28. 7. 2013 – 20.00

»BOJ JE VSEMU OČE, JE VSEMU KRALJ« - MARKETINŠKA ALKIMIJA KOT NADALJEVANJE VOJNE Z DRUGIMI SREDSTVI

Audio file

Kaj bi lahko sploh imeli skupnega veščina, ki ravno tako kot alkimija dela iz svinca ali česa bolj umazanega zlato in veščina, ki ji je zlato glavno gorivo, s katerim razvaža civilizacijo ali le-to pretvarja v prah in pepel. Ne pričakujte preveč, sicer bo sledilo razočaranje, morda se bo stvar odela v zaudarjajoči duh stroke in akademizma, vendar bomo navkljub bojazni poizkusili. Če s hitro roko osedlamo Clausewitzovo dediščino potem je že jasno, da gre lahko tudi v primeru marketinga za nadaljevanje vojne z drugimi sredstvi. Clausewitz je bil strog nasprotnik »viteške« tradicije bojevanja in merjenja moči, ki je v svojem poteku prej spominjala na obredje in igro, kjer sta čast in vnaprej postavljena pravila določila potek spopada. Resna vojna in njeni podaljški zatorej ne smejo biti nič drugega kot surovo sredstvo za uničenje sovražnikovih sil. Gospodarski samuraji z vzhoda so bili prvi aplogeti, ki so po koncu velikih vojn in lastnem porazu, dobesedno prijeli Clausewitza in odprli novo bojno polje.

 

Oddajo je pripravil Igor Bijuklič.

Dodaj komentar

Komentiraj