22. 1. 2015 – 14.10

Zadovoljstvo z JAK RS

Audio file

Nad javnimi zavodi in agencijami vedno visi damoklejev meč budnega spremljanja celotnega delovanja in postopkov. Navajeni smo, da je čim več podatkov o delovanju državnih institucij javno dostopnih, Javna agencija za knjigo pa je pred dnevi na spletnih straneh objavila raziskavi o zadovoljstvu uporabnikov z delovanjem agencije in o projektu Rastem s knjigo. Na primarni ravni vsekakor hvalevreden način komuniciranja z zainteresirano javnostjo. K anketi o zadovoljstvu uporabnikov z agencijo so povabili 199 uporabnikov, ki so v letu 2014 sodelovali z agencijo, odzvalo pa se jih je 34 %. Med slednjimi je bilo največ založnikov, in sicer 45 %, nato 25 % prevajalcev, sledijo jim knjigotržci z 22-odstotno in proti repu avtorji z 19-odstotno zastopanostjo v vzorcu. S formalnimi postopki so uporabniki še kar zadovoljni, saj je povprečna skupna ocena zadovoljstva z razpisi 3,63, pri čemer 5 pomeni najvišje zadovoljstvo. V podkategoriji razumljivost informacij je ocena recimo kar 4. Po drugi strani se seveda zaplete pri vsebinskem delu, saj je transparentnost postopkov ocenjena z oceno 3,14, dostopnost do informacij o postopku pa s 3,09. Najslabše je ocenjena transparentnost delovanja strokovnih komisij, in sicer z 2,75, hkrati je zabeležen tudi relativno velik padec v višini 0,2 ocene glede na preteklo leto. Za komentar o tem segmentu raziskave smo prosili vodjo založbe Sanje in aktivista Roka Zavrtanika:

Izjava se nahaja v posnetku oddaje*

 

Na opisno vprašanje v raziskavi, ali bi uporabnik želel posredovati kakšno mnenje, je zgovoren odgovor, ki pravi: "Zelo nezadovoljni smo z dosedanjim delom komisije. Odlično pa sodelujemo s sodelavci JAK." Direktorja Javne agencije za knjigo RS Aleša Novaka smo zato vprašali, ali ne bi bilo v bodoče smiselno izpostavljeni del raziskave dodatno segmentirati in natančneje raziskati problematično področje, hkrati pa nas je zanimalo tudi, ali za omenjeni problem pripravljajo rešitve:

Izjava se nahaja v posnetku oddaje*

 

Zavrtanika pa smo vprašali, ali bi povečanje strokovnih komisij lahko predstavljalo rešitev:

Izjava se nahaja v posnetku oddaje*

 

Raziskava zadovoljstva uporabnikov storitev JAK RS za leto 2014

 

 

Institucije
Kraj dogajanja

Dodaj komentar

Komentiraj

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.