O koncu in zapuščini iPoda + Mary Halvorson
 / 16. 5. 2022
Malo o novi rezidentki DJ seanse in še nekaj elektronike
 / 13. 5. 2022
Release stream 14. maja v Ch0
 / 9. 5. 2022
Nedosegljive zvezde in preplašene mačke
 / 6. 5. 2022
Sevdah + vesoljski rock
 / 4. 5. 2022
Mednarodni dan jazza in grozljivke na steroidih
 / 29. 4. 2022
Ambientala brežiških podtalcev Hrip + The Laurels
 / 25. 4. 2022
Mistični polet z nebesnim glasom Jane Beltran + Roeland Celis
 / 22. 4. 2022
Privatne glasbene šole + Wet Tuna
 / 13. 4. 2022
Pogovor s Samom Kutinom o novem albumu Širom + debitantski solo projekt Daniela Rossena
 / 11. 4. 2022
Lažni glasbeniki na Spotifyju + Father John Misty
 / 8. 4. 2022
Producent Ascyth predstavi nov EP + Duster vnovič izpod odeje prahu
 / 6. 4. 2022
Pasja bombica o irskih grimerjih
 / 4. 4. 2022
Knjiga o svobodni impro glasbi in par rožnatih melodij
 / 1. 4. 2022
Sredino svaštanje
 / 30. 3. 2022
Pogovor z Galom Furlanom, soustanoviteljem Kluba Štala + Raw Poetic
 / 28. 3. 2022
Zmanjševanje seksizma s heterogeno ponudbo izvajalcev_k
 / 25. 3. 2022
TikTok je začel ponujati distribucijski servis za glasbo
 / 23. 3. 2022
Najraje pa lomimo okvirje
 / 21. 3. 2022
Kavč Festival z gledišča vsakdanjega človeka in Lewis Cancut
 / 18. 3. 2022
O novi plošči Subtle Reals, Subtle World skupine Shadow Universe
 / 16. 3. 2022
O zloglasnem Stem Playerju + Tatsuro Murakami
 / 14. 3. 2022
Igričarski konglomerat prevzel glasbeno platformo Bandcamp
 / 9. 3. 2022
Hudum + Blanche Blanche Blanche
 / 7. 3. 2022
Razdrobljena družba v disociiranem svetu
 / 4. 3. 2022
Malo decentralizacije
 / 28. 2. 2022
Malo domače elektronike in indijskega metala
 / 25. 2. 2022
O novi plošči in projektu New Balkan Wife
 / 23. 2. 2022
Subscribe to
randomness