10. 12. 2017 – 14.00

K4x4 w./ EFDEMIN

Audio file

* foto: Bernarda Conix/Klub K4 

Klub K4, Ljubljana, 8. 12. 2017

 

Petkova noč v kleti na Kersnikovi je v režiji ekipe serialke 4x4 obljubljala techno razposajenost. Tokrat je Štirka gostila nekoliko eminentnejšega, tujega DJ-a z renomejem. Obetal se je set berlinskega prekaljenega mačka, Phillipa Sollmana alias Efdemina. Sollman je svoj pečat v obliki treh elektronskih albumov pustil predvsem pri hamburški založbi Dial Records in se iz začetnih deep-house voda premaknil v deep-techno. Kar se tiče DJ udejstvovanja, gre najprej gotovo omeniti njegovo rezidenstvo v berlinskem Berghainu, že nekaj let pa pridno kroži tudi po preostalem svetu in polni ušesa, lačna techna.

Večer je bil zasnovan v maniri, skladni s stilom priznanega gosta. Že ogrevanje na barskem flooru, ki ga je vodila nadobudna DJ-ka Lara, je obljubljalo mračne atmosfere, ki se ob robovih in momentih dotikajo houseovske senzibilnosti. Dobra obiskanost je že v zgodnji fazi obetala predpogoje za trans, v katerega je ob enih zjutraj na velikem flooru začel vabiti Schrauff.

Mali floor je bil s setoma Vida Vaija in kasneje Christiana Kroupe od te točke dalje mehkejša oaza, primerna za odmik od submisije, ki jo je nad publiko na velikem plesišču najprej izvajal gostitelj oddaje X-Machina, ki jo poznate iz etra Radia Študent, nato pa še nemški gost. Schrauff je bobneče koračnice brez pretiranih dropov butal eno za drugo. Razposajeno, odzivno množico v topli kleti je lepo ogrel za trip, ki ga je zanjo pripravil Efdemin. V zaključku svojega seta je džentelmensko spustil tempo ter tako prepustil teren sledeči berlinski lekciji.

Lekcija tehnične brezhibnosti in brezkompromisnega prikaza hipnotičnosti globokega techna je v prve pol ure glavnega seta delovala kot temen, nabasiran kontinuum brez pravih priložnosti za oddih. Sollman je neskončno linijo štiričetrtinskega teptanja ustvarjal z izjemno zbranostjo, brez lapsusov, s popolno kontrolo. Komadi so se brez opaznih, nenadnih sprememb prelivali eden v drugega in izučena ušesa nekaterih obiskovalcev so opazila, da Efdemin konstantno vmešava po dve, tri, celo štiri kompozicije naenkrat. Z mešanjem elementov posameznih skladb je razgibal izjemno homogen output, publika pa je spremembam v setu vseskozi sledila z glasnim odobravanjem.

Ko smo se bližali polovici štiriurnega seta, je hipnotična submisija globokega techna nekoliko popustila in v Efdeminov set so se prikradli elementi dub-techna, celo drobci housea, interakcija s publiko pa je v daljših dropih postajala vse bolj pristna. Štirka je jedla z Efdeminove roke. Ob vstopu v zadnjo uro smo se približali tisti senzibilnejši, houseovski strani Efdeminovega izraza; zaslišali smo lahko celo acidovsko žaganje, a v mehkejših sferah nismo ostali prav dolgo. Set se je pred samim zaključkom znova prelevil v hipnotične sladkorčke, vijugaste melodije in celo nekaj brejkbita. Sollman je set zaključil ob 7 jutranji uri in s klasiko Soul Capsule Lady Science borce, ki so na flooru vztrajali do samega konca, prepustil zasneženemu ljubljanskemu jutru. Domov smo lahko odšli prepričani, da smo prisostvovali proper partiju.

 

Avtorji del
Kraj dogajanja

Prazen radio ne stoji pokonci! Podpri RŠ in omogoči produkcijo alternativnih, kritičnih in neodvisnih vsebin.

Dodaj komentar

Komentiraj

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.