POROČILO Z GIBANICE – 3. DEL
Ko se je med 15. in 18. septembrom z nekajmesečno zamudo dogodil 10. bienale slovenske sodobne plesne umetnosti Gibanica, je bila tam tudi sedemčlanska zasedba redakcije za kulturo in humanistične vede Radia Študent. Pregovorno zagonetni in težje berljivi žanr sodobnega plesa smo si namreč izbrali za izvedbo kritiške delavnice pod mentorstvom Sama Oleamija, v kateri smo se trudili prek skupinskih diskusij poglabljati razumevanje uprizoritvenih umetnosti in razpirati svoje recenzentske antene.
Cikel poročil s festivala smo v ponedeljek, 11. oktobra, otvorili s prvim pušeljcem treh kritik, nadaljevali prejšnji ponedeljek, 18. oktobra, s še enim trokritiškim šopkom, zaključili pa ga bomo z nocojšnjo diskusijo v živo. V njej bomo Jaka Bombač, Samo Oleami, Tjaša Pirnar, Maja Pongrac in Metod Zupan zvezali še preostale miselne niti, ki so se nam porodile med festivalom in po njem.
*** *** ***
KAZALO
- Metoda diskusije - o "gibanici" in "potici". [0:04:19]
- Bara Kolenc: Izumitelj na zemlji [0:06:49]
- Joana Serra Forasté, Urša Sekirnik, Carlota Grau Bagès: Medtem, ko smo čakali [0:10:26]
- Jan Rozman: Predmetenje [0:16:52]
- "100% Gibanica" in En-Knap Group: Odvečni [0:27:10]
- Alien Express - "Neodpovedan" let in Mala Kline - Song [0:28:56]
- Nataša Živković: Sine [0:42:26]
- Leja Jurišić in Miklavž Komelj: Ni mogoče čakati zaman [0:48:21]
- Jata Tomazin: Jata izkušenih ptic [0:53:39]
- Sklepne misli in pridelek kritiške delavnice [1:01:06]
*** *** ***
*Opomba - v oddaji omenjamo razlike med "plesnim" in "gledališkim" kodom, pri čemer nam slednji pomeni različne sodobno-gledališke umetniške strategije, ki jih sicer označejejo termini kot so "postdramsko gledališče" ali "snovalno gledališče".
Dodaj komentar
Komentiraj