dodaj komentar

Komentiraj

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.